IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane;3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
urządzenia komputerowe i tablety |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety1 Komputer 16 sztuk2 Monitor 16 sztuk3 Komputer 1 sztuka4 Klawiatura 1 sztuka5 Tablet 24 sztuki6 Laptop z oprogramowaniem 7 sztuk 7 Pakiet oprogramowania biurowego 34 sztuki 8 Szafka do przechowywania tabletów, laptopów i ich ładowania 1 sztuka3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30213200-7, 30231300-0, 30237460-1, 48000000-8, 30232110-8, 42962000-7, 30232100-5, 35100000-5, 48823000-3, 32420000-3, 38651000-3, 38651600-9, 31158100-9, 38650000-6, 31224810-3, 32322000-6, 38652100-1, 35125100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Numeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne9 Drukarka 1 sztuka 10 Drukarka 1 sztuka 11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka 12 Drukarka 3d 1 sztuka 3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
cena brutto |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:kody CPV - jak w części 1 ( patrz pkt V.2 Ogłoszenia)Numeracja jak w SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
urządzenia do transmisji danych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 3 – urządzenia do transmisji danych 13 Zasilacz UPZ 2 sztuki14 Serwer plików NAS 1 sztuka15 Punkt dostępowy 1 sztuka3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:kody CPV - patrz: pkt V.2 Ogłoszenia Numeracja jak w SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria 16 Aparat fotograficzny 1 sztuka17 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 sztuka18 Powerbank 9 sztuk19 Statyw 1 sztuka20 Karta pamięci 2 sztuki 21 Listwa zasilająca do komputerów 17 sztuk 22 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki 23 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki 24 Listwa przepięciowa do zasilacza UPS 2 sztuki 3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:kody CPV - patrz pkt V.2 OgłoszeniaNumeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
urządzenia multimedialne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe25 Tablica interaktywna 1 sztuka26 Projektor 1 sztuka27 Magiczny dywan 2 sztuki28 Moduł bezprzewodowej komunikacji projektora z komputerem 2 sztuki 29 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw 30 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:koody CPV jak w pkt V.2Numeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
cyfrowe systemy pomiarowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe31 Cyfrowe systemy pomiarowe 3 sztuki 3.2 CPV: Główny kod CPV:30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer tablet30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne30232100-5 drukarki i plotery35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii38650000-6 sprzęt fotograficzny31224810-3 przedłużacze32322000-6 urządzenia multimedialne38652100-1 projektory35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:kody cpv jak w pkt V.2 SIWZNumeracja zgodna z SIWZ:17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:P=C+OGgdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:C = Cmin / Co x 60gdzie:Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;Co – cena badanej oferty w danej części .Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.