Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – 19 monitorów interaktywnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyDzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00391922
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – 19 monitorów interaktywnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – 19 monitorów interaktywnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb3d876-4af5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.3 Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Na podstawie art. 61 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami – odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z częścią IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/260/2022/W

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1429865,85 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – 19 monitorów interaktywnych.
2. Dostarczony sprzęt będzie zgodny ze Specyfikacją techniczną, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz nowy i nieużywany.
3. Dostarczony sprzęt będzie zgodny z polskimi normami prawnymi i dopuszczony do użytkowania w Polsce.
4. Wykonawca udzieli nieograniczonej w czasie licencji niewyłącznej na preinstalowany system operacyjny.
5. Realizacja zamówienia będzie mogła odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 17:00.
6. Wykonawca dzień przed dostawą i montażem powiadomi o tym fakcie dyrektora Odbiorcy.
7. Dostawa i montaż będą odbywać się w sposób niezakłócający przebieg zajęć, bezpieczny
i nieuciążliwy dla uczniów.
8. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i zamontowaniu go w miejscach wskazanych przez Odbiorcę, sprzęt komputerowy będzie gotowy do użytku.
9. Wykonawca wraz ze sprzętem będącym przedmiotem umowy przekaże Zamawiającemu:
1) wszelkie niezbędne kable i przewody potrzebne do podłączenia sprzętu do zasilania
i istniejących wypustów HDMI i LAN;
2) karty gwarancyjne na każdy element dostawy;
3) kopie wszelkich dokumentów potwierdzających spełnienie niezbędnych norm i wytycznych, które są wymagane do dopuszczenia do użytkowania na terenie Polski dostarczonego sprzętu;
4) szczegółowe informacje dotyczące trybu zgłaszania awarii w okresie gwarancji;
5) listę punktów serwisowych, w tym ich adresy, numery telefonów i adresy mailowe.
10. Zamawiający wymaga by zamówienie było realizowane na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena brutto (C) – 60 %;
2) okres gwarancji (G) – 40%.
2. W kategorii cena brutto (C) ocenianym ofertom zastanie przyznane maksymalnie 60 pkt, według następującego wzoru:
C=(najniższa cena ofertowa brutto)/(cena brutto oferty badanej)*100 punktów;
3. W kategorii okres gwarancji (G) ocenianym ofertom zostanie przyznane maksymalnie 40 punktów, według następującego wzoru:
G=(długość okresu gwarancji-24)/24*40 punktów
Zamawiający zastrzega, że:
1) długość okresu gwarancji musi zostać określona przez Wykonawcę w pełnych miesiącach;
2) minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a oferty
z zaoferowanym okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia;
3) jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące oraz przyzna ofercie w kryterium okres gwarancji (G) 0 punktów
4) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, na potrzeby oceny oferty zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy, a ofercie w kryterium okres gwarancji (G) zostanie przyznane 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą sumę punktów C + G.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie odpowiednich zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę i montaż co najmniej 10 monitorów interaktywnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach,
- którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2) dowody określające, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa są złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym lub, jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, lub
b) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a, oświadczenie Wykonawcy wraz
z wyjaśnieniem przyczyny braku możliwości uzyskania tych dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentacji technicznej przygotowanej i wystawionej przez producenta sprzętu określającej cechy oferowanego produktu (ang. Data sheet), przy czym z dokumentacji technicznej musi wynikać zgodność oferowanego sprzętu z parametrami opisanymi w pozycjach od 1 do 5 w Specyfikacji technicznej, o której mowa w pkt 3 (za dokumenty techniczne nie będą uznane wydruki stron internetowych bądź katalogi reklamowe i inne materiały promocyjne) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym Wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z częścią XVI SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 2 000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 1 ustawy Pzp w:
1) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego – 53103015080000000550307081, Bank Handlowy w Warszawie S.A., z dopiskiem “tytułem wadium w postępowaniu nr DBFO/SAZ/260/2022/W – 19 monitorów interaktywnych";
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.
4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w części XX. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały – odpowiednio – nowym terminom.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4 należy złożyć za pośrednictwem Platformy w oryginale w postaci elektronicznej.
6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne
z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ono charakter bezwarunkowy i nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie.
7. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt w ust. 2 pkt 2-4 musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, a dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Tym samym wszelkie ograniczenia w treści gwarancji lub poręczenia zapłaty wadium np. warunkujące wypłatę należnego wadium o ile wystąpienie z roszczeniem o jego zapłatę zostanie skierowane przez Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela w terminie związania ofertą zostanie potraktowane przez Zamawiającego jako wadium wniesione nieprawidłowo a oferta zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Treść gwarancji lub poręczenia wadialnego powinna dawać Zamawiającemu swobodę do wystąpienia z roszczeniem o wypłatę należnego wadium jeśli podstawa zatrzymania zaistniała w okresie związania ofertą.
9. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy dotyczących:
1) przedmiotu umowy, która polega na:
a) zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
- zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji,
- konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej danego elementu dostawy,
- zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert, o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności
i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu,
b) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej – pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
2) terminu zakończenia przedmiotu umowy, o czas trwania przeszkody,
w następujących przypadkach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) braku możliwości udostępnienia pomieszczeń, w których dostarczany sprzęt miał zostać zamontowany, o ile Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł tego przewidzieć przed terminem składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) gdy wystąpi kolizja innych zamówień realizowanych na zlecenie Zamawiającego
z wykonaniem dostawy, której nie dało się przewidzieć przed rozpoczęciem realizacji,
d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI