Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Nagrody dla laureatów uczestniczących w II Edycji Konkursu Giełdy GENialnych Pomysłów dla Jasła.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nagrody dla laureatów uczestniczących w II Edycji Konkursu Giełdy GENialnych Pomysłów dla Jasła.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2d4a066-dd35-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Nagrody dla laureatów II Edycji Giełdy GENialnych Pomysłów dla Jasła
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,159043,53512ead631aa9984540639a04f0590f.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp,
video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku
wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.14.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konsola
Specyfikacja:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
- Procesor [min]: AMD Zen 2 - 3.8 GHz
- Pamięć RAM [min]: 10 GB GDDR6;
- Układ graficzny [min]: AMD RDNA 2, 52 CUs 1.825GHz, 12 TFLOPS;
- Rodzaj konsoli: Stacjonarna;
- Liczba kontrolerów w zestawie [min]: 1;
- Wyposażenie [min]: Bezprzewodowy kontroler, Game Pass Ultimate 3 miesiące, Kabel HDMI, Kabel zasilający;
- Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim;
- Gwarancja [min]: 12 miesięcy;
- Bluetooth: Tak;
- Pojemność dysku twardego [min]: 512 GB;
- Rodzaj czytnika: Pamięć wewnętrzna;
- Standard Bluetooth: 5.0;
- Wi-Fi: Tak;
- Standard Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac;
- Liczba złączy USB [min]:3;
- Ethernet (LAN):Tak;
- HDMI:Tak;
- USB:3.1 Gen.1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, nie później niż w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy a do uruchomienia tej możliwości nie jest wymagana zgoda Wykonawcy.
Uruchomienie prawa opcji nie zmienia terminu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektor multimedialny
Specyfikacja:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
-Minimalne wymagania techniczne:
-Typ matrycy: LED;
-Jasność [ANSI lumen] [min]: 6000;
-Współczynnik kontrastu[min]: 4000:1;
-Rozdzielczość podstawowa [min]: Full HD (1920 x 1080);
-Moc lampy [W] [min]: 80;
-Prezentacja bez komputera: Tak;
-Głośniki: Tak;
-Format obrazu standardowy:16:9;
-Format obrazu skompresowany:4:3;
-Wielkość obrazu: 50 cali - 150 cali;
-Korekcja pionowa (Keystone):Ręczna;
-Zoom cyfrowy: Tak;
-Żywotność lampy (econo) [h] [min]:50000;
-Żywotność lampy (normal) [h] [min]:50000;
-Wi-Fi:Tak;
-Łączność bezprzewodowa: Tak;
-System operacyjny Android: Tak;
-Wejście HDMI: TAK;
-Wejście kompozytowe: TAK;
-Wyjście liniowe audio: TAK;
-Złącze USB:2;
-Złącze Ethernet: Tak;
-Funkcje dodatkowe: Polskie menu;
-Pilot: Tak;
-Wyposażenie [min]:Kabel HDMI, Kabel zasilający, Pilot;
-Załączona dokumentacja :Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
-Gwarancja:24 miesiące;
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, nie później niż w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy a do uruchomienia tej możliwości nie jest wymagana zgoda Wykonawcy.
Uruchomienie prawa opcji nie zmienia terminu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośnik mobilny
Specyfikacja:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
Moc [W] [min]: 40;
Czas pracy na akumulatorze [h] [min]: 15;
Odporność na zachlapanie [min]: Tak;
Zgodność z urządzeniami: Urządzenia z Bluetooth, Urządzenia ze złączem 3.5 mm;
Zasilanie: Akumulatorowe;
Złącza [min]: AUX, USB, Wejście zasilacza;
Wyposażenie: Kabel do ładowania, Pasek do przenoszenia;
Kolor: Czarny;
Czas ładowania [h]: 3.5;
Informacje dodatkowe: Certyfikat IPX7, Funkcja głośnomówiąca, Ładowanie przez USB;
Wodoszczelność: Tak;
System dźwięku: Stereofoniczny;
Bluetooth: Tak;
Dedykowana aplikacja np.: JBL Connect+;
Wyposażenie: Kabel do ładowania, Pasek do przenoszenia;
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
Gwarancja:24 miesiące;
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342412-3 - Głośniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
- Ilość: min 13 max 18 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, nie później niż w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy a do uruchomienia tej możliwości nie jest wymagana zgoda Wykonawcy.
Uruchomienie prawa opcji nie zmienia terminu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamera sportowa
Specyfikacja:
- Ilość: min 5 max 6 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
-Maksymalna rozdzielczość nagrywania filmów:3840 x 2160;
-Liczba klatek na sekundę: 2K - 30 kl/s, 4K - 30 kl/s, FullHD - 60 kl/s, QHD - 60 kl/s;
-Rozdzielczość efektywna [Mpx]: 12;
-Stabilizacja obrazu: Tak;
-Dotykowy ekran LCD: Tak;
-Wi-Fi: Tak;
-Wodoodporność: Tak;
-Obsługiwane karty pamięci: Karta microSD;
-Kąt widzenia [stopnie]: 140.5;
-Czas nagrywania przy użyciu akumulatora [h]:1.20;
-Funkcje dodatkowe: Detekcja ruchu, Funkcja kamery internetowej, Nagrywanie w pętli, Odtwarzanie w zwolnionym tempie, Sterowanie pilotem, Sterowanie za pomocą smartfona, Tryb fotografowania: Pojedyncze Zdjęcie, Tryb nocny, Tryb samochodowy, Wbudowany głośnik, Wbudowany mikrofon, Zdjęcia poklatkowe, Żyroskop;
-Menu w języku polskim: Tak;
-Technologia 3D:Tak;
-Wbudowana lampa: Tak;
-Wielkość ekranu LCD [cal]:0.96, 2.33;
-Zasilanie: Akumulatorowe;
-Przetwornik: Sony IMX335;
-Rodzaj stabilizacji obrazu: Elektroniczna;
-Zbliżenie cyfrowe:x2;
-Złącze USB: Tak;
-Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
-Gwarancja: 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
- Ilość: min 5 max 6 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, nie później niż w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy a do uruchomienia tej możliwości nie jest wymagana zgoda Wykonawcy.
Uruchomienie prawa opcji nie zmienia terminu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tablet graficzny
Specyfikacja:
- Ilość: min 5 max 6 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
- Typ produktu: Tablet piórkowy;
- Obszar roboczy [mm] [min]: 256 x 144;
- Rozdzielczość [lpi] [min]: 5080;
- Poziomy nacisku[min]: 8192;
- Interfejs: mini HDMI;
- Kompatybilność: Mac OS X 10.8.5 lub nowszy, Windows 10, Windows 7, Windows 8;
- Typ piórka: Bezprzewodowe;
- Oprogramowanie: Bosto Tablet Driver Software
- Wyposażenie: 10 wymiennych końcówek pióra, Etui, Kabel 2w1, Narzędzie do wymiany końcówek, Piórko, Rękawiczka do tabletów graficznych, Ściereczka do czyszczenia;
- Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim;
- Gwarancja: 24 miesiące;
- Przekątna ekranu [cal] [min]: 11.6
- Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768
- Wyświetlane kolory: 16.7 mln
- Jasność ekranu [cd/m2]: 250
- Gama kolorów Adobe RGB [%]: 120
- Kontrast: 1000:1
- Technologia: H-IPS
- Zasilanie: Zasilacz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237450-8 - Tablety graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
- Ilość: min 5 max 6 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, nie później niż w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy a do uruchomienia tej możliwości nie jest wymagana zgoda Wykonawcy.
Uruchomienie prawa opcji nie zmienia terminu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czytnik e-booków
Specyfikacja:
- Ilość: 15 szt.
Minimalne wymagania techniczne:
-Przekątna ekranu [cal] [min]: 6;
-Pamięć wbudowana [GB] [min]: 16;
-Rozdzielczość ekranu [min]: 1024 x 758 pikseli;
-Wyświetlacz E-Ink: Tak;
-Komunikacja: Bluetooth, Wi-Fi;
-Standardy obsługiwanego tekstu: DOC, EPUB, FB2, HTML, MOBI, PDF(DRM), RTF, TXT;
Podświetlenie: Tak;
Czytnik kart pamięci: Tak;
Procesor: Quad-core ARM Cortex-A35;
Ekran dotykowy: Tak;
Obsługa zabezpieczeń DRM: Tak;
Menu w języku polskim: Tak;
Złącze USB: microUSB;
Wyposażenie: Kabel microUSB;
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna;
Gwarancja: 36 miesięcy;
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Czytnik e-booków
Specyfikacja:
- Ilość: Ilość: min 47 max 57 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Minimalne wymagania techniczne:
Przekątna ekranu [cal] [min]: 6;
Pamięć wbudowana [GB] [min]: 8;
Rozdzielczość ekranu[min]: 1024 x 758 pikseli;
Wyświetlacz E-Ink: Tak;
Komunikacja: Wi-Fi;
Standardy obsługiwanego tekstu: ACSM, CHM, DJVU, DOC, DOCX, EPUB, EPUB DRM, FB2, FB2.ZIP, HTM, HTML, MOBI, PDF, PDF(DRM), PRC, RTF, TCR, TXT;
Podświetlenie: Tak;
Czytnik kart pamięci: Tak;
Procesor: Dual Core (2×1 Ghz);
Ekran dotykowy: Tak;
Standardy obsługiwanych zdjęć: BMP, JPEG, PNG, TIFF;
Standardy obsługiwanego obrazu: BMP, JPEG, PNG, TIFF;
Obsługa zabezpieczeń DRM:Tak;
Menu w języku polskim: Tak;
Złącze USB: Tak;
Rodzaj USB: USB-C;
Czytnik kart pamięci: Tak;
Wyposażenie: Kabel USB;
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim;
Gwarancja: 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
- Ilość: Ilość: min 47 max 57 szt. (możliwość skorzystania z prawa opcji)
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, nie później niż w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy a do uruchomienia tej możliwości nie jest wymagana zgoda Wykonawcy.
Uruchomienie prawa opcji nie zmienia terminu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-12