"Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz urządzeń peryferyjnych”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-25
  • ZamawiającyPowiat Stalowowolski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00245901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz urządzeń peryferyjnych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 643 3709

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz urządzeń peryferyjnych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f33d2e-fe90-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz urządzeń peryferyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.stalowowolski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP, dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środku dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca format .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP, dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
• specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
• format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
• oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
• integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
• Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
• Mozilla Firefox od wersji 15
• Google Chrome od wersji 20
• Microsoft Edge

7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ – załącznik nr 7 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań lub na stronie głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Stalowowolski, ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, tel.: 15 643 37 09, fax: 15 643 36 02, e - mail: powiat@stalowowolski.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola jest Pani Magdalena Sołtys-Kurek, tel.: 15 643 36 35, e-mail: abi@stalowowolski.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IMP.272.2.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 w zakresie części I - Dostawa zestawów komputerowych do pracy biurowej oraz obróbki map cyfrowych i obsługi oprogramowania geodezyjnego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sprzęt i oprogramowanie bezpośrednio do budynku Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37 – 450 Stalowa Wola, w ilościach i asortymencie zgodnym z wytycznymi (załącznik nr 5a, 5b, 5c do SWZ), wnieść do wskazanego pomieszczenia, dokonać uruchomienia w celu sprawdzenia sprzętu. Opisane w załącznikach nr 5a, 5b, 5c parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu (dotyczy każdego z zadań częściowych).
4. Informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia
• Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także ma spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
• Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu w celu przetestowania oraz sprawdzenia czy sprzęt nie posiada wad fabrycznych.
• Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp.
Zamawiający wymaga sprzętu:
- jednostka komputerowa - 22 szt.
- Monitor - 25 szt.
- Monitor 27" - 3 szt.
Dokładne wymagania dotyczące sprzętu zawarte są w Załączniku nr 5a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, 60% = 60 pkt.
Sposób oceny matematyczny:
(najniższa zaoferowana cena brutto/ cena brutto oferty badanej)x 60
2) Długość okresu gwarancji jakości . 20% = 20 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 60 m-ce do oceny ofert w kryterium będzie policzony termin 60 m-cy jako maksymalny żądany przez Zamawiającego.
Sposób oceny matematyczny:
(okres gwarancji jakości w badanej ofercie/ najdłuższy zaoferowany okres gwarancji–max 60 m-cy)x20.
3) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego. 20% = 20 pkt
Serwis i odbiór sprzętu w siedzibie zamawiającego możliwy jest wyłącznie w godzinach pracy Starostwa tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30 najpóźniej w następny dzień roboczy od zgłoszenia awarii. Zamawiający wymaga aby czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii był nie dłuższy niż 24 h.
Ilość punktów za oferowany czas reakcji na zgłoszenie awarii/wady/usterki:
powyżej 12h do max. 24 h – 0 pkt.
do 12 h – 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 w zakresie części II - Dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT. Wymagania dotyczące oprogramowania zawarte są w załączniku nr 5b do SWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć oprogramowanie bezpośrednio do budynku Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37 – 450 Stalowa Wola, w ilościach i asortymencie zgodnym z wytycznymi (załącznik nr 5b do SWZ), wnieść do wskazanego pomieszczenia, dokonać uruchomienia w celu sprawdzenia oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena oferty - 60% = 60 pkt. Cena oferty ( z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.
Sposób oceny matematyczny:
(najniższa zaoferowana cena brutto/ cena brutto oferty badanej) x 60.
2) Okres trwania licencji na oprogramowanie - 40% = 40 pkt.
Ilość punktów za oferowany okres trwania licencji na oprogramowanie:
Określona liczba miesięcy - 0 pkt
Bezterminowo – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres trwania licencjina oprogramowanie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 w zakresie części III - Dostawa drobnego sprzętu komputerowego - głośniki, klawiatury, myszki, dyski komputerowe, urządzenie wielofunkcyjne.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sprzęt bezpośrednio do budynku Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37 – 450 Stalowa Wola, w ilościach i asortymencie zgodnym z wytycznymi (załącznik 5c do SWZ), wnieść do wskazanego pomieszczenia, dokonać uruchomienia w celu sprawdzenia sprzętu. Opisane w załączniku nr 5c parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu .
3. Informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia
• Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także ma spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
• Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu w celu przetestowania oraz sprawdzenia czy sprzęt nie posiada wad fabrycznych.
• Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp.

4. Wykaz wymaganego sprzętu:
- Klawiatura przewodowa USB - 15 szt.
- Mysz komputerowa przewodowa - 15 szt.
- Głośniki komputerowe 2,0 przewodowe - 15 szt.
- Dysk SSD 2,5" - 8 szt.
- Dysk HDD - wewnętrzny SATA 3,5" - 2 szt.
- Dysk HDD- zewnętrzny USB 3,5" - 1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt.
Dokładne wymagania dot. sprzętu zawarte są w wytycznych - załącznik nr 5c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) cena oferty- 60% = 60 pkt. Cena oferty ( z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.
Sposób oceny matematyczny:
(najniższa zaoferowana cena brutto/ cena brutto oferty badanej) x 60.
2) Długość okresu gwarancji jakości na klawiatury, myszki, głośniki i urządzenie wielofunkcyjne - 20% = 20 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 36 m-ce do oceny ofert w kryterium będzie policzony termin 36 m-cy jako maksymalny żądany przez Zamawiającego.
Sposób oceny matematyczny
(okres gwarancji jakości w badanej ofercie/ najdłuższy zaoferowany okres gwarancji–max 36 m-cy) x 20.
3) Długość okresu gwarancji jakości na Dyski SSD i HDD - 20% = 20 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 60 m-cy do oceny ofert w kryterium będzie policzony termin 60 m-cy jako maksymalny żądany przez Zamawiającego.
Sposób oceny matematyczny:
(okres gwarancji jakości w badanej ofercie/ najdłuższy zaoferowany okres gwarancji–max 60 m-cy) x 20.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na klawiatury, myszki, głośniki i urządzenia wielofunkcyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na dyski SSD i HDD

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia udziału w postępowaniu.Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda (dla części I ) złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności ofertowanych dostaw z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5a (Wytyczne) i załączniku nr 6a (wykaz dostarczonego sprzętu wraz z formularzem cenowym) do SWZ tj.:
1) Kartę katalogową jednostki centralnej poz. 1. Wykazu sprzętu,
2) Karta katalogowa Monitora poz.2 Wykazu sprzętu,
3) Karta katalogowa Monitora poz.3 Wykazu sprzętu.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający nie wymaga w części II i III przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Kartę katalogową jednostki centralnej poz. 1. Wykazu sprzętu,
2) Karta katalogowa Monitora poz.2 Wykazu sprzętu,
3) Karta katalogowa Monitora poz.3 Wykazu sprzętu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ- oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 - w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Wykaz dostarczonego sprzętu wraz z formularzem cenowym- załącznik nr 6a, 6b, 6c - w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (oryginał lub cyfrowe odwzorowanie);
4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI SWZ – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (oryginał lub cyfrowe odwzorowanie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w § 10 Wzoru Umowy, stanowiącym załącznik nr 4a, 4b, 4c do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
b) zmiany przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załącznikami, dokumentami i oświadczeniami składana jest za pośrednictwem formluarza dostępnego na EPUAP udostępnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, wdrożenie oraz szkolenie z obsługi oprogramowania ERP
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wdrożenie oraz szkolenie z obsługi oprogramowania obejmującego Zintegrowany System Komputerowy klasy ERP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Baran”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stalowa Wola: Budowa sieci wod-kan do zabudowy szeregowej na os. Hutnik II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI