Dostawa urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem oraz wykonanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa w SPZZOZ w Nowej Dębie, z podz. na części, w ramach środ.pochodz. z Fun.Przeciwdział. COVID-19
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-09-08
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00376343
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa w SPZZOZ w Nowej Dębie, z podz. na części, w ramach środ.pochodz. z Fun.Przeciwdział. COVID-19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158462651

1.5.8.) Numer faksu: 158462651

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwarchol@zoznowadeba,pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa w SPZZOZ w Nowej Dębie, z podz. na części, w ramach środ.pochodz. z Fun.Przeciwdział. COVID-19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1ae06e-47e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158093/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa w SPZZOZ w Nowej Dębie, z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały szczegółowo opisane w SWZ
rozdziały: XIII, XIV i XVIII.
Szczegółowe instrukcje użytkowania
Platformy zakupowej Zamawiającego zwanej dalej Platformą, na której prowadzone będzie postępowanie znajduje się na tej
Platformie - w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego” - ,,Instrukcje dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych
od 01.01.2021”. Korzystanie z Platformy dla Wykonawcy jest bezpłatne.
Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo
- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2,
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający do komunikacji z Wykonawcami drogą e-mailową posługuje się skrzynkami pocztowymi w ramach platformy Microsoft
365 – MS Outlook. Aplikacja Outlook może działać w dwóch wariantach: webowym (przeglądarka) i desktopowym (instalacja na
stacji roboczej). Aby móc skorzystać z aplikacji MS Outlook użytkownik musi posiadać:
• stały dostęp do sieci Internet
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje
• zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetowa obsługująca TLS 1.2.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem w/w poczty to 150 MB.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc,
xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,
gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdP' zaleca się podpisywać formatem PadES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf', wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku
z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3) prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający
ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązek szyfrowania) opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem
podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty.
Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych
(tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym
podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem. Pozostałe wymagania
zostały zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 1 PZP w związku z art.13 ust.1-3 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
danych) dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem (w rozumieniu art. 4 pkt. 7 RODO) Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów
Opieki Zdrowotnej, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1 a, 39-460 Nowa Dęba, tel. 15 846-26-51 wew. 120;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Panią Ewę Fils, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zoznowadeba.pl oraz telefonicznie pod numerem: 15 846-26-51 wew. 153
3) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SPZZOZ w Nowej Dębie oraz spółka Otwarty Rynek
Elektroniczny S. A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy
Zakupowej, na której SPZZOZ w Nowej Dębie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod
adresem: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl .
4) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 Ustawy Pzp.
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. (art.78 ust.4 PZP)
7) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w
przepisanych Ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu.
8) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
Pozostałe zapisy dotyczące RODO zgodnie z SWZ rozdział XXIV.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NT-III.382.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1: Serwery, biblioteka taśmowa, oprogramowanie, prace wdrożeniowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert zgodnie z zapisami rozdziału XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2: Wykonanie audytu bezpieczeństwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert zgodnie z zapisami rozdziału XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W Pakiecie nr 1:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowej:
• W Pakiecie nr 1: Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że:
a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
• W Pakiecie nr 1: Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.
a) Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie:
1) co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z instalacją i konfiguracją serwera backup oraz oprogramowania do backup w ramach jednej dostawy – na kwotę min. 60.000,00 zł. brutto/1 dostawa (sześćdziesiąt tysięcy złotych zł. brutto);
Zamawiający wymaga załączenia dowodów (po jednym do każdej wykazanej dostawy - zgodnie z powyższymi pkt. 1) - potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane.
Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - składa oświadczenie.
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dostaw wykonanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata.
W celu wykazania ww. warunku Wykonawca składa Wykaz dostaw zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SWZ - Wykaz dostaw, w którym podaje wartość, przedmiot, daty wykonania, miejsca i nazwy podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz ww. dowody.

Dokumenty te będą potwierdzeniem, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia.

b) Potencjał kadrowy:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia:
1) Inżynier ds. sprzętu serwerowego, posiadający doświadczenie w instalacji i konfiguracji sprzętu serwerowego w co najmniej 2 projektach, posiadający certyfikat producenta serwera potwierdzający kompetencje techniczne;
2) Inżynier ds. backupu, posiadający doświadczenie w tworzeniu środowisk backupu opartych o odrębną infrastrukturę w co najmniej 2 projektach.

W celu wykazania ww. warunku Wykonawca składa wykaz osób zgodnie z treścią Załącznika nr 10 do SWZ - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację dostaw, usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

Dokumenty te będą potwierdzeniem, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia.
W Pakiecie nr 2:
1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
I. Jednostka przeprowadzająca audyt posiada akredytację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. Z 2022 r. poz.5) w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych.
II. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: minimum dwoma audytorami posiadającymi (każdy z nich):
a) co najmniej jeden certyfikat uprawiający do jego przeprowadzenia z poniższego wykazu:
1) Certified Internal Auditor (CIA);
2) Certified Information System Auditor (CISA);
3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
5) Certified Information Security Manager (CISM);
6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
7) Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
10) Certified Reliability Professional;
11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert, lub
b) co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, lub
c) co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.

Wykonawca wypełnia w tym celu Wykaz osób zgodnie z treścią Załącznika nr 11 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt. XI.1 SWZ zgodnie z wzorem Załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale XI pkt. 4 ppkt. 1) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
2). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
Rozdziale XI pkt. 4 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone
przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W Pakiecie nr 1 - WYKAZ DOSTAW - zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SWZ, potwierdzający, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie:
1) co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z instalacją i konfiguracją serwera backup oraz oprogramowania do backup w ramach jednej dostawy – na kwotę min. 60.000,00 zł. brutto/1 dostawa (sześćdziesiąt tysięcy złotych zł. brutto);
Zamawiający wymaga załączenia dowodów (po jednym do każdej wykazanej dostawy - zgodnie z powyższymi pkt. 1) - potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane.
Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - składa oświadczenie.
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dostaw wykonanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata.
W Wykazie dostaw, Wykonawca podaje wartość, przedmiot, daty wykonania, miejsca i nazwy podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz ww. dowody.

Dokumenty te będą potwierdzeniem, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia.
2. W Pakiecie nr 1 - WYKAZ OSÓB – zgodnie z treścią Załącznika nr 10 do SWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację dostaw, usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający określił, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia:
1) Inżynier ds. sprzętu serwerowego, posiadający doświadczenie w instalacji i konfiguracji sprzętu serwerowego w co najmniej 2 projektach, posiadający certyfikat producenta serwera potwierdzający kompetencje techniczne;
2) Inżynier ds. backupu, posiadający doświadczenie w tworzeniu środowisk backupu opartych o odrębną infrastrukturę w co najmniej 2 projektach.
Dokumenty te będą potwierdzeniem, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia.
3. W Pakiecie nr 2 – Dokumenty potwierdzające, że:
I. Jednostka przeprowadzająca audyt posiada akredytację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. Z 2022 r. poz.5) w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych.
dnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych
II. WYKAZ OSÓB zgodnie z treścią Załącznika nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. a) W Pakiecie nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy – dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że:
- zaoferowane urządzenia pochodzą z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski;
- serwis dostarczonego przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez firmę serwisującą posiadającą autoryzacje producenta urządzeń.
b) W Pakiecie nr 1 – Opisy, charakterystyki - oferowanego asortymentu wydane przez producenta, wykonawcę lub jednostkę notyfikowaną – w formie kart katalogowych oferowanych urządzeń, potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
2. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania ww. dokumentów, Wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego – w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia.
3. Zamawiający zaakceptuje równoważne środki dowodowe, jeżeli potwierdzają one, że asortyment spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, warunki, cechy, kryteria, itp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. a) W Pakiecie nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy – dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że:
- zaoferowane urządzenia pochodzą z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski;
- serwis dostarczonego przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez firmę serwisującą posiadającą autoryzacje producenta urządzeń.
b) W Pakiecie nr 1 – Opisy, charakterystyki - oferowanego asortymentu wydane przez producenta, wykonawcę lub jednostkę notyfikowaną – w formie kart katalogowych oferowanych urządzeń, potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
2. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania ww. dokumentów, Wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego – w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia.
3. Zamawiający zaakceptuje równoważne środki dowodowe, jeżeli potwierdzają one, że asortyment spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, warunki, cechy, kryteria, itp.
4. Wykonawca składa ww. przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OŚWIADCZENIE zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, a także art. 7 ust.1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa wyżej w punkcie XI.1., składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.
2. a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, zawierający w szczególności: wskazanie zakresu, opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową netto i brutto, oferowany termin dostawy przedmiotu zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
3. Wypełniony i podpisany szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ (odrębny dla Pakietu nr 1 i odrębny dla Pakietu nr 2);
c) wypełniony i podpisany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Parametry Techniczno - Użytkowe - Załącznik nr 2 A do SWZ dot. Pakietu nr 1, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 B do SWZ dot. Pakietu nr 2, w zależności od oferty Wykonawcy;
4. Wypełniony i podpisany Formularz - Zwrot wadium, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
5. Dowód wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej - dowód dokonania przelewu dołączony do oferty;
- poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
6. Zobowiązanie innego przedmiotu, o którym mowa w rozdziale VIII SWZ wraz z Oświadczeniem – zgodnie z Załącznikiem nr 8 i 8 a (
jeżeli dotyczy).
7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
w Pakiecie nr 1: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
w Pakiecie nr 2: 300, 00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ww. Ustawy Pzp.
3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w banku: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO nr rachunku 89 1130 1105 0005 2104 0420 0003 z dopiskiem "Wadium - Ozn. spr.: SPZZOZ.NT-III.382.22.2023".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - dowód dokonania przelewu dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
a) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełniając formularz ofertowy oraz pozostałe dokumenty do niniejszego postępowania, powołujące się na „Wykonawcę” powinni wpisać dane dotyczące podmiotu składającego ofertę wspólną, a nie np. pełnomocnika.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SWZ pkt.10, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 - 455 Ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4 Dotyczący Pakietu nr 1 oraz Załącznik nr 4 Dotyczący Pakietu nr 2 do SWZ. Zmiany umowy
zostały określone w paragrafie 11 Wzoru umowy (dot. Pakietu nr 1) oraz w paragrafie 10 Wzoru umowy (dotyczącym Pakietu nr 2) oraz pozostałych zapisach wzoru umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami Wykonawca składa tylko na Platformie pod adresem: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Nazwa postępowania: Dostawa urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa w SPZZOZ w Nowej Dębie, z podziałem na części, w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
2. Zamawiający posiada podpisaną Umowę o dodatkowe finansowanie nr 6/2023 zawartą w dniu 28.08.2023 r. z Narodowym Funduszem Zdrowia na dodatkowe finansowanie ze środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19, działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego, zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 stycznia 2023 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawców.
3. Informacja na temat rozwiązań równoważnych - zgodnie z SWZ rozdział IV oraz pkt. 4.
4. Wraz z przekazaniem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest zastrzec w ofercie, że nie mogą być
one udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
1) Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać załączone w osobnym pliku
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie "Dodaj".
5. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki;
https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do
postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
6. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
-jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
7. Kontakt: Platforma zakupowa SPZZOZ w Nowej Dębie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w
godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Nowa nazwa ulicy Zamawiającego: było - ul. M.C. Skłodowskiej 1a, jest - ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1a
9. Dokumenty należy składać zgodnie z SWZ rozdział XI, XII i XXVI.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, wdrożenie oraz szkolenie z obsługi oprogramowania ERP
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wdrożenie oraz szkolenie z obsługi oprogramowania obejmującego Zintegrowany System Komputerowy klasy ERP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI