DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I PRZENOŚNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I PRZENOŚNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SERWISEM GWARANCYJNYM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyINSTYTUT KOLEJNICTWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I PRZENOŚNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SERWISEM GWARANCYJNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I PRZENOŚNYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SERWISEM GWARANCYJNYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cbbd295-0d99-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
b) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
c) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.01.TP.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Instytutu Kolejnictwa w Warszawie (adres dostawy: Warszawa, ul. J. Chłopickiego 50) fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem (zwanych dalej „sprzętem”), zgodnych ze specyfikacjami Zamawiającego stanowiącymi załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do OPZ oraz serwisem gwarancyjnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
7.1. wykaże że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, prawidłowo zrealizował co najmniej 3 dostawy zestawów komputerowych, każda dotycząca dostawy co najmniej 30 sztuk komputerów stacjonarnych lub notebooków jednorazowo.
Wymagane jest również, aby Wykonawca do wykazu dostaw załączył dowody,
że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
7.2. potwierdzi, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca potwierdzi, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
• oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących dostawy zestawów komputerowych stacjonarnych typ A;
• oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących dostawy komputerów przenośnych typ B;
• oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących dostawy komputerów przenośnych typ C;
• oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących dostawy komputerów przenośnych typ D;
• oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących dostawy monitorów LCD o przekątnej ekranu 24”;
• oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących dostawy monitorów LCD o przekątnej ekranu 28”;
Zamawiający informuje, że w oświadczeniach o spełnieniu wymagań należy podać wszystkie informacje wskazane przez Zamawiającego dotyczące oferowanego zestawu komputerowego – niepodanie wszystkich wymaganych informacji lub podanie informacji nieskonkretyzowanych dla oferowanego zestawu komputerowego (np. przepisanie zapisów zawartych w SWZ) będzie uzasadniało odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 218 ust. 2 ustawy Pzp.
• Deklarację zgodności CE na sprzęt;
• dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą ISO 50001;
• dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą ISO 14001;
• dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany sprzęt kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;
• dokument potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z zainstalowanym na nim systemem operacyjnym;
• oświadczenie producenta oferowanego komputera przenośnego o spełnieniu wymagań normy MIL-STD-810H, w oświadczeniu powinien być podany zakres spełnienia wymagań tej normy;
• dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest objęty gwarancją jakości producenta spełniającą warunki określone w OPZ oraz, że producent zapewnia serwis oferowanego sprzętu – w przypadku braku takiego dokumentu, Zamawiający dopuszcza oświadczenie Wykonawcy potwierdzające że oferowany sprzęt jest objęty gwarancją jakości producenta spełniającą warunki określone w OPZ oraz, że producent zapewnia serwis oferowanego sprzętu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Acer nitro 5- Przasnysz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Acer nitro 5. Zniekształca obraz DVD VCD płyty DVD pc. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI