Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANA DŁUGOSZA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000209480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANA III SOBIESKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 345-13-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp3.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp3.radom.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25744440-b38d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107249/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosz w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://psp3-radom.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://psp3-radom.ezamawiajacy.pl/ lub za pośrednictwem adresu e-mail sekretariat@psp3.radom.pl z tym zastrzeżeniem że adres e-mail nie dotyczy składania ofert. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platform zakupowej zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: sposób wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej na platformie zakupowej zamawiającego opisany został w regulaminie korzystania z platformy zakupowej Marketplanet pod adresem https;//oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza, ul. Sobieskiego 12, 26-600 Radom
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem korespondencyjnym: PSP nr 3 im. Jana Długosza, ul. Sobieskiego 12, 26-600 Radom
bądź za pomocą adresu e-mail: iod@psp3.radom.pl
3) Organem zajmujący się nadzorem spraw dotyczących ochrony danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 860 70 86, gdzie ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi.
4) Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.), w ramach rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”, nr postępowania KSI.26.1.2022.AF
5) Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 73 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019) dalej „Ustawa PZP”;
6) Twoje dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP;
8) W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) Prawa osób których dane dotyczą:
• dostępu do treści swoich danych
• prawo ich sprostowania
• prawo do usunięcia
• prawo do ograniczenia przetwarzania -
• prawo wniesienia sprzeciwu
• prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KSI.26.1.2022.AF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 – obejmuje dostawę sprzętu – laptopów oraz tabletów i laminatorów biurowych
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 – obejmuje dostawę sprzętu – drukarek 3D z akcesoriami
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 – obejmuje dostawę sprzętu audio-video
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32342450-1 - Rejestratory głosu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4 – obejmuje dostawę wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych - audio-video
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5 – obejmuje dostawę sprzętu oraz pomocy dydaktycznych – robotyka
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6 – obejmuje dostawę sprzętu do pracowni technicznej
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7 – obejmuje dostawę mebli do przechowywania pomocy dydaktycznych
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 8 – obejmuje dostawę narzędzi oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 9 – obejmuje dostawę interaktywnych pomocy dydaktycznych
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 10 – obejmuje dostawę oprogramowania
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
1) część 1 - 10 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
- termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
1) Ocena dla wszystkich części zamówienia w zakresie kryterium cena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
PC = Cmin/Cb × 60 pkt.
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.
PC – ilość punktów za kryterium „Cena"
2) Ocena dla części 1 – 10 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i więcej – otrzyma 20 punktów
PG – ilość punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20 dla każdej części zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
Dla części 1 – 10 zamówienia:
3 m – otrzyma 0 pkt.
2 m – otrzyma 10 pkt.
1 m – otrzyma 20 pkt.
gdzie: PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla części 1 – 10 zamówienia:
PT – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania -zał. nr 3 do SWZ
1.1 Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2 W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego podmiotowego środka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnego na dzień złożenia) -Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w skazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ – Załącznik nr 4 do SWZ.
a) Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 2 na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
2) zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
2.Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument składany wraz z ofertą.
3. Informacja dotycząca usunięcia braków formalnych w przedmiotowych środkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
2) zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
2.Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument składany wraz z ofertą.
3. Informacja dotycząca usunięcia braków formalnych w przedmiotowych środkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(w tym spółki cywilne)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdział VIII SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia,
b) zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdział VIII SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdział VIII SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności na podstawie art. 455 pzp w szczególności gdy
w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego
w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu, opinia o niegorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-15 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://psp3-radom.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W związku z otrzymaniem przez Zamawiającego istotnych zapytań dotyczących m. in. Opisu przedmiotu zamówienia, zapisów wzoru umowy i załączników do SWZ, które wymagają udzielenia stosownych wyjaśnień, których udzielenie w dniu dzisiejszym nie jest możliwe, gdyż Zmawiający potrzebuje czasu na przygotowanie odpowiedzi a także mając na uwadze fakt, iż termin składania ofert upływa 12.04.2022 r. zaś Zamawiający nie będzie w stanie udzielić wyjaśnień w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zwaną dalej ustawą Pzp mając na uwadze zapis art. 284 ust. 3 ustawy Pzp konieczne jest przesunięcie terminu składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia oferty.