Dostawa urządzeń skanujących oraz sieciowych magazynów danych typu NAS wraz z dyskami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń skanujących oraz sieciowych magazynów danych typu NAS wraz z dyskami na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMUZEUM PAMIĘCI SYBIRU
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia592081-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592081-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU : Dostawa urządzeń skanujących oraz sieciowych magazynów danych typu NAS wraz z dyskami na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU , krajowy numer identyfikacyjny 36621593200000, ul. Henryka Sienkiewicza  26 , 15-092  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. +48 795 650 800, e-mail a.ejchler@sybir.bialystok.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sybir.um.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Miejska Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.sybir.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Muzeum Pamięci Sybiru ul. Węglowa 1, 15-121 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń skanujących oraz sieciowych magazynów danych typu NAS wraz z dyskami na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
Numer referencyjny: DAF.261.133.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku urządzeń skanujących wraz z komputerowymi stacjami roboczymi, sieciowymi magazynami danych typu NAS oraz dyskami do sieciowych magazynów danych z podziałem na części. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : Część I: Skaner dziełowy formatu A2 wraz ze stacją roboczą sterującą do skanera – 1 zestaw Część II: Biurkowy skaner książek format A3 wraz ze stacją roboczą sterującą do skanera – 1 zestaw Część III: Sieciowy magazyn danych typu NAS – 2 szt. wraz z dyskami twardymi do sieciowego magazynu danych NAS – 20 szt.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, kompletny i pozbawiony wad fizycznych i prawnych i nie przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.6. Wymagania dotyczące gwarancji : Część I: Skaner dziełowy formatu A2 wraz ze stacją roboczą sterującą - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na skaner. Część II: Biurkowy skaner książek format A3 wraz ze stacją roboczą sterującą - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na skanerCzęść III Sieciowy magazyn danych typu NAS wraz z dyskami twardymi - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na sieciowy magazyn danych i dyski twarde do sieciowych magazynów danych. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp (Wykonawca musi udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania są równoważne). Brak wskazania w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) producenta i/lub pełnego oznaczenia oferowanego sprzętu w sposób stosowany przez producenta i pozwalający jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego sprzętu z określonymi w SIWZ wymaganiami, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30216110-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30210000-4
48000000-8
30233000-1
30234000-8
30213300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dotyczy Części I W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać wykonanie nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie urządzeń skanujących o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde, których przedmiotem były skanery umożliwiające skanowanie powierzchni o formacie A2 lub większej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub Polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy pkt 2 stosuje się odpowiednio
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne Wykonawcy (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ) – składa każdy z Wykonawców - do oferty, 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców – składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej), 3) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ – składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku w zakresie i na zasadach określonych w Rozdz. V pkt 3 SIWZ - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest: zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 7 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia publicznego. 3. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000,00 zł – dotyczy Części I. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy nr 90 1240 5211 1111 0010 8520 6262, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Dostawa urządzeń skanujących z komputerami i magazynami danych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku – Część I.4. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych formach: oryginał dokumentu można złożyć w Muzeum Pamięci Sybiru, ul. Węglowa 1, pok. 1.17 - przed terminem składania ofert lub oryginał wadium załączyć do oferty (w oddzielnej kopercie z opisem „WADIUM”). Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i przepisów powszechnie obowiązujących.2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona:1) zmiany technologiczne: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,c) wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, d) zmiana urządzeń objętych przedmiotem zamówienia pod warunkiem zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie parametrów technicznych w stosunku do parametrów technicznych sprzętu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.2) zmiany w zakresie podwykonawców, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę.3. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest sporządzenie przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.4. Powiadomienie o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później, niż 10 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Skaner dziełowy formatu A2 wraz ze stacją roboczą sterującą do skanera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. parametry techniczne skanera: Zastosowanie : Skanowanie dokumentów zszytych i oprawnych do formatu A2, zbiorów bibliotecznych, archiwalnych, w tym map, atlasów, grafik, starodruków, inkunabułów, Obszar skanowania : A2+ (> A2 )Rozdzielczość rzeczywista : 600x600 dpi Położenie jednostki skanującej : Górne , Źródło światła: zimne, zapalane tylko podczas skanowania, bez promieniowania UV i IR, górne, umożliwiające digitalizację druku głęboko zszytego bez istotnych różnic naświetlenia powierzchni w całym obszarze skanowania. Oddalone od skanowanego obiektu o minimum 30 cmElement światłoczuły : liniowy lub obszarowy CCD, CMOS składający się z jednego elementu rejestrującego, pozwalający na jednoczesne skanowanie (w jednym przebiegu) całego obszaru A2 w rozdzielczości 600x600 dpi;Głębia skanów : wejście - 36 bit, wyjście kolor - 24 bit, szarość - 8bit, czarno/białe - 1 bit Szybkość skanowania : Poniżej 5 sekund dla formatu A2 przy 600x600 dpi Konstrukcja : - skaner wyposażony w dedykowany stół lub stół zintegrowany ze skanerem - Kołyska V z regulowanymi pulpitami, możliwość skanowania książek w rozwarciu 120-180 stopni - szyby dociskowe wymienne - typu V i płaska w komplecie - urządzenie musi mieć możliwość dopasowania do grubości skanowanego obiektu (w pionie) - manualny panel sterowania - przycisk lub przyciski nożne do obsługi procesu skanowania (dołączone w zestawie) - maksymalna grubość skanowanych książek nie mniejsza niż 15 cm - maksymalna waga skanowanych książek nie mniejsza niż 10 kg - urządzenie powinno produkować skany o poprawnej geometrii. Funkcja ta może być realizowana zarówno sprzętowo jak programowo.Komputer - wymagania minimalne : Jeden procesor obsługujący min. 8 wątków i posiadający min. 4 rdzenie. Współczynnik TDP nie większy niż 100W. Zaoferowany procesor powinien uzyskiwać w teście PassMark CPU Mark wynik nie mniej niż 9000 pkt, Zaoferowana płyta główna powinna obsługiwać zaoferowany procesor oraz posiadać: zintegrowane z płyta główną co najmniej 4 sloty pamięci RAM obsługujące pamięć DDR4, zintegrowane z płytą główną co najmniej 1 złącze standardu PCI-Express 3.0 x16, zintegrowaną kartę sieciową Ethernet (LAN) z co najmniej 1 złączem RJ-45 Gigabit Ethernet, zintegrowany kontroler SATA (Serial Advanced Technology Attachment), co najmniej 3 złącza SATA , złącze M.2 PCIe z NVMe, zintegrowaną kartę dźwiękową (karta dźwiękowa powinna umożliwić podłączenie głośników oraz mikrofonu). Zainstalowana pamięć operacyjna RAM co najmniej o pojemności 16 GB DDR4 z możliwością rozbudowy do min. 32 GB Zainstalowany wewnętrzny 1 x SSD NVMe o pojemności co najmniej 512 GB Zainstalowany wewnętrzny 1 x HDD o pojemności co najmniej 1 TB 3,5", SATA III prędkość obrotowa 7200 /min oraz zasilacz o mocy co najmniej 180 WMonitor komputerowy - wymagania minimalne: Przekątna ekranu 27``, Rozdzielczość ekranu 3840 x 2160 (4K), Format ekranu - 16:9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0, 30210000-4, 48000000-8, 30213300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena ofertowa 60,00
2) okres gwarancji skaner 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Biurkowy skaner książek format A3 wraz ze stacją roboczą sterującą do skanera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zastosowanie: Skanowanie dokumentów zszytych i oprawnych do formatu A3Obszar skanowania A3Oświetlenie: niezależne od oświetlenia w pomieszczeniu, Źródło światła: Górne lub boczne, LED, zimne, pozbawione promieniowania UV, równomiernie oświetlające obszar skanowania Element światłoczuły: liniowy lub obszarowy CCD, CMOS składający się z jednego elementu rejestrującego, pozwalający na jednoczesne skanowanie (w jednym przebiegu) całego obszaru A3 w rozdzielczości min 275 x 275 dpi;Rozdzielczość rzeczywista: min 275 x 275 dpiGłębia skanów: kolor 24 bit; szarość 8bit, czarno/białe - 1 bitSzybkość skanowania: poniżej 3 sek. przy maksymalnej rozdzielczościFormaty zapisu: TIFF, JPG, MS Word, PDF z OCR (PDF z tekstem)Komputer - wymagania minimalne : Jeden procesor obsługujący min. 8 wątków i posiadający min. 4 rdzenie. Współczynnik TDP nie większy niż 100W. Zaoferowany procesor powinien uzyskiwać w teście PassMark CPU Mark wynik nie mniej niż 9000 pkt, Zaoferowana płyta główna powinna obsługiwać zaoferowany procesor oraz posiadać: zintegrowane z płyta główną co najmniej 4 sloty pamięci RAM obsługujące pamięć DDR4, zintegrowane z płytą główną co najmniej 1 złącze standardu PCI-Express 3.0 x16, zintegrowaną kartę sieciową Ethernet (LAN) z co najmniej 1 złączem RJ-45 Gigabit Ethernet, zintegrowany kontroler SATA (Serial Advanced Technology Attachment), co najmniej 3 złącza SATA , złącze M.2 PCIe z NVMe, zintegrowaną kartę dźwiękową (karta dźwiękowa powinna umożliwić podłączenie głośników oraz mikrofonu). Zainstalowana pamięć operacyjna RAM co najmniej o pojemności 16 GB DDR4 z możliwością rozbudowy do min. 32 GB Zainstalowany wewnętrzny 1 x SSD NVMe o pojemności co najmniej 512 GB Zainstalowany wewnętrzny 1 x HDD o pojemności co najmniej 1 TB 3,5", SATA III prędkość obrotowa 7200 /min oraz zasilacz o mocy co najmniej 180 WMonitor komputerowy - wymagania minimalne: Przekątna ekranu 27``, Rozdzielczość ekranu 3840 x 2160 (4K), Format ekranu - 16:9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0, 30210000-4, 48000000-8, 30213300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji skanera 20,00
dodatkowe funkcje skanera 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sieciowy magazyn danych typu NAS wraz z dyskami wraz z dyskami twardymi do sieciowego magazynu danych NAS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sieciowy magazyn danych typu NASZastosowanie: Serwer plików, dysk sieciowy do przechowywania wyników skanowaniaObudowa : Rack 19”, lub wolnostojąca z półką Rack 19”Obsługiwane typy dysków: HDD, SSD - SATA III o pojemności do 14TB , łączna obsługiwana pojemność min. 112 TB,Ilość zatok : Min. 8x 3.5" SATA IIIPorty zewnętrzne : 4 x USB v3.0 lub wyższej , eSATAPorty wewnętrzne: M.2 NVMe, PCIePamięć wewnętrzna RAM: Min. 4GB DDR4Obsługa: RAID RAID 0,1, 5, 6, 10 z funkcją hot-swap Dyski twarde do sieciowego magazynu danych NAS Rodzaj : HDD - dyski serweroweFormat : 3,5” Interfejs : SATA III – 6 GB/s Pojemność :Min. 8 TB Prędkość obrotowa : Min. 5400 rpm Cache Min. 256 MB
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30234000-8, 30210000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji sieciowych magazynów danych typu NAS 10,00
okres gwarancji dysków twardych do NAS 20,00
ilość zatok na dyski twarde 3,5" w magazynach danych NAS 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia na świadectwo kwalifikacji - Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia na świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV + pomiary. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI