Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych
do pracowni przedmiotowych
w PSPNr 4 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. św. Kazimierza Jagiellończyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670945629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyścigowa
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3654320
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.zawistowski@psp4.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp4.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych
do pracowni przedmiotowych
w PSPNr 4 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6681d67-a3b6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085448/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w PSP Nr 4 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://psp4radom.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://psp4radom.ezamawiajacy.pl
Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://psp4radom.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej lukasz.zawistowski@psp4.radom.pl, sekretariat@psp4.radom.pl
(z tym zastrzeżeniem że adres e-mail nie
dotyczy składania oferty. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej
zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej zamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŚW. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA UL. WYŚCIGOWA 49, 26-600 RADOM
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Tomasz Paprocki - PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŚW. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA, UL. WYŚCIGOWA 49, 26-600 RADOM, tel. (48) 36 543 20, FAX (48) 36 534 29, e-mail: iod@psp4.radom.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będę przetwarzane zgodnie z:
a) art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego w dalszej części RODO) na podstawie zgody w celu publikacji danych zawartych w umowie w Elektronicznym Rejestrze Umów,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. przechowywania danych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164) i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, poz. 1467),
d) realizacji ustawowych zadań szkoły na podstawie art. 6 i art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04)
e) realizacji zadań ustawowych, określonych w Ustawie – Prawo oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1148 ze zm.)
f) realizacji zapisów Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1481)
g) realizacji statutowych, zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych.
h)zapisów wynikających z Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
i) w zakresie szerszym niż wynikającym z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych. 4. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do umożliwienia jej prawidłowej obsługi, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora, o którym mowa w pkt. 3 lit. c klauzuli. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony jeśli wystąpi inna uzasadniona prawnie potrzeba administratora do przetwarzania tych danych przez dłuższy okres.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych, do ich sprostowania oraz w zakresie wynikającym z przepisów do ich usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania,
b) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji celu określonego w pkt. 3 klauzuli.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.50.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 1 zamówienia – obejmuje dostawę sprzętu – komputerów oraz akcesoriów do drukarek 3D
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 2 zamówienia – obejmuje dostawę sprzętu audio-video do pracowni filmowej,
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342450-1 - Rejestratory głosu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 3 zamówienia – obejmuje dostawę wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni filmowej.
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 4 zamówienia – obejmuje dostawę sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do pracowni robotyki,
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 5 zamówienia – obejmuje dostawę elektronarzędzi do pracowni technicznej.
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 6 zamówienia – obejmuje dostawę mebli do przechowywania sprzętów i pomocy dydaktycznych.
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 7 zamówienia – obejmuje dostawę narzędzi oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej,
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 8 zamówienia – obejmuje dostawę sprzętu AGD do pracowni kulinarnej,
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 9 zamówienia – obejmuje dostawę mebli do pracowni kulinarnej,
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 10 zamówienia – obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni kulinarnej,
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audio-video do pracowni przedmiotowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. św. Kazimierza Jagiellończyka w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Zamówienie podzielone zostało na 11 części.
część 11 zamówienia – obejmuje dostawę interaktywnych pomocy dydaktycznych.
Szczegółowy opis znajduje się w załaczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 11 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = ( Cmin : Cb ) × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena dla części 1 – 11 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla części 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 11 zamówienia:
4 miesiące– otrzyma 0 pkt.
3 miesiące – otrzyma 10 pkt.
2 miesiące – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 11 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ.
1.1 Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2 W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego podmiotowego środka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnego na dzień złożenia)-Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w skazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ – Załącznik nr 4 do SWZ.
a) Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 2 na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
2) zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
2. Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument składany wraz z ofertą.
3. Informacja dotycząca usunięcia braków formalnych w przedmiotowych środkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
2) zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
2. Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument składany wraz z ofertą.
3. Informacja dotycząca usunięcia braków formalnych w przedmiotowych środkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(w tym spółki cywilne)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdział VIII SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia,
b) zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdział VIII SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdział VIII SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności na podstawie art. 455. w szczególności gdy
w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego
w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu, opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://psp4radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 15:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20