Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00389170
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu
Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu
Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7a74ab5-49f8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa urzadzeń i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający informuje, iż część 6 zamówienia będzie finansowane ze środków Projekt „Welcome to UPH” finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Welcome to Poland 2021 Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uph-edu.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uph-edu.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej:
1) Rekomendowane przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31
c) Mozilla Firefox 26
d) Opera 18
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Rekomendowane formaty przesyłanych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. UWAGA! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczo – Humanistyczny w Siedlcach, z siedzibą w Siedlcach (08-110) przy ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: roman.sikorski@uph.edu.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.290.45.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 131935,09 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń drukujących i skanerów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 13317,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (dla każdej części zamówienia odrębnie), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2) dla Zadań 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów,
b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3) dla kryterium „okres gwarancji”
dla Zadania nr 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 12-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 10 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenia – otrzyma ocenę 20 punktów;
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 48-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 40 punktów;
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert: 12 miesięcy
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 12 miesięczny okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
Zamawiający oczekuje procesorów komputerów osiągających wymaganą w OPZ wydajność na podstawie pkt PasMart. Wykonawca wykaże, iż zaproponowany sprzęt spełnia wymagania, dołączając wydruk ze strony(http://www.cpubenchmark.net) w czasie nie dłuższym niż 7 dni do dnia otwarcia ofert.
W przypadku niedołączenia do oferty powyższego dokumentu Zamawiający ustali wydajność zaoferowanych procesorów na dzień badania i oceny ofert

4.2.5.) Wartość części: 30569,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (dla każdej części zamówienia odrębnie), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2) dla Zadań 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów,
b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3) dla kryterium „okres gwarancji”
dla Zadania nr 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 12-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 10 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenia – otrzyma ocenę 20 punktów;
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 48-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 40 punktów;
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert: 12 miesięcy
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 12 miesięczny okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednostek centralnych komputerów stacjonarnych i monitorów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
Zamawiający oczekuje procesorów komputerów osiągających wymaganą w OPZ wydajność na podstawie pkt PasMart. Wykonawca wykaże, iż zaproponowany sprzęt spełnia wymagania, dołączając wydruk ze strony(http://www.cpubenchmark.net) w czasie nie dłuższym niż 7 dni do dnia otwarcia ofert.
W przypadku niedołączenia do oferty powyższego dokumentu Zamawiający ustali wydajność zaoferowanych procesorów na dzień badania i oceny ofert

4.2.5.) Wartość części: 48863,41 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (dla każdej części zamówienia odrębnie), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2) dla Zadań 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów,
b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3) dla kryterium „okres gwarancji”
dla Zadania nr 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 12-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 10 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenia – otrzyma ocenę 20 punktów;
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 48-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 40 punktów;
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert: 12 miesięcy
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 12 miesięczny okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 18617,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (dla każdej części zamówienia odrębnie), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
3) Liczba punktów obliczona zostanie w następujący sposób:
1) dla kryterium „cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”:
dla Zadania nr 4
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 100 punktów,
b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 100
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń i oprogramowania komputerowego dla Biblioteki Głównej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 17004,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (dla każdej części zamówienia odrębnie), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2) dla Zadań 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów,
b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3) dla kryterium „okres gwarancji”
dla Zadania nr 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 12-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 10 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenia – otrzyma ocenę 20 punktów;
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 48-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 40 punktów;
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert: 12 miesięcy
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 12 miesięczny okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla biura Projektu Welcome to UPH zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
Zamawiający oczekuje procesorów komputerów osiągających wymaganą w OPZ wydajność na podstawie pkt PasMart. Wykonawca wykaże, iż zaproponowany sprzęt spełnia wymagania, dołączając wydruk ze strony(http://www.cpubenchmark.net) w czasie nie dłuższym niż 7 dni do dnia otwarcia ofert.
W przypadku niedołączenia do oferty powyższego dokumentu Zamawiający ustali wydajność zaoferowanych procesorów na dzień badania i oceny ofert

4.2.5.) Wartość części: 3563,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (dla każdej części zamówienia odrębnie), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2) dla Zadań 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów,
b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3) dla kryterium „okres gwarancji”
dla Zadania nr 1,2,3,5,6
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 12-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 10 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji na zaoferowane urządzenia – otrzyma ocenę 20 punktów;
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 48-miesięczny okres gwarancji zaoferowane urządzenie – otrzyma ocenę 40 punktów;
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert: 12 miesięcy
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 12 miesięczny okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w po¬stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi być dołączone do oferty w formie oryginału podpisanego przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonaw¬ców, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać, iż dotyczy ono udziału w niniejszym postępowaniu, a jego okres ważności obejmować musi niniejsze postępowanie.
4. Jeśli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania:
1) (dla wszystkich części) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia/oprogramowania zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy;
2) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących wynikiem działań osób trzecich lub następstwem działania siły wyższej dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamówienia;
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości sprzętu wskazanego w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do 20% wartości poszczególnych pozycji formularza
4) zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
5) wszelkie zmiany treści umowy muszą być zaakceptowane przez obydwie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uph-edu.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający oczekuje procesorów komputerów osiągających wymaganą w OPZ wydajność na podstawie pkt PasMart. Wykonawca wykaże, iż zaproponowany sprzęt spełnia wymagania, dołączając wydruk ze strony(http://www.cpubenchmark.net) w czasie nie dłuższym niż 7 dni do dnia otwarcia ofert.
W przypadku niedołączenia do oferty powyższego dokumentu Zamawiający ustali wydajność zaoferowanych procesorów na dzień badania i oceny ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI