Przegląd techniczny urządzeń kontenera Mobilnych Modułów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przegląd techniczny urządzeń kontenera Mobilnych Modułów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyCentrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00237630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przegląd techniczny urządzeń kontenera Mobilnych Modułów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261848717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd techniczny urządzeń kontenera Mobilnych Modułów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef2fe305-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef2fe305-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami w szczególności:
1) składanie, zmienianie i wycofywanie ofert odbywa się w formie lub postaci elektronicznej za pośrednictwem:
miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej)
2) składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, uzupełnień, wyjaśnień oraz przekazywanie
informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
za pośrednictwem dedykowanego do postępowania formularza korespondencji dostępnego na
Platformie przetargowej Zamawiającego https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
poczty elektronicznej - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie poczty
elektronicznej Wykonawcy.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. poz. 2452)
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania:
− oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
− wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania za
pośrednictwem formularza korespondencji lub na adres e-mail.
7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich
postępowań na miniPortalu.
8. ZŁOŻENIE OFERTY:
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2) Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
3) Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu
miniPortal-ePUAP. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,
na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
4) Wykonawca, aby wziąć́ udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę
do postępowania musi założyć konto na Platformie ePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp
do formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Aby złożyć ofertę̨ użytkownik wybiera formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty.
Pozostałe informacje zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni SZ,
2) adres email inspektora ochrony danych osobowych: czcsz.iod@ron.mil.pl
3) Pani/Pana dane osobowe (w tym wszelkie dane osobowe osób zgłoszonych
w ofercie oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacją jak również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e
RODO w związku z koniecznością przekazania danych niezbędnych do stworzenia i weryfikacji
dokumentów upoważniających do wejścia na teren wojskowy,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz osoby lub podmioty współpracujące
lub wykonujące działania nadzorcze w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia
publicznego,
1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
2) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
4) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00166605/01 z dnia 2021-09-01
2021-09-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.
b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
c) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2612.21.2021.MPL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4
w obrębie działania RCI Kraków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego
w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ w obrębie działania RCI Kraków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP - 20 w obrębie działania RCI Kraków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Kraków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Kraków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4
w obrębie działania RCI Olsztyn

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego
w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ w obrębie działania RCI Olsztyn

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP-20 w obrębie działania RCI Olsztyn

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego
FK-RACK w obrębie działania RCI Olsztyn

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Olsztyn

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4
w obrębie działania RCI Bydgoszcz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego
w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ2 w obrębie działania RCI Bydgoszcz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP-20 w obrębie działania RCI Bydgoszcz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Bydgoszcz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Bydgoszcz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla wszystkich części:
Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.

2. Punkty przyznane za kryterium „Cena” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.

3. Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Poprzez kryterium „Gwarancja” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w dniach, przy czym „Gwarancja” nie może być krótsza niż 30 dni i nie dłuższa niż 120 dni, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu umowy.
Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:
Gwarancja 30 dni 60 dni 90 dni 120 dni
Ilość punktów 0 10 20 40

a) w przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres tj. 30 dni. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu;

b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji” niż 120 dni, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 120 dni, natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez siebie okresem gwarancji.

4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz która uzyska najwyższy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, liczonym wg:
W = C + G
gdzie:
W – łączna liczba punktów badanej oferty
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”.

5. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
7. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a)Dla części nr 1,6,11; posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 838, z póżn. zm.).
b)Dla części nr 3,8,13; posiada certyfikat lub zaświadczenie dla przedsiębiorców w zakresie F-gazów wydany przez jednostki certyfikujące przedsiębiorców, zgodnie z wymaga-niami art. 29, art. 30 i art. 43 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 t.j.).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku – wszystkie warunki muszą być spełnione łącznie:
Część nr 1, część nr 6,część nr 11 - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą łącznie:
- zaświadczenie właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na „Listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego”, zgodnie z ustawą
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838,
z 2021 r. poz. 469);
- aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(Dz. U. z 2020 r. poz. 838, z 2021 r. poz. 469);
- certyfikat/świadectwo klasy SA4 lub inny równoważny dokument potwierdzający ukończenie kursu/ szkolenia w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych.
Część nr 2,7,12 - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 2 (słownie: dwoma) osobami posiadającymi łącznie:
- co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze awaryjnych systemów zasilania wyposażonych w zespoły prądotwórcze;
- certyfikat/ świadectwo lub inny równoważny dokument potwierdzający ukończenie kursu/ szkolenia w zakresu zasilania awaryjnego;
- ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu do 1 kV na stanowisku dozoru (D), zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 ze zm.) co najmniej jedna osoba;
- ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, pomiarami urządzeń, instalacji i sieci elektromagnetycznych o napięciu do 1 kV na stanowisku eksploatacji (E), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 ze zm.)
co najmniej jedna osoba.
Część nr 3,część nr 8,część nr 13 - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą łącznie:
- co najmniej roczne doświadczenie w serwisie systemów klimatyzacji i ogrzewania;
- certyfikat lub zaświadczenie w zakresie F-gazów wydany przez jednostki certyfikujące przedsiębiorców, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 t.j.).
Część nr 4,część nr 9, część nr 14 - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą łącznie:
- co najmniej roczne doświadczenie w zakresie obsługi i konserwacji systemów ppoż. oraz panelu gaśniczego potwierdzone certyfikatem potwierdzającym posiadane uprawnienia.
Część nr 5, część nr 10, część nr 15 - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą łącznie:
- uprawnienia i co najmniej roczne doświadczenie w zakresie obsługi i serwisu systemu osuszania, potwierdzone certyfikatem/świadectwem lub innym równoważnym dokumentem wystawionym/uznawanym przez producenta urządzeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w następującym zakresie
i w następujących przypadkach (zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp):
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności
treści umowy z Ofertą – poprzez ustalenie treści umowy do zgodności z treścią Oferty;
2) konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych
zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach lub standardach;
3) zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegającej na zmianie osób, dedykowanych do
realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe osoby muszą spełniać wymagania postawione na
etapie postępowania przetargowego określonego w SWZ oraz muszą być zatwierdzone przez
osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, wskazaną w § 4 ust. 2.
4) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby wykonującej przedmiot umowy,
jeżeli osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków. W takim przypadku Wykonawca
zobowiązany jest zmienić osobę wykonującą zamówienie, zgodnie
z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, pod rygorem
uznania umowy za nienależycie wykonaną.
5) Strony oświadczają, że znana jest im treść art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
(t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1842, ze zm.), określającego w szczególności obowiązek niezwłocznego,
wzajemnego informowania się przez Strony o wpływanie okoliczności związanych z
wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy,
o ile taki wpływ wystąpi lub może wystąpić oraz możliwość dokonania przez Zamawiającego w
uzgodnieniu z Wykonawcą zmiany umowy po stwierdzeniu,
że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte
wykonanie umowy. Należy sprawdzić stan prawny na dzień podpisania umowy.
3. Wszystkie zmiany umowy mogą nastąpić z inicjatywy którejkolwiek ze Stron. W takiej sytuacji
Strona inicjująca zwraca się pisemnie z wnioskiem o zmianę umowy.
4. Wniosek o zmianę umowy powinien zawierać co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany,
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany,
3) podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub
postanowień Umowy,
4) informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające
dokonanie zmiany Umowy.
5. W przypadku złożenia wniosku o zmianę druga Strona jest zobowiązana w terminie 10 dni od
dnia otrzymania wniosku do ustosunkowania się do niego. Przede wszystkim druga Strona
może:
1) zaakceptować wniosek o zmianę,
2) wezwać Stronę wnioskującą o zmianę do uzupełnienia wniosku lub przedstawienia
dodatkowych wyjaśnień wraz ze stosownym uzasadnieniem takiego wezwania,
3) zaproponować podjęcie negocjacji treści umowy w zakresie wnioskowanej zmiany,
4) odrzucić wniosek o zmianę. Odrzucenie wniosku o zmianę powinno zawierać uzasadnienie.
6. Z negocjacji treści zmiany umowy Strony sporządzają notatkę przedstawiającą przebieg
negocjacji i jej ustalenia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
Część nr 1 - obsługa 2 razy w roku:
- I termin – do 10 dni od daty podpisania umowy;
- II termin – od 30 do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 2 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 3 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 4 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 5 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 6 - obsługa 2 razy w roku:
- I termin – do 10 dni od daty podpisania umowy;
- II termin – od 30 do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 7 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 8 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 9 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 10 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 11 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 12 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 13 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 14 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr 15 - obsługa roczna 1 raz w roku, do 40 dni od daty podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI