Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tabletów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tabletów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b014c94e-ad90-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://frse.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Ofertę, atakże oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym – tylko za pośrednictwem Platformyprowadzonej w ramach Marketplanet OnePlace,dostępnej pod adresem:https://frse.ezamawiajacy.pl.4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lubinformacje Wykonawcyprzekazują:1) drogą elektroniczną: dzp@frse.org.pl;2) poprzez Platformęprowadzoną w ramachMarketplanet OnePlace, dostępną pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.5.Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichwczytania na Platformę lubwpływu na adres e-mail.6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie ofertyw formie elektronicznej,wymaga:a) podania adresu email Wykonawcy,b) utworzenia hasła,c)zapoznania się z Regulaminemkorzystania z Marketplanet OnePlace oraz jego akceptację,d)zapoznania się oraz akceptacji informacjio przetwarzaniu danych osobowych,e) wyrażenia zgodny nakontakt telefoniczny na wskazany przyrejestracji konta numer telefonu w celu weryfikacji danych orazuruchomienia konta, a także w procesiejego obsługi w celu zapewnienia wsparcia technicznego przezOtwarty Rynek Elektroniczny S.A. zsiedzibą w Warszawie. Zgoda jest dobrowolna ale wymagana wcelu świadczenia usługi. Użytkownik ma prawo cofnąć zgodę w każdym czasie.7. Szczegółowewymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy umieszczonej na Platformie w zakładce „Regulacje iprocedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”. W przypadku jakichkolwiek wątpliwościzwiązanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z CentrumWsparcia KlientaInfo Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesemskładania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy (infolinia dostępna w dnirobocze, w godzinach 9.00-17.00pod numerem tel. +48 22 25 72 223), e-mail:oneplace@marketplanet.pl.8. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające komunikacjępomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, określone zostały w ust. 9.9. Zgodnie z art. 67 p.z.p.,Zamawiający podaje następujące wymagania technicznezwiązane z korzystaniem z Platformy:1) stałydostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączeniainternetowego nie mniejsza niż 512 Kb/s(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);2) komputerpc/mac z aktualnym systememoperacyjnym wspieranym przez producenta;3) wybrana przeglądarkawspierana przez producenta np.MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, MS Edge;4)zainstalowana bezpłatna wersjaoprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_2020 lubużycie JAVA w wersji OpenJDKwydawanej na licencji GPL;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestFUNDACJA ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI;2) administrator wyznaczył InspektoraDanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@frse.org.pl; 3)Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybiepodstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;5)Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisanych p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;7) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztegoprawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Panzobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolubkonkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania oudzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p.oraz niemoże naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresutrwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowaniawodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lubwcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa tabletów
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4