Dostawa wraz z instalacją sprzętu serwerowego, macierzy, urządzeń sieciowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z instalacją sprzętu serwerowego, macierzy, urządzeń sieciowych oraz rozwiązań ochrony dla infrastruktury IT Zespołu Szpitali Miejskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-30
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00467600
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją sprzętu serwerowego, macierzy, urządzeń sieciowych oraz rozwiązań ochrony dla infrastruktury IT Zespołu Szpitali Miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 34-99-268

1.5.8.) Numer faksu: 032 34-99-299

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z instalacją sprzętu serwerowego, macierzy, urządzeń sieciowych oraz rozwiązań ochrony dla infrastruktury IT Zespołu Szpitali Miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3900b40-d249-4e4a-b107-579258b2f5f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214796/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wraz z instalacją sprzętu serwerowego, macierzy, urządzeń sieciowych oraz rozwiązań ochrony dla infrastruktury IT Zespołu Szpitali Miejskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/171299/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/171299/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.3. Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o:
„Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień
publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub
„eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w
Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje
się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez
kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych
osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków
zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w załączniku nr 1 do SWZ –
„Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych
osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/36/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Macierze dyskowe, serwery, system wirtualizacji, deduplikator

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Pc – Cena oferty - 60 %
Pg – Gwarancja - 40 %

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

Liczba punktów (Pc) = Cn/Cb x 60

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt.

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert - Pakiet 1:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 20 punktów
60 miesięcy – 40 punktów

Kryterium „Gwarancja przełączników sieciowych” (Pg) sposób oceny ofert - Pakiet 2:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 20 punktów
60 miesięcy – 40 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg = Ocena końcowa oferty
13.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska sumarycznie najwyższą ocenę końcową oferty.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Serwerowe Karty sieciowe, przełączniki sieciowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Pc – Cena oferty - 60 %
Pg – Gwarancja - 40 %

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

Liczba punktów (Pc) = Cn / Cb x 60

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt.

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert - Pakiet 1:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 20 punktów
60 miesięcy – 40 punktów

Kryterium „Gwarancja przełączników sieciowych” (Pg) sposób oceny ofert - Pakiet 2:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 20 punktów
60 miesięcy – 40 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg = Ocena końcowa oferty
13.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska sumarycznie najwyższą ocenę końcową oferty.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony jeśli:
1. Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy infrastruktury informatycznej (w tym macierzy dyskowej – warunek konieczny) wraz z instalacją oraz konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) każda (dotyczy Pakietu nr 1);
2. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada (dotyczy Pakietu nr 1):
a) wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu sprzętu infrastruktury informatycznej.
3. Podmiot wdrażający i serwisujący dostarczone urządzenia wykaże posiadanie certyfikatu ISO 9001:2015 w zakresie instalacji urządzeń informatycznych oraz świadczenia usług serwisowych (dotyczy Pakietu nr 1).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) , zawierającego co najmniej 2 dostaw infrastruktury informatycznej (w tym macierzy dyskowej – warunek konieczny) wraz z instalacją oraz konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) każda (dla Pakietu nr 1) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadanie zostało wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
Wyjaśnienie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- poświadczenia, z których wynika, iż dostawę zrealizowano z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub
- oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
UWAGA: nie można łączyć kilku zamówień na dostawę w celu uzyskania wymaganej kwotowo wartości.
b) Certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie instalacji urządzeń informatycznych oraz świadczenia usług serwisowych dla podmiotu wdrażającego i serwisującego dostarczone urządzenia (dotyczy Pakietu nr 1).
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania (dotyczy Pakietu nr 1) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ) potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje on co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz która posiada:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu sprzętu infrastruktury informatycznej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. PAKIET nr 1-2:
a) Karty katalogowe oferowanych produktów w języku polskim lub angielski z tłumaczeniem na język polski.
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
II. PAKIET nr 1:
a) Wynik testu wydajności obliczeniowej dla jednego procesora osiągnięty w PassMark – CPU Mark min. 24 900 pkt .Testy dla oferowanego modelu procesora muszą być opublikowane i ogólnie dostępne na stronie https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
b) Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje wsparcie techniczne producenta serwerów oraz, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, a wszystkie komponenty i podzespoły serwera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

I. PAKIET nr 1-2:
a) Karty katalogowe oferowanych produktów w języku polskim lub angielski z tłumaczeniem na język polski.

II. PAKIET nr 1:
a) Wynik testu wydajności obliczeniowej dla jednego procesora osiągnięty w PassMark – CPU Mark min. 24 900 pkt .Testy dla oferowanego modelu procesora muszą być opublikowane i ogólnie dostępne na stronie https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
b) Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje wsparcie techniczne producenta serwerów oraz, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, a wszystkie komponenty i podzespoły serwera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca wypełnia również wyłącznie informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, okres gwarancji,) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ,
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, dokument nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 4.1 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4.2 do SWZ).– dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku składania oferty na Pakiet 1, należy złożyć zał. 4.1 i 4.2, w przypadku składania oferty na Pakiet 2 należy złożyć wyłącznie załącznik 4.1.
d) Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. 5.13 SWZ.
e) Inne dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.25. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy Wykonawca polega na zdolnościach
lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 c) SWZ składa na wezwanie
Zamawiającego Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.26. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.27. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
5.28. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub
Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe
środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe
oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi
jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział i opisał rodzaj i zakres zmian umowy w Projektowanych Postanowieniach Umowy (paragraf 6) stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię serwisanta sieci internetowej - Cieszyn
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuję pracowników na stanowisko serwisanta sieci. Możliwe wszelkie formy współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, własna działalność gospodarcza, praca na 1/2 etatu). Praca w Cieszynie i okolicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub elastyczny czas pracy. Nasza oferta zawiera: -Szkolenia, jeśli brak Ci doświadczenia -Możliwości doskonalenia zawodowego -Dobre wynagrodzenie -Ciekawą pracę Nasze wymagania: -Przeciętna sprawność fizyczna. -Brak przeciwwskazań zdrowotnych. -Prawo jazdy kat. B. -Odpowiedzialność i umiejętność organizacji czasu pracy. -Uprzejmość względem naszych klientów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI