Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-28
  • Numer ogłoszenia579084-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579084-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, krajowy numer identyfikacyjny 38087548000000, ul. Przędzalniana  70 , 90-338  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48(42)2567271, e-mail sp29@szkoly.lodz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://zs-p3lodz.bip.wikom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zs-p3lodz.bip.wikom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Łodzi 90-338 Łódź, ul. Przędzalniana 70

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Numer referencyjny: ZSZP.081.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega tego prawa.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczy części.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 1 – urządzenia komputerowe i tabletyCzęść 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjneCzęść 3 – urządzenia do transmisji danych Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria Część 5 – urządzenia multimedialne Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograifczne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujnikiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30213200-7
30231300-0
30237460-1
48000000-8
30232110-8
42962000-7
30232100-5
35100000-5
48823000-3
48823000-3
32420000-3
38651000-3
38651600-9
31158100-9
38650000-6
31224810-3
32322000-6
38652100-1
32322000-6
35125100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
WYKONAWCA (którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części) NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania złożyć: karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu / oprogramowania
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Uwaga podano numerację zgodną z SIWZ, aby łatwiej odnaleźć niniejsze wymagania wSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów,potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia, a także że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania 8.1 Zgodnie z art.24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czywykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniuoraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia zpostępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje opodwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 Wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dniod zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotyczącaprzedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzyzłożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieściwzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Formaskładanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczącewykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca nazasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są woryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, naktórego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albopodwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumentysporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopiadokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadkuwskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganychoświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane;3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: urządzenia komputerowe i tablety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety1 Komputer 16 sztuk2 Monitor 16 sztuk3 Komputer 1 sztuka4 Klawiatura 1 sztuka5 Tablet 24 sztuki6 Laptop z oprogramowaniem 7 sztuk 7 Pakiet oprogramowania biurowego 34 sztuki 8 Szafka do przechowywania tabletów, laptopów i ich ładowania 1 sztuka3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30213200-7, 30231300-0, 30237460-1, 48000000-8, 30232110-8, 42962000-7, 30232100-5, 35100000-5, 48823000-3, 32420000-3, 38651000-3, 38651600-9, 31158100-9, 38650000-6, 31224810-3, 32322000-6, 38652100-1, 35125100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Numeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


Część nr: 2 Nazwa: drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne9 Drukarka 1 sztuka 10 Drukarka 1 sztuka 11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka 12 Drukarka 3d 1 sztuka 3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
przedłużenie okresu gwarancji 40,00
cena brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:kody CPV - jak w części 1 ( patrz pkt V.2 Ogłoszenia)Numeracja jak w SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach


Część nr: 3 Nazwa: urządzenia do transmisji danych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 3 – urządzenia do transmisji danych 13 Zasilacz UPZ 2 sztuki14 Serwer plików NAS 1 sztuka15 Punkt dostępowy 1 sztuka3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:kody CPV - patrz: pkt V.2 Ogłoszenia Numeracja jak w SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


Część nr: 4 Nazwa: cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria 16 Aparat fotograficzny 1 sztuka17 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 sztuka18 Powerbank 9 sztuk19 Statyw 1 sztuka20 Karta pamięci 2 sztuki 21 Listwa zasilająca do komputerów 17 sztuk 22 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki 23 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki 24 Listwa przepięciowa do zasilacza UPS 2 sztuki 3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:kody CPV - patrz pkt V.2 OgłoszeniaNumeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


Część nr: 5 Nazwa: urządzenia multimedialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe25 Tablica interaktywna 1 sztuka26 Projektor 1 sztuka27 Magiczny dywan 2 sztuki28 Moduł bezprzewodowej komunikacji projektora z komputerem 2 sztuki 29 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw 30 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:koody CPV jak w pkt V.2Numeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


Część nr: 6 Nazwa: cyfrowe systemy pomiarowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe31 Cyfrowe systemy pomiarowe 3 sztuki 3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:kody cpv jak w pkt V.2 SIWZNumeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 2 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 3 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1 Zadanie częściowe nr 4 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2 Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami Zadanie częściowe nr 5 Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC Zadanie częściowe nr 6 Monitor LCD 43” - 1 szt. Zadanie częściowe nr 7 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny. Zadanie częściowe nr 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt. Zadanie częściowe nr 9 Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt. Zadanie częściowe nr 10 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 11 Komputer klasy PC - 2 szt. Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI