Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych, laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów, tabletów, drukarek i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BEŁCHATOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pabianicka 17 lokal 19
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446358601
1.5.8.) Numer faksu: 446358617
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-belchatowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych, laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów, tabletów, drukarek i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abaffdcc-3714-4e65-9b65-401a0ccd1b61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakacja/963066
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakacja/963066
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.2600.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 100105,38 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów komputerowych, komputerów stacjonarnych i monitorów
4.2.5.) Wartość części: 28629,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237300-2 - Wyroby komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %,
2) GWARANCJA (G) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) CENA (C) – waga
Cena najniższa brutto*
C = ………………………………………… x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „CENA” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym,
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) GWARANCJA (G) – waga.
Minimalny okres gwarancji, obejmującej przedmiot zamówienia, zaoferowany przez
Wykonawcę (warunek konieczny) musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od daty
odbioru przedmiotu umowy. Wykonawcy w złożonych ofertach mogą zadeklarować
wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
Go - Gmin
G = ………………………… x 100 pkt x 40%
Gmax – Gmin
gdzie:
G max – gwarancja maksymalna (48 m-cy)
G min – gwarancja minimalna (24 m-cy)
G o – gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach)
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „GWARANCJA” będzie okres oferowanej gwarancji podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów
4.2.5.) Wartość części: 17996,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237300-2 - Wyroby komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %,
2) GWARANCJA (G) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) CENA (C) – waga
Cena najniższa brutto*
C = ………………………………………… x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „CENA” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym,
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) GWARANCJA (G) – waga.
Minimalny okres gwarancji, obejmującej przedmiot zamówienia, zaoferowany przez
Wykonawcę (warunek konieczny) musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawcy w złożonych ofertach mogą zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
Go - Gmin
G = ………………………… x 100 pkt x 40%
Gmax – Gmin
gdzie:
G max – gwarancja maksymalna (48 m-cy)
G min – gwarancja minimalna (24 m-cy)
G o – gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach)
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „GWARANCJA” będzie okres oferowanej gwarancji podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tabletów z akcesoriami
4.2.5.) Wartość części: 23162,68 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237300-2 - Wyroby komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %,
2) GWARANCJA (G) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) CENA (C) – waga
Cena najniższa brutto*
C = ………………………………………… x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „CENA” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym,
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) GWARANCJA (G) – waga.
Minimalny okres gwarancji, obejmującej przedmiot zamówienia, zaoferowany przez
Wykonawcę (warunek konieczny) musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawcy w złożonych ofertach mogą zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
Go - Gmin
G = ………………………… x 100 pkt x 40%
Gmax – Gmin
gdzie:
G max – gwarancja maksymalna (48 m-cy)
G min – gwarancja minimalna (24 m-cy)
G o – gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach)
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „GWARANCJA” będzie okres oferowanej gwarancji podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek
4.2.5.) Wartość części: 6318,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %,
2) GWARANCJA (G) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) CENA (C) – waga
Cena najniższa brutto*
C = ………………………………………… x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „CENA” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym,
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) GWARANCJA (G) – waga.
Minimalny okres gwarancji, obejmującej przedmiot zamówienia, zaoferowany przez
Wykonawcę (warunek konieczny) musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawcy w złożonych ofertach mogą zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
Go - Gmin
G = ………………………… x 100 pkt x 40%
Gmax – Gmin
gdzie:
G max – gwarancja maksymalna (48 m-cy)
G min – gwarancja minimalna (24 m-cy)
G o – gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach)
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „GWARANCJA” będzie okres oferowanej gwarancji podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kserokopiarek
4.2.5.) Wartość części: 23998,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30123000-7 - Maszyny biurowe i przemysłowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %,
2) GWARANCJA (G) – waga kryterium 20 %
3) TERMIN REALIZACJI ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO (T) - waga kryterium 20 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) CENA (C) – waga
Cena najniższa brutto*
C = ………………………………………… x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „CENA” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym,
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) GWARANCJA (G) – waga.
Minimalny okres gwarancji, obejmującej przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę (warunek konieczny) musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawcy w złożonych ofertach mogą zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji do 36 miesięcy.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
Go - Gmin
G = ………………………… x 100 pkt x 20%
Gmax – Gmin
gdzie:
G max – gwarancja maksymalna (36 m-cy)
G min – gwarancja minimalna (12 m-cy)
G o – gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach)
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „GWARANCJA” będzie okres oferowanej gwarancji podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
3) TERMIN REALIZACJI ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO (T) – waga
Maksymalny termin realizacji zgłoszenia serwisowego, zaoferowany przez Wykonawcę (warunek konieczny) musi wynosić maksymalnie 8h roboczych od daty zgłoszenia. Przez termin realizacji zamawiający rozumie skuteczną naprawę urządzenia lub czas w jakim oferent podstawi urządzenie zastępcze na czas naprawy.
Wykonawcy w złożonych ofertach mogą zadeklarować krótszy termin realizacji zgłoszenia.
Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
Termin realizacji zgłoszenia serwisowego Punkty
1h 20 pkt
2h 10 pkt
4h 5 pkt
8h 0 pkt
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „TERMIN REALIZACJI ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO ” będzie termin realizacji zgłoszenia serwisowego podanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
WAŻNE! Podanie terminu realizacji zgłoszenia serwisowego dłuższego niż 8h lub brak podania terminu realizacji zgłoszenia serwisowego w formularzu ofertowym będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW PRZYZNANA OFERCIE OCENIANEJ: P = C + G + T
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”
T – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej kryterium „Termin Realizacji Zgłoszenia Serwisowego”
P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zgłoszenia serwisowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – Załącznik nr 2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzania został zawarty w par. 6 w projektowanych zapisach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/963066
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni