I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olkusz Samorządowy Zespół Edukacji, krajowy numer identyfikacyjny
27278050100000, ul.
Rynek
1
,
32-300
Olkusz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(32) 645-47-55, , e-mail
d.kocjan@umig.olkusz.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.malopolska.pl/szedukacji
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.malopolska.pl/szedukacji
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Samorządowy Zespołu Edukacji w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-27, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe,b) osobiście,c) za pośrednictwem posłańca,e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: eduk1@umig.olkusz.pl 2. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część A- dostawa sprzętu TIK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do:1. Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5, zgodnie z zał. nr A12. Gminy Olkusz- Samorządowego Zespołu Edukacji w Olkuszu, 32-300 Olkusz, Rynek 1, zgodnie z zał. nr A23. Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14, zgodnie z zał. nr A3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu dostawy |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część B- dostawa sprzętu TIK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do:1. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2, zgodnie z zał. nr B12. Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz, ul. Fr. Nullo 36, zgodnie z zał. nr B23. Zespołu Szkolno- Przedszkolny w Braciejówce, Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Braciejówce, 32-300 Olkusz, Braciejówka 60, zgodnie z zał. nr B34. Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1, zgodnie zał. nr B4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu dostawy |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część C- dostawa sprzętu TIK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do:1. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. Długa 67, zgodnie z zał. nr C12. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a, zgodnie z zał. nr C2, zgodnie z załącznikiem nr C23. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99, zgodnie z zał. nr C3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu dostawy |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część D- dostawa sprzętu TIK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do:1. Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51, zgodnie z zał. nr D12. Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b, zgodnie z zał. nr D23. Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24 , zgodnie z zał. nr D3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu dostawy |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część E- dostawa materiałów biurowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do:1. Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5, zgodnie z zał. E1.1 2. Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24, zgodnie z zał. E1.5 3. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99, zgodnie z zał. E1.9 4. Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz , ul. Fr. Nullo 36, zgodnie z zał. E1.4 5. Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14, zgodnie z zał. E1.6 6. Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51, zgodnie z zał. E1.11 7. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a, zgodnie z zał. E1.3 8. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. Długa 67, zgodnie z zał. E1.129. Zespołu Szkolno- Przedszkolny w Braciejówce, Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Braciejówce, 32-300 Olkusz, Braciejówka 60, zgodnie z zał. E1.10 10. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2, zgodnie z zał. E1.2 11. Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1, zgodnie z zał. E1.7 12. Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b, zgodnie z zał. nr E1.8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30192000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
skrócenie terminu dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część F- dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do:1. Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5, zgodnie z zał. nr F1.1 2. Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24, zgodnie z zał. nr F1.4 3. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99 Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz, ul. Fr. Nullo 36, zgodnie z zał. nr F1.8 4. Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz , ul. Fr. Nullo 36, zgodnie z zał. nr F1.3 5. Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14, zgodnie z zał. nr F1.56. Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51 , zgodnie z zał. nr F1.107. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a, zgodnie z zał. nr F1.2 8. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. Długa 67, zgodnie z zał. nr F1.11 9. Zespołu Szkolno- Przedszkolny w Braciejówce, Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Braciejówce, 32-300 Olkusz, Braciejówka 60, zgodnie z zał. nr F1.9 10. Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1, zgodnie z zał. nr F1.611. Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b, zgodnie z zał. nr F1.7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125110-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu dostawy |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: