Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMińsk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyMIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231934
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 759 53 00

1.5.8.) Numer faksu: 25 758 40 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eded473-2b5d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000250/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie szkół w sprzęt TIK w ramach projektu „Torami nowej edukacji- ..."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
c) Oświadcza że będzie porozumiewał się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za:
a) złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”); Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu
b) nie odebranie korespondencji wysłanej za pośrednictwem platformy przez wykonawcę
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z
“OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip;
b) .7Z
16. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
17. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
18. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjnie dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte zostały w Rozdziale 13-14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Mińsk Mazowiecki z siedzibą przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Mińsku Mazowieckim;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@umminskmaz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem IOD;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego” Nr WI.271.21.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 73 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j) , dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione i udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom, które przetwarzają je na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, tzw. podmiotom przetwarzającym;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a. zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
b. w celach archiwalnych przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, jednakże w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina na ciążącym na Panu/Pani względem osób fizycznych obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art.14 ust 5 RODO.
_____________________
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.
2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy pochodzący z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta (określone w Załączniku 9 do SWZ), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
6. Wykonawca dokona montażu sprzętu, instalacji, konfiguracji urządzeń wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
7. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego sprzętu.
8. Zamówienie w części 1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do sześciu placówek oświatowych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki;
b) Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
c) Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
d) Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
e) Szkoły Podstawowej Nr 6 ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
f) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Podział asortymentu sprzętowego na poszczególne placówki oświatowe został wskazany na formularzu ofertowym.
9. Na dostarczony sprzęt w części 1 wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.

10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, producenta i modelu oferowanego sprzętu.
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zgodnie z pkt 1-2, 4-20 Załącznika nr 9 do SWZ.

3) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert - Rozdział 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw sprzętu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.
2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy pochodzący z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta (określone w Załączniku 9 do SWZ), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
4. W odniesieniu do 2 części zamówienia Zamawiający wskazuje, że elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych. Nie dopuszczalne są potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj. ostre punkty i krawędzie, które mogą powodować otarcia i rany cięte. Niedopuszczalne jest zastosowanie do produkcji wyposażenia materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Muszą one być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
6. Wykonawca dokona montażu sprzętu, instalacji, konfiguracji urządzeń wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
7. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego sprzętu.
8. Zamówienie w części 2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 6.
Podział asortymentu sprzętowego na poszczególne placówki oświatowe został wskazany na formularzu ofertowym.
9. Na dostarczony sprzęt w części 2 wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.

10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, producenta i modelu oferowanego sprzętu.

11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część 2 – dostawa wyposażenia pracowni językowej
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni językowej zgodnie z pkt 3 Załącznika nr 9 do swz
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert - Rozdział 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw sprzętu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej w zakresie części 1 zamówienia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego o charakterze zbliżonym do przedmiotowego zamówienia, w tym m.in. komputerów, laptopów, oprogramowania, monitorów, zestawów interaktywnych, projektorów itp., o wartości co najmniej 200tys. zł brutto każda;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) Oświadczenie o aktualności informacji – Załącznik nr 6 do SWZ
6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych (zgodnie z Załącznikiem 5 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Przedstawiony przez Wykonawcę wykaz dostaw powinien potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4 SWZ.
4) Dokumenty potwierdzające, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. Zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu wskazanym w rozdziale 8 ust 2 pkt 3 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
1) W tym celu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przedmiotowe środki dowodowe:
Dla części 1 zamówienia w stosunku do:
a) Pkt 4 zestaw interaktywny – Tablica interaktywna:
 Certyfikat ISO 9001 dla producenta lub równoważne
 Deklaracja CE
b) Pkt 4 zestaw interaktywny - Projektor:
 Certyfikat ISO dla producenta lub równoważne
 Deklaracja CE
c) pkt 5 - Tablica interaktywna:
 certyfikat ISO 9001 dla producenta lub równoważne
 deklaracja CE
d) pkt 6 - Projektor multimedialny (niżej wskazane dokumenty należy załączyć w stosunku do modelu 1 oraz 2)
 certyfikat ISO 9001 dla producenta lub równoważne
 deklaracja CE
e) pkt 7 - Szafa do tabletów i laptopów:
 deklaracje zgodności z Dyr. Parlamentu Europejskiego Dyrektywa niskonapięciowa LVD 2014/35/UE D.u. 2016, poz. 806
 klasyfikacje ogniowa wg EN 13501 na farbę ( dokument musi dotyczyć konkretnego modelu w całości, nie dopuszcza się składania dokumentów na poszczególne komponenty)
 Atest Higieniczny PZH na farby ( dokument musi dotyczyć konkretnego modelu w całości, nie dopuszcza się składania atestu na poszczególne komponenty)
 Certyfikat ISO 9001 dla producenta
f) pkt 8 Laptop z systemem operacyjnym (niżej wskazane dokumenty należy załączyć w stosunku do modelu 1):
 procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych klasy x86.Procesor osiągający wynik min. 4050 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postępowania
 Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu
 deklaracja zgodności CE
g) pkt 8 Laptop z systemem operacyjnym (niżej wskazane dokumenty należy załączyć w stosunku do modelu 2):
 procesor osiągający wynik min. 5200 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postępowania
 certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
 certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
 deklaracja zgodności CE
h) pkt 10 Komputer dla ucznia z systemem operacyjnym
 procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych klasy x86. Procesor osiągający wynik min. 10000 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postępowania
 certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
 deklaracja zgodności CE
i) pkt 20 Laptop z systemem operacyjnym
 potwierdzenie że procesor osiąga w teście PassMark Performance Test co najmniej 4000 punktów w Passmark CPU Mark.
Dostępny na stronie: http://www.passmark.com/products/pt.htm - Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postępowania.
 Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
 deklaracja zgodności CE
 oświadczenie producenta w zakresie potwierdzenia kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3) Zamawiający podkreśla, iż w przypadku jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ustawy Pzp

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przedmiotowe środki dowodowe dla 2 części zamówienia:
Dla części 2 zamówienia tj.:
j) jednostka centralna systemu, słuchawki z mikrofonem - certyfikat CE
k) procesor - wydruk ze strony potwierdzający wynik testu min 11500 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postępowania
l) grafika - wydruk ze strony potwierdzający wynik w teście Average G3D Mark wynik min. 1300 punktów publikowanych na stronie http://www.videocardbenchmark.net na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla przedmiotowego postępowania
m) certyfikaty ISO 9001:2008 oraz 14001:2008 dla producenta sprzętu
n) certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny
o) biurko nauczycielskie i stolik uczniowski - certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych
p) krzesło nauczycielskie - Certyfikat Zgodności z Normą PN-EN 1335-1:2004
q) krzesło uczniowskie - Certyfikat Zgodności z Normą PN-EN 1729-1:2007
r) monitor interaktywny:
 certyfikat ISO 9001 dla producenta lub równoważne
deklaracja CE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem 8 do SWZ
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Kupujący dopuszcza wprowadzenie zmian umowy, w zakresie poniżej wskazanym w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Kupujący lub Sprzedający,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy.
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Sprzedającego zobowiązany jest on pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
Szczegóły dotyczące zmian umowy zostały uregulowanie w Załączniku 7a/7b do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) Formularz ofertowy, zgodnie z Załącznikiem 1 do SWZ
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 2a do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 stanowiące Załącznik 2 do SWZ (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa osobno, natomiast oświadczenie z Załącznika 2a do SWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie – zgodnie z Rozdziałem 12 SWZ
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku 3 do SWZ
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z Załącznikiem 8 do SWZ – jeżeli dotyczy
7) dokumenty potwierdzające że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 3 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI