Dostawa tabletów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa tabletów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyFundacja Rozwoju Systemu Edukacji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046505
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tabletów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tabletów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b014c94e-ad90-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://frse.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Ofertę, atakże oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym – tylko za pośrednictwem Platformyprowadzonej w ramach Marketplanet OnePlace,dostępnej pod adresem:https://frse.ezamawiajacy.pl.4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lubinformacje Wykonawcyprzekazują:1) drogą elektroniczną: dzp@frse.org.pl;2) poprzez Platformęprowadzoną w ramachMarketplanet OnePlace, dostępną pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.5.Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichwczytania na Platformę lubwpływu na adres e-mail.6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie ofertyw formie elektronicznej,wymaga:a) podania adresu email Wykonawcy,b) utworzenia hasła,c)zapoznania się z Regulaminemkorzystania z Marketplanet OnePlace oraz jego akceptację,d)zapoznania się oraz akceptacji informacjio przetwarzaniu danych osobowych,e) wyrażenia zgodny nakontakt telefoniczny na wskazany przyrejestracji konta numer telefonu w celu weryfikacji danych orazuruchomienia konta, a także w procesiejego obsługi w celu zapewnienia wsparcia technicznego przezOtwarty Rynek Elektroniczny S.A. zsiedzibą w Warszawie. Zgoda jest dobrowolna ale wymagana wcelu świadczenia usługi. Użytkownik ma prawo cofnąć zgodę w każdym czasie.7. Szczegółowewymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy umieszczonej na Platformie w zakładce „Regulacje iprocedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”. W przypadku jakichkolwiek wątpliwościzwiązanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z CentrumWsparcia KlientaInfo Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesemskładania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy (infolinia dostępna w dnirobocze, w godzinach 9.00-17.00pod numerem tel. +48 22 25 72 223), e-mail:oneplace@marketplanet.pl.8. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające komunikacjępomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, określone zostały w ust. 9.9. Zgodnie z art. 67 p.z.p.,Zamawiający podaje następujące wymagania technicznezwiązane z korzystaniem z Platformy:1) stałydostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączeniainternetowego nie mniejsza niż 512 Kb/s(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);2) komputerpc/mac z aktualnym systememoperacyjnym wspieranym przez producenta;3) wybrana przeglądarkawspierana przez producenta np.MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, MS Edge;4)zainstalowana bezpłatna wersjaoprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_2020 lubużycie JAVA w wersji OpenJDKwydawanej na licencji GPL;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestFUNDACJA ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI;2) administrator wyznaczył InspektoraDanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@frse.org.pl; 3)Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybiepodstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;5)Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisanych p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;7) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztegoprawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Panzobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolubkonkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania oudzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p.oraz niemoże naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresutrwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowaniawodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lubwcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa tabletów

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037622/01 z dnia 2021-04-212021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawymiesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zWykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniWykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;2) zmiana terminurealizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeńspowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy,które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiekwpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązańwynikających z Umowy);3) zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do całości przedmiotuzamówienia – w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług;4)zaistnienie zdarzeń siły wyższej oraz nieznane Stronom i niezależne od ich woli lub staraniaokoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć;5) poprawy jakości lub innychparametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lubzmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasybezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcjizaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://frse.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI