Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu archiwizacji cyfrowej na nośnikach optycznych, dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S.A
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-117
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lodz@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
media
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu archiwizacji cyfrowej na nośnikach optycznych, dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-767ac4e4-630b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tvp.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tvp.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z
zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://tvp.eb2b.com.pl/2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.3. Korzystanie z Platformy wymaga
zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja rejestracji konta znajduje się pod adresem:
https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf4. Wymagania sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: https://przetargi.tvp.pl/5.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza w zakładce „Załączniki”.6. Zakładka
„Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń
składanych razem z ofertą.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu – po
zalogowaniu się na Platformie – musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”.8.
Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5
SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Komunikacja/Korespondencja”. Zakładka ta służy również
Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.9. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do
Zamawiającego, w tym złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą,
uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.10. Zamawiający zaleca sporządzenie
korespondencji w następujących formatach: .doc, .docx, .rtf, .pdf, .xls.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.tvp.pl/5
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż:1.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047778/01 z dnia 2021-05-06
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w
Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub
jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma
zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną.2. Dane
osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z
uczestnictwem w postępowaniu.3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu
zakończenia postępowania, a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.4. Wykonawca posiada następujące prawa
w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących:4.1. prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać
od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji:4.1.1. mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu,4.1.2. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia;4.2. prawo do sprostowania danych osobowych jego
dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;4.3. prawo do usunięcia
danych („prawo do bycia zapomnianym”);4.4. prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem,
że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu;4.5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż
przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO.5. Z Inspektorem
Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem
rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-
999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.6. Podanie przez Wykonawcę danych
osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z przepisów tej ustawy.7. Dane Wykonawcy nie będą
poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.8. Telewizja Polska S.A. nie
będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.9.
Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy
oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na
podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym
usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/XDD/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu archiwizacji cyfrowej na nośnikach optycznych, dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Łodzi przy ulicy Prez. Gabriela Narutowicza 13 w Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;
2) zaprzestania lub zawieszenia produkcji Urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę w Wykazie Urządzeń – Zamawiający dopuszcza zmianę na Urządzenie o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Wykazie Urządzeń, bez zwiększenia wynagrodzenia określonego w Umowie.
3) w przypadku zaistnienia zmiany okoliczności, związanej z wystąpieniem COVID-19, której Strona przy dochowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć i która może wpłynąć lub wpływa na należyte wykonanie Umowy. Zamawiający, po stwierdzeniu, że zmiana okoliczności, o której mowa w zd. 1 może wpływać lub wpływa na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części;
b) zmianę sposobu wykonywania Umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o ile zmiana sposobu wykonywania Umowy będzie miała wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy,
d) zmianę sposobu płatności wynagrodzenia, o ile będzie ona związana ze zmianami określonymi w lit. a)-c).
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, jako niewymagających pisemnego aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://tvp.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni