Dostawa wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Krajowy System e-Faktur”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • ZamawiającyCENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Krajowy System e-Faktur”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 48 367 36 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 48 367 36 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.cirf@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Krajowy System e-Faktur”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b967caa8-ede6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016496/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa laptopów dla wydziału DPA MF na potrzeby projektu 'Krajowy System e-Faktur'

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu
udzielania zamówień publicznych w CIRF za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
zwany dalej Systemem.
3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej jedynie wyjątkowo w sytuacji
wskazanej w pkt. 14.15 TOM I SWZ.
4.System jest dostępny pod adresem:
https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta w Systemie ani logowania do Systemu.
6. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres anna.wiatrek@mf.gov.pl (nie dotyczy składania
ofert).
7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.
Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do
archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
8. Za przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
9. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,
.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1)administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Informatyki Resortu Finansów, 26-601
Radom, ul. Samorządowa 1, adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl, tel.: 48 367 36
00;
2)inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Informatyki Resortu Finansów jest Pan –
Krzysztof Piórkowski kontakt: IOD.CIRF@MF.GOV.PL;
3)Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego, znak sprawy PN/14/21/HSKU.
4)odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1984 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5)Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7)w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,
że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/14/21/HSKU

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest a. w ramach zamówienia podstawowego: dostawa 18 szt. wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy,
b. w ramach prawa opcji: dostawa 6 szt. wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest dostawa 6 szt. wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy.
2. Zamawiający uruchomi prawo opcji poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego zawiadomienia wskazującego liczbę wysokowydajnych komputerów przenośnych oraz termin ich dostarczenia, nie krótszy niż 30 dni od daty zawiadomienia. Zamawiający jest uprawniony do uruchomienia prawa opcji dla liczby od 1 do 6 sztuk wysokowydajnych komputerów przenośnych, tj. Zamawiający może skorzystać z całości lub części świadczeń składających się na prawo opcji.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w przypadku nieskorzystania nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności za jej niewykorzystanie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Wysokowydajny komputer przenośny typu „przenośna stacje robocza ” - Kamera internetowa 720p HD + IR z mikrofonem z wbudowaną fizycznie w obudowę komputera fabryczną przesłoną

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Wysokowydajny komputer przenośny typu „przenośna stacje robocza ” - Dodatkowy zintegrowany z komputerem trackpoint / point stick

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Wysokowydajny komputer przenośny typu „przenośna stacje robocza ” - Zaoferowanie komputera przenośnego wyposażonego w dodatkowy (ponad wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) port typu USB-C co najmniej 3.1 Gen 1z funkcją Power Delivery i przesyłania sygnału, wbudowany w komputer

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Stacja dokująca - Zaoferowanie stacji dokującej wyposażonej w dodatkowy (ponad wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) port HDMI

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
a. w ramach zamówienia podstawowego: dostawa 4 szt. komputerów przenośnych, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy,
b. w ramach prawa opcji: dostawa 2 szt. komputerów przenośnych, wraz
z gwarancją na okres 36 miesięcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest dostawa 2 szt. komputerów przenośnych, wraz
z gwarancją na okres 36 miesięcy.
2. Zamawiający uruchomi prawo opcji poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego zawiadomienia wskazującego liczbę komputerów przenośnych oraz termin ich dostarczenia, nie krótszy niż 30 dni od daty zawiadomienia. Zamawiający jest uprawniony do uruchomienia prawa opcji dla liczby od 1 do 2 sztuk komputerów przenośnych, tj. Zamawiający może skorzystać z całości lub części świadczeń składających się na prawo opcji.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w przypadku nieskorzystania nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności za jej niewykorzystanie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Komputer przenośny - Kamera internetowa 720p HD + IR z mikrofonem z wbudowaną fizycznie w obudowę komputera fabryczną przesłoną

4.3.6.) Waga: 14,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Komputer przenośny - Dodatkowy zintegrowany z komputerem trackpoint / point stick

4.3.6.) Waga: 13,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie - W tym: Komputer przenośny - Zaoferowanie komputera przenośnego wyposażonego w dodatkowy (ponad wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) port HDMI w wersji min. 2.0

4.3.6.) Waga: 13,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
a. w ramach zamówienia podstawowego: dostawa 18 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnych,
b. w ramach prawa opcji: dostawa 6 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest dostawa 6 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnych.
2. Zamawiający uruchomi prawo opcji poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego zawiadomienia wskazującego liczbę licencji oraz termin ich dostarczenia, nie krótszy niż 30 dni od daty zawiadomienia. Zamawiający jest uprawniony do uruchomienia prawa opcji dla liczby od 1 do 6 sztuk licencji, tj. Zamawiający może skorzystać z całości lub części świadczeń składających się na prawo opcji.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w przypadku nieskorzystania nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności za jej niewykorzystanie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie części 1 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy przenośnych komputerów wysokowydajnych o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę realizowaną w ramach jednej umowy.

W zakresie części 2 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy przenośnych komputerów o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę realizowaną w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 9.1. TOM I SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie 1 i 2 części zamówienia, dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych. W celu potwierdzenia przez wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1. W zakresie 1 części zamówienia:
a) dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej
w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 15.400,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);
b) dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowaną kartę graficzną deklarowaną w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark Performance Test (min. 11.000,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie www.videocardbenchmark.net nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);
c) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;
d) deklaracje producenta sprzętu (wysokowydajnego komputera przenośnego, stacji dokującej, klawiatury zewnętrznej oraz myszy optycznej) o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność
z Dyrektywą RoHS II,

2. W zakresie 2 części zamówienia:
a) dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej
w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 10.500,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);
b) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;
c) deklaracje producenta oferowanego sprzętu (komputera przenośnego, klawiatury zewnętrznej oraz myszy optycznej) o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność z Dyrektywą RoHS II,

3. W zakresie 3 części zamówienia:
a) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania biurowego dokumentację oferowanego oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w pkt. 7 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań.

II. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

III. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzianego wezwania określonego w pkt II, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli pomimo złożenia
przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

IV. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W zakresie 1 części zamówienia:
a) dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej
w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 15.500,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);
b) dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowaną kartę graficzną deklarowaną w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark Performance Test (min. 11.000,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie www.videocardbenchmark.net nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);
c) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;
d) deklaracje producenta sprzętu (wysokowydajnego komputera przenośnego oraz stacji dokującej) o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność z Dyrektywą RoHS II,
2. W zakresie 2 części zamówienia:
a) dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej
w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 15.500,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);
b) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;
c) deklaracje producenta oferowanego sprzętu (komputera przenośnego)
o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność z Dyrektywą RoHS II,
3. W zakresie 3 części zamówienia:
a) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania biurowego dokumentację oferowanego oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w pkt. 7 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
a) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa
w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów;
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz
z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie
warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. TOM I SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt. 10.2 TOM I SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani
na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w pkt. 10.6 TOM I SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10.6. pkt. 2 lit. a) TOM I SWZ składa
odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i
na zasadach opisanych w pkt 8.2 TOM I SWZ.
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10.6. pkt. 1 lit. a) TOM I SWZ składa
każdy z nich.
5. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2. TOM I SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
2) w pkt. 8.2. TOM I SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w
odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej- 30000-eur

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI