Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej
oraz oprogramowania firmy Cisco Systems
1.3.2 Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania zarządzającego siecią
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem umowy jest przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems.
2. Usługa będzie świadczona dla urządzeń oraz oprogramowania wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający w okresie trwania umowy uzyska uprawnienia do pomocy technicznej producenta oraz uzyska uprawnienia do korzystania z nowych wersji oprogramowania, poprawek i uzupełnień
4. Usługi serwisowe na rzecz Zamawiającego będą świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem.
5. Urządzenia sieci komputerowej oraz oprogramowanie zostaną objęte pakietem serwisowym producenta na okres określony w pkt. VII SWZ. Dla każdego produktu objętego zamówieniem (wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie przedstawiciela producenta potwierdzające objęcie produktu „Usługą” za pośrednictwem Wykonawcy.
6. Powyższe oświadczenia zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
7. Przekazanie Zamawiającemu kompletu oświadczeń, o których mowa w pkt 5 i 6 zostanie potwierdzone w protokole rozpoczęcia świadczenia Usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do projektowanych postanowieniach umowy.
8. Wymagania szczegółowe dotyczące Usługi:
a) świadczenia będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Wykonawca gwarantuje naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na nowe lub równoważne z nowym, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta; przez urządzenie (lub jego część) równoważne z nowym strony uznają urządzenie (lub jego część) funkcjonalnie odpowiadające nowemu, certyfikowane przez producenta jako funkcjonujące w ten sam sposób co nowe,
b) usługi dla urządzeń będą świadczone w miejscu instalacji urządzenia, czynności diagnostyczne będą wykonywane zdalnie (urządzenia pozostają w miejscu ich instalacji), a w przypadku braku takiej możliwości w miejscu instalacji urządzenia; usunięcie awarii lub wad urządzeń, w tym naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części będzie wykonywana przez Wykonawcę w miejscu instalacji urządzenia;
c) Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania usterek/wad/awarii przez pięć dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), 8 godzin na dobę, od 8:00 do 16:00, w formie telefonicznej oraz mailowej.
d) czas reakcji na zgłoszony problem będzie (zgodnie z ofertą Wykonawcy), liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń; przez czas reakcji rozumiany jest okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę,
e) przyjmuje się, że potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nastąpi w momencie podjęcia przez Wykonawcę pierwszych czynności diagnostycznych zgodnie z czasem reakcji ( zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie) na zgłoszony problem,
f) w przypadku wystąpienia awarii krytycznej powodującej całkowite unieruchomienie urządzenia, przywrócenie jego działania (naprawa lub wymiana) w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie określonym w dniach (zgodnie z ofertą Wykonawcy) roboczych (do końca danego dnia), licząc od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający;
g) w przypadku wystąpienia innej usterki urządzenia, naprawa/wymiana urządzenia lub wymiana jego elementów, przywrócenie działania nastąpi w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie 10 dni roboczych, licząc od daty potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający,
h) zwrot uszkodzonego urządzenia/modułu/części nastąpi po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia/modułu/części, Zamawiający przekaże Wykonawcy uszkodzone urządzenie/moduł/część w miejscu instalacji urządzenia,
i) usługi dla oprogramowania - prawo do wykonywania bezpłatnych aktualizacji oprogramowania systemowego urządzenia/ oprogramowania zarządzającego zgodnie z warunkami gwarancji producenta oprogramowania, możliwość pobierania oprogramowania systemowego ze stron www producenta,
j) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośredni i nieograniczony (brak ograniczeń co do liczby zgłoszeń) kontakt – za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu – z Centrum pomocy technicznej producenta w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu,
k) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi obsługiwanymi przez Centrum pomocy technicznej producenta. Zamawiający otrzyma możliwość monitorowania statusu zgłoszeń serwisowych ,
l) Wykonawca zapewni Zamawiającemu że w ramach serwisu uzyska bezpośredni dostęp do niepublicznych internetowych zasobów producenta (dostęp do bazy wiedzy, dokumentacji i forum dyskusyjnego),
m) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pomoc techniczną (wsparcie) przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem sprzętu i oprogramowania,
n) Wykonawca zapewni Zamawiającemu elastyczność w zakresie możliwości rozbudowy urządzeń. Zaproponowany pakiet gwarancyjny będzie pozwalał i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie będzie powodować utraty praw gwarancyjnych do istniejącej i rozszerzonej konfiguracji danego urządzenia.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
50332000-1, 72611000-6
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
Wymiana wyświetlacza w iphone
Poznań (wielkopolskie)
Wymiana baterii iphone
Poznań (wielkopolskie)
Amantel Telecommunication
Iselin, NJ (wielkopolskie)
Tworzenie oprogramowania
Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
MadeByRogal - Tomasz Rogalski - Dedykowane Oprogramowanie dla Firm.
Kamionki (wielkopolskie)
JarajTo.pl
Chodzież (wielkopolskie)
TELCO - Profesjonalne rozwiązania teleinformatyczne
Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Semantek Piotr Skrzypek FREELANCER SEO
Kamionki (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm
Konin (wielkopolskie)