Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY KOMPUTERÓW TYPU AiO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ŚW. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227559115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mirek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY KOMPUTERÓW TYPU AiO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79243a4-2e08-48c0-a155-4b4508bf1002
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038816/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Zakup komputerów i drukarek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ zamieszczonej na platformie zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XXI ust. 1 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/47/D/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Dostawa komputerów AiO dla Szpitala Zachodniego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Dostawa urządzeń drukujących dla Szpitala Zachodniego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Dostawa komputerów AiO dla potrzeb projektu: „Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności i efektywności i bezpieczeństwa pacjentów”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale V SWZ;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Oświadczenie wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasobów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3A do SWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca dla każdego oferowanego urządzenia przedłoży wraz z ofertą:
1) Certyfikat ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001dla producenta komputera AiO (dot. Pakietu 1 i 3)
2) TÜV Rheinland Flicker Free, TÜV Rheinland Low Blue Light, TÜV Rheinland Low Noise, ENERGY STAR 8.0, EPEAT przynajmniej na poziomie Silver (dot. Pakietu 1 i 3)
3) Certyfikat ISO9001 dla producenta drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego (Pakiet 2)
4) Certyfikat ISO9001 dla serwisu (dot. Pakietu 1 i 3)
5) Deklaracja zgodności CE (dot. Pakietu 1, 2, 3)
6) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub inny dokument fakt ten potwierdzający np.: Certyfikat RoHS (dot. Pakiet 1, 2, 3)
7) Oświadczenie producenta komputera/drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem(dot. Pakietu 1, 2, 3)
8) Wynik testu ze strony http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający wydajność oferowanego modelu procesora (dot. Pakietu 1 i 3).
9) Potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego dla zamawianych urządzeń tj. komputera/drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego będzie stanowić wypełniony załącznik nr 7 do SWZ (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3 - złożyć wraz z ofertą dla oferowanego pakietu, brak potwierdzenia minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego dla zamawianych urządzeń będzie skutkował odrzuceniem oferty)
10) Oświadczenie własne Wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego dla potwierdzenia i weryfikacji informacji w ramach zaoferowanych przez Wykonawcę parametrów zawartych w ofercie prześle materiały informacyjne w postaci kart produktu, instrukcji, katalogów/folderów, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów producenta urządzenia w języku polskim lub w przypadku wersji językowej innej niż polska wraz z tłumaczeniem na język polski. (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3).
Uwaga:
W przypadku załączenia w/w dokumentu/ów w innym języku niż polski, należy dołączyć ten dokument wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca dla każdego oferowanego urządzenia przedłoży wraz z ofertą:
1) Certyfikat ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001dla producenta komputera AiO (dot. Pakietu 1 i 3)
2) TÜV Rheinland Flicker Free, TÜV Rheinland Low Blue Light, TÜV Rheinland Low Noise, ENERGY STAR 8.0, EPEAT przynajmniej na poziomie Silver (dot. Pakietu 1 i 3)
3) Certyfikat ISO9001 dla producenta drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego (Pakiet 2)
4) Certyfikat ISO9001 dla serwisu (dot. Pakietu 1 i 3)
5) Deklaracja zgodności CE (dot. Pakietu 1, 2, 3)
6) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub inny dokument fakt ten potwierdzający np.: Certyfikat RoHS (dot. Pakiet 1, 2, 3)
7) Oświadczenie producenta komputera/drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem(dot. Pakietu 1, 2, 3)
8) Wynik testu ze strony http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający wydajność oferowanego modelu procesora (dot. Pakietu 1 i 3).
9) Potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego dla zamawianych urządzeń tj. komputera/drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego będzie stanowić wypełniony załącznik nr 7 do SWZ (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3 - złożyć wraz z ofertą dla oferowanego pakietu, brak potwierdzenia minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego dla zamawianych urządzeń będzie skutkował odrzuceniem oferty)
10) Oświadczenie własne Wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego dla potwierdzenia i weryfikacji informacji w ramach zaoferowanych przez Wykonawcę parametrów zawartych w ofercie prześle materiały informacyjne w postaci kart produktu, instrukcji, katalogów/folderów, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów producenta urządzenia w języku polskim lub w przypadku wersji językowej innej niż polska wraz z tłumaczeniem na język polski. (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3).
Uwaga:
W przypadku załączenia w/w dokumentu/ów w innym języku niż polski, należy dołączyć ten dokument wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy zgodnie z art. 58 ustawy, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców, dołączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) nazwy i numeru postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie według załącznika nr 3 , składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Ogłoszenie nr 2024/BZP 00338755/01 z dnia 2024-05-24 2024-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy występujący wspólnie przedstawią zamawiającemu treść łączącej ich umowy na podstawie której złożyli wspólnie ofertę, spełniającą następujące wymagania: powinna być sporządzona w formie pisemnej i zawierać co najmniej: oznaczenie stron (firma (nazwa), adres, formę organizacyjno - prawną, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej), cel gospodarczy, zakresy zadań poszczególnych uczestników konsorcjum, odpowiedzialność solidarną uczestników konsorcjum, okres obowiązywania umowy, zasady partycypacji w zyskach oraz kosztach związanych z realizacją wspólnego celu gospodarczego, określenie sposobu reprezentacji konsorcjum, zakaz dokonywania zmian umowy bez zgody zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy prowadzący wspólnie
działalność na podstawie umowy spółki cywilnej zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni