Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej
oraz oprogramowania firmy Cisco Systems
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej
oraz oprogramowania firmy Cisco Systems
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f173ed99-c78f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028361/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania zarządzającego siecią
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uep/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
zp@ue.poznan.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615); przy użyciu https://platformazakupowa.pl/pn/uep, zaś ze strony Zamawiającego z adresu email zp@ ue.poznan.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. XIII.6 SWZ (ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/012/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem umowy jest przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems.
2. Usługa będzie świadczona dla urządzeń oraz oprogramowania wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający w okresie trwania umowy uzyska uprawnienia do pomocy technicznej producenta oraz uzyska uprawnienia do korzystania z nowych wersji oprogramowania, poprawek i uzupełnień
4. Usługi serwisowe na rzecz Zamawiającego będą świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem.
5. Urządzenia sieci komputerowej oraz oprogramowanie zostaną objęte pakietem serwisowym producenta na okres określony w pkt. VII SWZ. Dla każdego produktu objętego zamówieniem (wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie przedstawiciela producenta potwierdzające objęcie produktu „Usługą” za pośrednictwem Wykonawcy.
6. Powyższe oświadczenia zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
7. Przekazanie Zamawiającemu kompletu oświadczeń, o których mowa w pkt 5 i 6 zostanie potwierdzone w protokole rozpoczęcia świadczenia Usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do projektowanych postanowieniach umowy.
8. Wymagania szczegółowe dotyczące Usługi:
a) świadczenia będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Wykonawca gwarantuje naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na nowe lub równoważne z nowym, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta; przez urządzenie (lub jego część) równoważne z nowym strony uznają urządzenie (lub jego część) funkcjonalnie odpowiadające nowemu, certyfikowane przez producenta jako funkcjonujące w ten sam sposób co nowe,
b) usługi dla urządzeń będą świadczone w miejscu instalacji urządzenia, czynności diagnostyczne będą wykonywane zdalnie (urządzenia pozostają w miejscu ich instalacji), a w przypadku braku takiej możliwości w miejscu instalacji urządzenia; usunięcie awarii lub wad urządzeń, w tym naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części będzie wykonywana przez Wykonawcę w miejscu instalacji urządzenia;
c) Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania usterek/wad/awarii przez pięć dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), 8 godzin na dobę, od 8:00 do 16:00, w formie telefonicznej oraz mailowej.
d) czas reakcji na zgłoszony problem będzie (zgodnie z ofertą Wykonawcy), liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń; przez czas reakcji rozumiany jest okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę,
e) przyjmuje się, że potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nastąpi w momencie podjęcia przez Wykonawcę pierwszych czynności diagnostycznych zgodnie z czasem reakcji ( zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie) na zgłoszony problem,
f) w przypadku wystąpienia awarii krytycznej powodującej całkowite unieruchomienie urządzenia, przywrócenie jego działania (naprawa lub wymiana) w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie określonym w dniach (zgodnie z ofertą Wykonawcy) roboczych (do końca danego dnia), licząc od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający;
g) w przypadku wystąpienia innej usterki urządzenia, naprawa/wymiana urządzenia lub wymiana jego elementów, przywrócenie działania nastąpi w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie 10 dni roboczych, licząc od daty potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający,
h) zwrot uszkodzonego urządzenia/modułu/części nastąpi po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia/modułu/części, Zamawiający przekaże Wykonawcy uszkodzone urządzenie/moduł/część w miejscu instalacji urządzenia,
i) usługi dla oprogramowania - prawo do wykonywania bezpłatnych aktualizacji oprogramowania systemowego urządzenia/ oprogramowania zarządzającego zgodnie z warunkami gwarancji producenta oprogramowania, możliwość pobierania oprogramowania systemowego ze stron www producenta,
j) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośredni i nieograniczony (brak ograniczeń co do liczby zgłoszeń) kontakt – za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu – z Centrum pomocy technicznej producenta w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu,
k) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi obsługiwanymi przez Centrum pomocy technicznej producenta. Zamawiający otrzyma możliwość monitorowania statusu zgłoszeń serwisowych ,
l) Wykonawca zapewni Zamawiającemu że w ramach serwisu uzyska bezpośredni dostęp do niepublicznych internetowych zasobów producenta (dostęp do bazy wiedzy, dokumentacji i forum dyskusyjnego),
m) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pomoc techniczną (wsparcie) przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem sprzętu i oprogramowania,
n) Wykonawca zapewni Zamawiającemu elastyczność w zakresie możliwości rozbudowy urządzeń. Zaproponowany pakiet gwarancyjny będzie pozwalał i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie będzie powodować utraty praw gwarancyjnych do istniejącej i rozszerzonej konfiguracji danego urządzenia.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
50332000-1, 72611000-6
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia działania w przypadku awarii krytycznych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób (minimum 3 osobowym), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, w skład, którego będą wchodzić:
a) co najmniej 2 osoby przewidziane do obsługi merytorycznej zgłoszeń serwisowych posiadające:
wykształcenie wyższe oraz
posiadające znajomość działania systemów sieci komputerowych zbudowanych z produktów firmy Cisco Systems potwierdzoną przez certyfikat CCNP Routing & Switching oraz
minimum 5 letnie doświadczenie w serwisowaniu sprzętu i oprogramowania będącego elementami systemu sieci komputerowej.
b) co najmniej 1 osobą przewidzianą do obsługi logistycznej zgłoszeń serwisowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia funkcji określonych powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez wykonawcę statusu partnera biznesowego firmy Cisco Systems zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
13. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.;
2)zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że dostępny będzie zamienny przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienny przedmiot zamówienia może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej);
3)zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia albo terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy tj. o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienny przedmiot zamówienia może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej);
4)zmianę terminu początkowego rozpoczęcia świadczenia (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego.
5)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zmawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
14. Warunki dokonania zmian:
a) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako przyczynę wprowadzenia zmian.
b) Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.
c) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
• opis propozycji zmiany,
• uzasadnienie zmiany,
• opis wpływu zmiany na warunki realizacji Umowy.
15.Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08