Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa notebooków na potrzeby Specjalistycznego Centrum
Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa notebooków na potrzeby Specjalistycznego Centrum
Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f11b04-ffe6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wiedza Edukacja Rozwój
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip/scm.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.scm.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl. Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres
zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/21- oprogramowanie
II.Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w
szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO)
informujemy, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne
im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/34-oprogramowanie III.W związku z przetwarzaniem
Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone
prawem.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy
RODO.Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie
określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy.Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie
podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem
profilowania.Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na
podstawie obowiązującego prawa.Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na
adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-
Zdrój, ul. Jana Pawła II 2,Mogą Państwo
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2021/34- oprogramowanie III
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą
notebooków, na potrzeby
Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i
oświadczeń: 7.1.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – na potwierdzenie
Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową
dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,7.1.2.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji,
koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich
posiadania, wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w
dokumentów,7.1.3. wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia
oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp. – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4. Wykonawca
musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia
„Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz załączenie 2
dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane.7.1.4.1. referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,
z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych,
poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert;7.1.4.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie
Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów , o których mowa w punkcie powyżej.W razie konieczności, szczególnie gdy
wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub
gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub
zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego
podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie
dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.7.1.5. Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.7.1.6.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów
oraz określać w szczególności:7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby;7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania
przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu
zamówienia;7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach
którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne
podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1
ustawy Pzp wg wzoru -
ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -
ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego (przedmiotowe środki dowodowe)Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz
z ofertą przedkłada dla asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:10.1. Oryginalne
materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne) sporządzone w
języku polskim, pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych
parametrów oferowanego asortymentu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności
oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia
spełniania wszystkich wymogów stawianych w SWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane artykuły
poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych
stronach internetowych.Przedmiotowe środki dowodowe należy załączyć do oferty w postaci
oznaczonego pliku.Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający odrzuci złożoną
ofertę
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.2. Uzupełniony i podpisany
dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący – załącznik nr 1 do SWZ, 11.1. Uzupełniony i
podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ, w
formacie pdf o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postępowania11.3.
Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług – załącznik nr 6 do SWZ,11.4.
Uzupełniony projekt umowy o dane Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ,11.5. Załącznik nr II do
projektu umowy – zał. nr 8 do SWZ,11.6. RODO – załącznik nr 9 do SWZ11.7. Dokumenty potwierdzające wykaz 2 dostaw
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.2. Uzupełniony i podpisany
dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący – załącznik nr 1 do SWZ, 11.1. Uzupełniony i
podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ, w
formacie pdf o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postępowania11.3.
Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług – załącznik nr 6 do SWZ,11.4.
Uzupełniony projekt umowy o dane Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ,11.5. Załącznik nr II do
projektu umowy – zał. nr 8 do SWZ,11.6. RODO – załącznik nr 9 do SWZ11.7. Dokumenty
potwierdzające wykaz 2 dostaw
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II SA, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej9.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, składa:9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt.
7.1.9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury