Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5a4d4ef-8af2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie pracowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Os priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami określone zostały w rozdziale XIV SWZ.adres strony:https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików,podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdfW celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7ZWśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.Podczaspodpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w rodz. XI, XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz; NIP 6372024678; REGON 276255045; adres e-mail: spolkusz@sp.olkusz.pl;Tel: 32 643 04 102. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych – Angeliką Żmudą za pośrednictwem 1) poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: angelika@informatics.jaworzno.pl2) listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych: ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO” w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia przedmiotowego postępowania publicznego.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (zgodnie art. 22 RODO);8. posiada Pani/Pan:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO) zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO), w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.272.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Urządzenie wielofunkcyjne 3D - 1 szt.Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia (zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP):Urządzenie 3 w 1: skaner 3D, drukarka 3D, Laser do grawerowaniaParametry skanera 3D:- Maksymalna wysokość skanowania: co najmniej 12 cm- Maksymalna szerokość skanowania: co najmniej 10 cm- Dokładność skanowania: =/- 0,25 mm- Technologia: laserowaParametry drukarki 3D- liczba głowic - 1- średnica dyszy 0,4 mm- grubość warstwy - 40 mikronów- rodzaj filamentów: co najmniej ABS, PLA, PETG- minimalny obszar roboczy:. 200 x min. 200 x min.200 mm- max. prędkość druku: co najmniej 100 mm/s- tryb pracy: USB- technologia druku: FUSED FILAMENT FABRICATION- oprogramowanie współpracujące z WindowsParametry lasera- Możliwość drukowania projektów na różnych materiałach, takich jak papier, tektura, skóra, drewniane deski i powierzchnie z tworzyw sztucznych- Minimalna powierzchnia grawerowania 6,5 x 6,5 cala.Gwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 24 miesiące.Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Skalska 18, 32-340 Wolbrom
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Skanery 3D Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia (zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP):1. Skaner 3D wersja A – 1 szt.- Maksymalna wysokość skanowania: co najmniej 22 cm- Maksymalna szerokość skanowania: co najmniej 18 cm- Dokładność skanowania: =/- 0,1 mm- Technologia: laserowa2. Skaner 3D wersja B – 1 szt.- Maksymalna wysokość skanowania: co najmniej 18 cm- Maksymalna szerokość skanowania: co najmniej 16 cm- Dokładność skanowania: =/- 0,1 mm- Technologia: laserowa- Inne funkcjonalności: tryb automatyczny oraz swobodnyGwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 24 miesiące.Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Skalska 18, 32-340 Wolbrom
4.2.6.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III Drukarki 3D Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia (zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP):1. Drukarka 3D wersja A – 1 szt.:- liczba głowic - 1- średnica dyszy 0,4 mm- grubość warstwy - 100 mikronów- rodzaj filamentów: co najmniej PLA, ABS- Minimalny obszar roboczy:. 400 x min. 400 x min.400 mm- Prędkość druku: maks. 100 mm/s- Wyświetlacz LCD- Tryb pracy: Online lub z karty SD- Technologia druku: Fused deposition modeling- oprogramowanie współpracujące z Windows- Inne funkcje: monitor filamentowy, informujący o zużyciu filamentu2. Drukarka 3D wersja B – 1 szt.:- Liczba głowic – 1- średnica dyszy 0,4 mm- grubość warstwy – od 40 mikronów- rodzaj filamenów co najmniej: PLA, ABS, TPU, filament z włókna węglowego- Minimalny obszar roboczy: 200x200x200- Prędkość druku: min. 250mm/sek- Wyświetlacz: graficzny- Tryb pracy: Karta SD, USB- Technologia druku - Fused Filament Fabrication- Oprogramowanie współpracujące z Windows- Inne funkcjonalności: monitor filamentowy, informujący o zużyciu filamentu3. Drukarka 3D wersja C – 1 szt:- Liczba głowic – 2- średnica dyszy – 0,4 mm- grubość warstwy – 0d 0,05 mm- rodzaj filamenów co najmniej: ABS, PLA, PVA, NinjaFlex, Rubber, Laybrickk, Laywood, PA12- Minimalny obszar roboczy: 230 x 150 x 140 mm- Wyświetlacz: wbudowany, dotykowy- Tryb pracy: z komputera (WiFi, USB), z karty SD, z pamięci wewnętrznej- Oprogramowanie współpracujące z Windows- Inne funkcjonalności: termoobieg w komorze roboczej4. Drukarka 3D żywiczna – 1szt:- grubość warstwy – Od 0,025 mm- rodzaj filamenów: żywice- Minimalny obszar roboczy: 130x70x150 mm- Wyświetlacz: dotykowy - Tryb pracy: WiFi, USB- System operacyjny: Android- Inne funkcjonalności: Zinegrowana lampa UVGwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 24 miesiące.Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Skalska 18, 32-340 Wolbrom
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Monitory – 58 szt. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia (zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP):1. Typ wyświetlacza: Full HD, TN WLED2. Przekątna ekranu (wymiary matrycy): 23-24” (panoramiczny)3. Kontrast: minimalnie 1000:14. Jasność: minimalnie 250 cd/m25. Czas reakcji matrycy: max 5 ms6. Rozdzielczość podstawowa: 1920 x 1080 przy 60 Hz7. Kąt widzenia (poziomy/pionowy): 160° / 170°, regulacja kata pochylenia (tilt) 8. Wymagania pozostałe - instrukcja obsługi- złącza: D-sub, DisplayPort- komplet przewodów do wszystkich złączy monitora- kabel zasilający.Gwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 24 miesiące. Miejsce dostawy: 48 szt – Zespół Szkół nr 3 w Olkuszu, ul. Fr. Nullo 32, 32-300 Olkusz; 10 szt. – Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V. Komputery typ 1 – 20 szt Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia (zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP): 1. Typ: Komputer stacjonarny (biurkowy)2. Zastosowanie -Komputery będą wykorzystywane na zajęciach w technikum w klasach o kierunkach informatycznych3. Procesor- Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w teście PassMark2007 CPU Mark wynik nie mniejszy niż 8000 punktów 4. Płyta główna - Płyta główna umożliwiająca pracę procesora z maksymalną wydajnością, wyposażona minimalnie w: port szeregowy, kontroler USB, łącznie min. 6 portów USB (w tym minimum 2 porty USB 3.0)5. Pamięć operacyjna min 16GB, z możliwością rozbudowy6. Karta graficzna - Typ złącza: PCI Express, obsługująca DirectX 12, osiągająca w teście PassMark – G3D Mark High End Videocards wynik minimum 800 pkt. 7. Karta dźwiękowa- karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.8. Dysk twardy Minimum 480 GB dysk SSD, interfejs SATA III (6 Gb/s)9. Napęd optyczny: Nagrywarka DVD +/-RW10. Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania11. Złącza i interfejsy Minimalnie:- 1 x 15-stykowe D-Sub- 1 x HDMI- 2 x USB 2.0(tył)- 2 x USB 2.0 (front)- 4 x USB 3.0(tył)- 1 x RJ-45 (LAN)- 1 x wyjście słuchawkowe (front)- 1 x wejście na mikrofon (front)- 1 x wejście na mikrofon (tył)- 1 x wejście liniowe (tył)- 1 x wyjście liniowe (tył)12. Obudowa: Obudowa typu Mini Tower lub Tower zapewniająca właściwe chłodzenie elementów, wyciszenie jednostki oraz wymagany w Unii Europejskiej poziom ekranowania elektromagnetycznego.13. Wyposażenie minimalne:- gniazda słuchawek i mikrofonu z przodu- wejście i wyjście liniowe oraz wejście na mikrofon z tyłu- min. 6 gniazd USB w tym co najmniej 2 gniazda USB 2.0 z przodu obudowy,- obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi14. Oprogramowanie i nośniki: Microsoft Windows 10 PL Pro15. System operacyjny musi mieć zainstalowany najnowszy dostępny Service Pack. 16. Dołączone nośniki z oprogramowaniem i sterownikami.17. Wyposażenie dodatkowe: przewód zasilający, klawiatura USB w układzie polski programisty, mysz laserowa, z interfejsem USB, z rolką (scroll)18. Zasilacz ma posiadać certyfikat co najmniej 80+19. Komputery mają mieć możliwość fizycznego dostępu do procesora bez utraty gwarancji. Komputery będą służyły do przeprowadzania egzaminów zawodowych.Gwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 24 miesiące.Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 3 w Olkuszu, ul. Fr. Nullo 32, 32-300 Olkusz
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI. Komputery typ 2 – 10 szt Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia (zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP):1. Typ: Komputer stacjonarny (biurkowy)2. Zastosowanie -Komputery będą wykorzystywane na zajęciach dot. projektowania wnętrz.3. Procesor- Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w teście PassMark2007 CPU Mark wynik nie mniejszy niż 8000 punktów 4. Płyta główna - zintegrowana5. Pamięć operacyjna: min. 16 GB6. Karta graficzna – musi spełniać wymagania gwarantujące poprawne funkcjonowanie programu CAD Decor PRO 3.x CAD Decor 3.x CAD Kuchnie 7.x opisane na stronie: https://www.crsoft.com.pl/baza-wiedzy/wymagania-sprzetowe-programow-cad-decor/7. Karta dźwiękowa- zintegrowana8. Dysk twardy Minimum 240 GB dysk SSD9. Napęd optyczny: Nagrywarka DVD +/-RW10. Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania11. Oprogramowanie i nośniki: Microsoft Windows 10 PL, 64 bit12. System operacyjny musi mieć zainstalowany najnowszy dostępny Service Pack. 13. Dołączone nośniki z oprogramowaniem i sterownikami.14. Wyposażenie dodatkowe: przewód zasilający, klawiatura USB w układzie polski programisty, mysz laserowa: z interfejsem USB, z rolką (scroll)15. Zasilacz ma posiadać certyfikat co najmniej 80+Gwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 24 miesiące. Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Z uwagi na to, że w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania jakościowe dla głównych elementów składających się na określoną część (przedmiot) zamówienia, to zgodnie z art. 246 ust. 2 Pzp przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:1. cena – 90%,2. długość gwarancji – 10%.Oferty oceniane będą wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:P – ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,P1 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,P2 – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium przedłużenia okresu gwarancji. P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane będą wg wzoru:P1 = (Cmin / C of.) x 90%, przy czym 1 % =1 pkt.gdzie: Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,C of. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 90.P2 - W kryterium przedłużenia okresu gwarancji oferty oceniane będą wg. wzoru:P2= (G of. – zaoferowany okres gwarancji w ofercie badanej /G naj. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich badanych ofert) x 10 %, przy czym 1 % =1 pktUwaga: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zasady ogólne Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu publicznym objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. Maksymalny oferowany okres gwarancji jaki będzie punktowany w niniejszym kryterium wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy lub dłuższy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 10 pkt.Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10