Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012276098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyr.generalny@gugik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-892ca1e8-9479-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2022-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-130-000,00-zlotych
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie
informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularz do komunikacji:
https://miniportal.uzp.gov.pl
lub
https://epuap.gov.pl/wps/portal
lub
poczty elektronicznej na adres: dyr.generalny@gugik.gov.pl
Dokumenty lub informacje przekazywane będą w co najmniej jeden ww. sposób. Korespondencja przesyłana za pomocą Formularza do komunikacji nie może być szyfrowana.
2. Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami przekazywana jest tylko przy użyciu ePUAPu za pośrednictwem dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
3. Wykonawca, posiadający konto na ePUAP, ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych, pozyskanych dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania, jest Główny Geodeta Kraju z siedzibą w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii, 00 926 Warszawa, ul. Wspólna 2;
2) kontakt do inspektora ochrony danych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii: iod@gugik.gov.pl tel. +48 22 66 18 435 ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr ref BDG-ZP.2610.8.2022.BDG prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Na podstawie art. 14 RODO zobowiązuje się wykonawców będących osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, do przekazywania osobom, których dane osobowe pozyskali w celu udostępnienia Zamawiającemu dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania, treści obowiązku informacyjnego Zamawiającego, o którym mowa w ust.1.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-ZP.2610.8.2022.BDG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) w zakresie podstawowym - obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii (GUGiK), obejmująca serwis infrastruktury teleinformatycznej pracującej na potrzeby biurowe w siedzibach GUGiK w Warszawie przy ul. Wspólnej 2, ul. Króla Jana I Olbrachta 94B i w lokalu dodatkowym w Lesznowoli przy ul. Wojska Polskiego 81.
b) w zakresie opcjonalnym - wykonywanie obowiązków administratora systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych oraz przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla tego systemu wynikających z przepisów o ochronie informacji niejawnych.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej "SWZ").
4.2.6.) Główny kod CPV: 50320000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W ramach prawa opcji Wykonawca świadczyć będzie obowiązki administratora systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych oraz przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla tego systemu wynikających z przepisów o ochronie informacji niejawnych.
2. Okres realizacji zamówienia opcjonalnego: maksymalnie 18 miesięcy, nie dłużej niż do 31.03.2024 r.
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy zawiadomienie w formie pisemnej o zamiarze skorzystania z zamówienia opcjonalnego.
4. W zależności od potrzeb, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z udzielenia zamówienia opcjonalnego lub skorzystanie z niego w okresie krótszym niż 18 miesięcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert określa rozdział XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga na potwierdzenie jego spełnienia, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych potwierdzającego pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „tajne” dla zamówienia opcjonalnego.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4) w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) wykażą się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich
3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch (2) usług polegających na: administrowaniu siecią, serwerami i systemami komputerowymi opartymi na takich samych technologiach, pracującymi pod kontrolą oprogramowania systemowego tego samego typu, wykorzystującymi oprogramowanie zabezpieczające, sieciowe i użytkowe przez okres minimum 24 miesięcy, w tym jednej usługi, gdzie obsługiwał minimum 100 użytkowników.
Uwaga: Pojęcie ,,takich samych technologii, pracujących pod kontrolą oprogramowania systemowego tego samego typu” zamawiający określił
w ust. 2 SOPZ.
W przypadku, gdy wymagane usługi są częścią większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac, należy bezwzględnie podać jedynie zakres dotyczący wymaganego asortymentu prac i tylko te prace należy wymienić.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne usługi na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku.
b) będą dysponować na etapie realizacji zamówienia, co najmniej trzema (3) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, z których każda posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie i poniższe kompetencje w zakresie administrowania siecią, siecią i systemami komputerowymi pracującymi pod kontrolą oprogramowania systemowego, wykorzystującym oprogramowanie zabezpieczające, sieciowe i użytkowe, gdzie obsługiwał minimum 100 użytkowników w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, gdzie był odpowiedzialny za wykonywanie co najmniej dwóch zamówień (usług):
i. wykształcenie wyższe informatyczne;
ii. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej, kontakt telefoniczny i e-mailowy z firmami świadczącymi wsparcie techniczne;
iii. znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8.1, 10 oraz MAC OS X, na poziomie administratora;
iv. znajomość systemów operacyjnych sieciowych z rodziny Microsoft Windows Server w wersjach 2003, 2008, 2008 R2, 2012 R2, 2016
i 2019 oraz sieci zbudowanych na bazie tych systemów, na poziomie administratora;
v. znajomość oprogramowania i technik wirtualizacji opartych na platformie VMware ESXi i Microsoft Hyper-V;
vi. znajomość systemów Linux na poziomie administratora;
vii. znajomość urządzeń mobilnych opartych na systemie Google Android na poziomie administracji i zarządzania;
viii. znajomość zagadnień związanych z administrowaniem sieciami informatycznymi LAN, WAN, VPN na poziomie administratora
i doświadczenie w tym zakresie;
ix. znajomość zagadnień związanych z zestawianiem tuneli VPN za pomocą protokołów IPsec oraz SSL w ujęciu server to server i server to client;
x. znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem podstawowych aplikacji biurowych (przede wszystkim Microsoft Office 2003/2007/2010/2013/2016/2019) na poziomie administratora
i doświadczenie w tym zakresie;
xi. znajomość zagadnień związanych z ochroną antywirusową i centralną administracją oprogramowaniem antywirusowym w sieciach lokalnych na poziomie administratora (przede wszystkim Eset) i doświadczenie w tym zakresie;
xii. znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa serwerów i obsługą oprogramowania przeznaczonego do tego celu na poziomie administratora (przede wszystkim Symantec Backup Exec 12 i 2010, Tanberg Data AccuVault) i doświadczenie w tym zakresie;
xiii. znajomość zagadnień związanych z administracją systemami zabezpieczeń na styku sieci lokalnej z Internetem na poziomie administratora (przede wszystkim Microsoft ISA Server 2006
i Fortigate) i doświadczenie w tym zakresie;
xiv. znajomość funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych i serwerów) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora
i doświadczenie w tym zakresie,
xv. znajomość języków: PHP, CSS, HTML, XHTML;
xvi. znajomość języka SQL oraz baz danych typu Microsoft Access oraz MySQL, PostrgreSQL;
xvii. wiedzę specjalistyczną z zakresu administrowania systemami CMS w szczególności Squiz Matrix CMS;
xviii. znajomość obsługi administracyjnej, użytkowania jako sieciowy serwer skanowania i wydruków maszyn wielofunkcyjnych, takich jak: Fiery Digital Print, Konica Minolta bizhub 250/223, Konica Minolta 7xxx, Develop Ineo 2xx/3xx, Xerox Work Centre 6655, Xerox B7030/C7030;
xix. biegłą znajomość kwestii bezpieczeństwa dostępu do sieci WiFi i administracyjna znajomość autoryzacji klientów poprzez RADIUS;
xx. biegłą znajomość oprogramowania do monitoringu, zarządzania i inwentaryzacji infrastruktury IT – Spiceworks;
xxi. znajomość systemów MAC OS X oraz komputerów marki Apple;
xxii. znajomość oprogramowania do zarządzania kontrolą dostępu na poziomie administratora;
xxiii. znajomość technologii zewnętrznych macierzy dyskowych NAS i SAN oraz technologii iSCSI;
xxiv. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów dotyczących integralności danych i polityk bezpieczeństwa;
xxv. doświadczenie w przygotowywaniu specyfikacji i opisu konfiguracji sprzętu w ramach:
- postępowań o zamówienia publiczne z zastosowaniem przepisów pzp jak i spoza tej ustawy;
- zamówień centralnych i wspólnych prowadzonych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej;
xxvi. co najmniej 5 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami (na poziomie administratora) oraz świadczeniu bezpośredniego wsparcia dla użytkowników systemów: Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją (EZD PUW), poczty email MS Exchange 2013/2016 i Postfix, telefonii VoIP Asterisk, QNT Quorum, Moodle;
xxvii. znajomość narzędzi Fortianalyzer;
xxviii. znajomość obsługi usług katalogowych Microsoft Active Directory i OpenLDAP;
xxix. umiejętność przeprowadzania wewnętrznych audytów bezpieczeństwa oraz testów penetracyjnych w sieciach LAN;
c) będą dysponować na etapie realizacji zamówienia, co najmniej jedną (1) osobą która:
i. posiada kompetencje z zakresu MATR101 - Squiz Matrix Fundamentals,
ii. posiada kompetencje z zakresu MATR201 - Squiz Matrix System Administration,
iii. posiada kompetencje z zakresu MATR210 - Squiz Matrix Advanced Assets,
iv. posiada kompetencje z zakresu MATR330 - Squiz Matrix Designs.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby jedna ze wskazanych przez Wykonawcę osób spełniająca wymagania wymienione w ust. 1 pkt 4 lit. b, pełniła jednocześnie rolę osoby określonej w ust. 1 pkt 4 lit. c.
2. Wykonawca – z zastrzeżeniem wymogu o którym mowa w Rozdziale III pkt 13 SWZ - może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Postanowienia art. 462 i 463 ustawy stosuje się odpowiednio. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, Wykonawca – z zastrzeżeniem wymogu o którym mowa w Rozdziale III pkt 13 SWZ – może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Pozostałe postanowienia art. 118 ust. 2-4 ustawy stosuje się odpowiednio.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Każdy Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest złożyć oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) Wykonawcy – odpowiednio – samodzielnie lub łącznie, spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, złoży następujące podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień złożenia:
1) wykaz wykonanych usług, o których mowa w Sekcji 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. a, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego o których mowa w Sekcji 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. b, c w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 700,00 zł (osiem tysięcy siedemset złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP rachunek nr: 17 1010 1010 0007 5213 9120 0000 z dopiskiem
„Wadium nr referencyjny: BDG-ZP.2610.8.2022.BDG”
Uwaga: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Szczegółowe informacje nt. wadium zamieszczone są w Rozdziale XI SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w oparciu o treść
art. 58 ustawy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) warunek określony w ust. 1 pkt 2 sekcji 5.4 ogłoszenia winien spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca spełniający ww. warunek zobowiązany jest do osobistego wykonania kluczowych zadań wymienionych w Rozdziale III pkt. 13 tiret pierwsze SWZ;
2) warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a sekcji 5.4 ogłoszenia winien spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3) warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b sekcji 5.4 ogłoszenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie będą je spełniać łącznie;
4) warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. c sekcji 5.4 ogłoszenia winien spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w § 11. wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami przekazywana jest tylko przy użyciu ePUAPu za pośrednictwem dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z art. 60 oraz art. 121 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia poniższych czynności:
- obsługa systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych, o której mowa w ust. 3 pkt 29 SOPZ oraz wszystkie inne czynności mające na celu prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lit. v SOPZ (zamówienie opcjonalne).
- świadczenie bieżącego wsparcia dla użytkowników (pracujących w siedzibach Zamawiającego, jak również zdalnie) w zakresie systemów i infrastruktury wymienionych w ust. 2 pkt 1 lit. b, f, aa SOPZ, w szczególności dla systemów specyficznych dla administracji państwowej tj. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), Systemu Trezor, systemów bankowości NBP i BGK, systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych.