Naprawa i konserwacja infrastruktury telekomunikacyjnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa i konserwacja infrastruktury telekomunikacyjnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającyCentrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00322450
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawa i konserwacja infrastruktury telekomunikacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja infrastruktury telekomunikacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc7dba2b-2438-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061835/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Naprawa i konserwacja infrastruktury telekomunikacyjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/czcsz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/czcsz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/czcsz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2612.21.2022.EM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studzienek teletechnicznych RWT Balice

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studzienek teletechnicznych RWT Lublin

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studzienek teletechnicznych WT Gliwice.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja studni kablowych - WT Grudziądz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studni kablowych - WT Wałcz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studni kablowych - WT Toruń

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studni kablowej - WT Choszczno

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana szaf kablowych - WT Choszczno (3 szt.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studni kablowych - RWT Szczecin

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie, naprawa odcinka kanalizacji - RWT Szczecin

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja studni kablowych oraz szaf i wnęk kablowych – WT Brodnica

4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60.%;
2) Gwarancja na usługę – waga kryterium 40%.
2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.
3. Punkty przyznane za kryterium „ Gwarancja na usługę” liczone będą wg następującego zestawienia:

Gwarancja na usługę
12 miesięcy
15 miesięcy
18 miesięcy
21 miesięcy
24 miesiące
Ilość punktów o: 0 10 20 30 40


Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Gwarancja na usługę” - zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym.
Poprzez kryterium „Gwarancja na usługę” należy rozumieć zadeklarowany okres gwarancji podany w miesiącach, przy czym „Gwarancja na usługę” nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 24 miesiące, liczona od dnia podpisania odbioru przedmiotu zamówienia:
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym krótszej „Gwarancji na usługę” niż 12 miesięcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
– W przypadku niezadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym parametru „Gwarancja na usługę”, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zadeklarował najkrótszy okres, tj. 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu
– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dłuższej „Gwarancji na usługę” niż 24 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 24 miesiące. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 13 lub 14 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 12 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 16 lub 17 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 15 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 19 lub 20 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 18 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

– W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym „Gwarancji na usługę” 22 lub 23 miesięcy, do obliczenia punktów zostanie przyjęty okres 21 miesięcy. Natomiast Wykonawca w razie wyboru jego oferty zostanie związany podanym przez niego okresem gwarancji.

4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.
6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno (1) zamówienie (umowy) polegające na naprawie i konserwacji studzienek teletechnicznych o wartości nie niższej niż:
Dla części I - 25 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części II - 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Dla części III - 25 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części IV - 45 000 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części V -15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Dla części VI - 40 000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
Dla części VII - 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Dla części VIII - 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Dla części IX -15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Dla części X - 10 000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części XI - 10 000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych lub realizowanych usług wraz z podaniem przedmiotu umowy, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawa była realizowana.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
4) wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – jeżeli dotyczy
3) wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/czcsz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI