„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, serwera, drukarek i kopiarki”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, serwera, drukarek i kopiarki”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLimanowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-02
  • ZamawiającyPOWIAT LIMANOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00093933
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, serwera, drukarek i kopiarki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, serwera, drukarek i kopiarki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a4d292-d4c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000606/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, serwera, drukarek i kopiarki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie
3.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
4.Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o
a) podpisie zaufanym–należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.jDz.U.2021r.,poz. 670)
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2021r., poz. 816)
5.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego)
d) w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, zalecamy stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików
e) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie w szczególności jednego z formatów: .zip, .7z.
6.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy
a) stały dostęp do sieci Internet
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail)
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych(Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera)
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies
7.Zamawiający dopuszcza pliki o wielkości do 20 MB w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt
8.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawcę muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
9.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie Data przesłania
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
10.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta:„Zapytania/wyjaśnienia, „Wiadomości”, „Dokumenty na wezwanie”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie
11.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą
w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainte-resowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumenta-cji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych da-nych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania wymaganych danych wy-nikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w spo-sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

2.Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO (oświadczenia są ujęte w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz drukarek”
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz drukarek.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Komputer stacjonarny A - 14 szt.,
b) Komputer przenośny B- 6 szt.
c) Komputer przenośny C - 25 szt.
d) Monitor LCD do stacji roboczej - 14 szt.,
e) Drukarka monochromatyczna A4 - 6 szt.,
f) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt.,
g) Dyski twarde SSD - 20 szt.
4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
6) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji określi Wykonawca w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 1. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryteria będą liczone według wzorów
1) Kryterium Cena
W kryterium Cena można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium Gwarancja
W kryterium Gwarancja na dostarczony sprzęt/urządzenia oceniana będzie długość dodatkowego okresu gwarancji liczonego w miesiącach ponad minimum określone na 36 miesięcy liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru obejmującą wszystkie sprzęty/urządzenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych (zaoferowany okres gwarancji będzie taki sam dla każdego sprzętu/urządzenia w ramach danego zadania częściowego). Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy (minimum) oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt/urządzenia należy wpisać w Formularzu oferty pkt 2 odpowiednio dla wybranego zadania częściowego. Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 pkt. Oferta o najdłuższym dodatkowym okresie gwarancji otrzyma 30 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Maksymalnie przedłużyć okres gwarancji można o 24 miesiące, czyli Wykonawca może zaoferować łącznie maksymalnie 60 miesięczny okres gwarancji. Okres gwarancji ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany tj. Zamawiający oceni ofertę tak jak dla Wykonawcy który zaoferował dodatkowo 24 miesiące gwarancji i taki okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) * 100 * waga, gdzie:
- Gof – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie
- Gmax – najdłuższy spośród wszystkich ofert okres dodatkowej gwarancji.
3) Kryterium Termin wykonania
Kryterium „Termin wykonania” oceniane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3 Formularzu oferty, terminu wykonania odpowiednio dla wybranego zadania częściowego.
Zgodnie z pkt 5 SWZ zamówienie w ramach każdego z zadań częściowych musi zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia zawarcia umowy, zatem w tym kryterium punktowane będzie skrócenie terminu maksymalnie o 10 dni, gdzie za każdy dzień skrócenia terminu Wykonawca otrzyma 1 punkt. Oferowany termin realizacji zamówienia należy podać w Formularzu oferty w pkt 3 odpowiednio dla wybranego zadania częściowego.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni od dnia zawarcia umowy oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów. Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 pkt. Najwyższą liczbę punktów tj. 10 pkt, otrzyma oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, jednak Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania krótszego niż do 20 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania krótszy niż o 20 dni Zamawiający oceni ofertę tak jak dla Wykonawcy, który zaoferował termin wykonania do 20 dni i taki termin wykonania zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin wykonania do 30 dni - oferta otrzyma 0 pkt,
- termin wykonania do 29 dni - oferta otrzyma 1 pkt,
- termin wykonania do 28 dni - oferta otrzyma 2 pkt,
- termin wykonania do 27 dni - oferta otrzyma 3 pkt,
- termin wykonania do 26 dni - oferta otrzyma 4 pkt,
- termin wykonania do 25 dni - oferta otrzyma 5 pkt,
- termin wykonania do 24 dni - oferta otrzyma 6 pkt,
- termin wykonania do 23 dni - oferta otrzyma 7 pkt,
- termin wykonania do 22 dni - oferta otrzyma 8 pkt,
- termin wykonania do 21 dni - oferta otrzyma 9 pkt,
- termin wykonania do 20 dni - oferta otrzyma 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa kopiarki”
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, kompletnej, nieużytkowanej, wolnej od wad fizycznych oraz gotowej do pracy zgodnie z przeznaczeniem 1 szt. kopiarki cyfrowej kolorowej.
3) Oferowana i dostarczona kopiarka musi spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4) Oferowana w ramach zadania kopiarka cyfrowa kolorowa musi być objęta gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji określi Wykonawca w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryteria będą liczone według wzorów
1) Kryterium Cena
W kryterium Cena można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium Gwarancja
W kryterium Gwarancja na dostarczony sprzęt/urządzenia oceniana będzie długość dodatkowego okresu gwarancji liczonego w miesiącach ponad minimum określone na 36 miesięcy liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru obejmującą wszystkie sprzęty/urządzenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych (zaoferowany okres gwarancji będzie taki sam dla każdego sprzętu/urządzenia w ramach danego zadania częściowego). Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy (minimum) oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt/urządzenia należy wpisać w Formularzu oferty pkt 2 odpowiednio dla wybranego zadania częściowego. Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 pkt. Oferta o najdłuższym dodatkowym okresie gwarancji otrzyma 30 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Maksymalnie przedłużyć okres gwarancji można o 24 miesiące, czyli Wykonawca może zaoferować łącznie maksymalnie 60 miesięczny okres gwarancji. Okres gwarancji ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany tj. Zamawiający oceni ofertę tak jak dla Wykonawcy który zaoferował dodatkowo 24 miesiące gwarancji i taki okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) * 100 * waga, gdzie:
- Gof – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie
- Gmax – najdłuższy spośród wszystkich ofert okres dodatkowej gwarancji.
3) Kryterium Termin wykonania
Kryterium „Termin wykonania” oceniane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3 Formularzu oferty, terminu wykonania odpowiednio dla wybranego zadania częściowego.
Zgodnie z pkt 5 SWZ zamówienie w ramach każdego z zadań częściowych musi zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia zawarcia umowy, zatem w tym kryterium punktowane będzie skrócenie terminu maksymalnie o 10 dni, gdzie za każdy dzień skrócenia terminu Wykonawca otrzyma 1 punkt. Oferowany termin realizacji zamówienia należy podać w Formularzu oferty w pkt 3 odpowiednio dla wybranego zadania częściowego.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni od dnia zawarcia umowy oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów. Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 pkt. Najwyższą liczbę punktów tj. 10 pkt, otrzyma oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, jednak Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania krótszego niż do 20 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania krótszy niż o 20 dni Zamawiający oceni ofertę tak jak dla Wykonawcy, który zaoferował termin wykonania do 20 dni i taki termin wykonania zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin wykonania do 30 dni - oferta otrzyma 0 pkt,
- termin wykonania do 29 dni - oferta otrzyma 1 pkt,
- termin wykonania do 28 dni - oferta otrzyma 2 pkt,
- termin wykonania do 27 dni - oferta otrzyma 3 pkt,
- termin wykonania do 26 dni - oferta otrzyma 4 pkt,
- termin wykonania do 25 dni - oferta otrzyma 5 pkt,
- termin wykonania do 24 dni - oferta otrzyma 6 pkt,
- termin wykonania do 23 dni - oferta otrzyma 7 pkt,
- termin wykonania do 22 dni - oferta otrzyma 8 pkt,
- termin wykonania do 21 dni - oferta otrzyma 9 pkt,
- termin wykonania do 20 dni - oferta otrzyma 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa serwera”
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem 1 szt. serwera aplikacji backupu.
3) Oferowany i dostarczony serwer musi spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4) Oferowany w ramach zadania serwer musi być objęty gwarancją minimum 60 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 3 SWZ. Ostateczną długość gwarancji określi Wykonawca w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryteria będą liczone według wzorów
1) Kryterium Cena
W kryterium Cena można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium Gwarancja
W kryterium „Gwarancja” na dostarczony serwer oceniana będzie długość dodatkowego okresu gwarancji liczonego w miesiącach ponad minimum określone na 60 miesięcy
liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 60 miesięcy (minimum) oferta w tym
kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy.
Okres gwarancji na dostarczony serwer należy wpisać w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 3.
Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 pkt. Oferta o najdłuższym dodatkowym okresie gwarancji otrzyma 30 pkt, pozostałe
proporcjonalnie mniej. Maksymalnie przedłużyć okres gwarancji można o 24 miesiące, czyli Wykonawca może zaoferować łącznie maksymalnie 84 miesięczny okres gwarancji. Okres gwarancji ponad 84 miesiące nie będzie punktowany tj. Zamawiający oceni ofertę tak jak dla Wykonawcy który zaoferował dodatkowo 24 miesiące gwarancji i taki okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) * 100 * waga, gdzie:
- Gof – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie
- Gmax – najdłuższy spośród wszystkich ofert okres dodatkowej gwarancji.
3) Kryterium Termin wykonania
Kryterium „Termin wykonania” oceniane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3 Formularzu oferty, terminu wykonania odpowiednio dla wybranego zadania częściowego.
Zgodnie z pkt 5 SWZ zamówienie w ramach każdego z zadań częściowych musi zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia zawarcia umowy, zatem w tym kryterium punktowane będzie skrócenie terminu maksymalnie o 10 dni, gdzie za każdy dzień skrócenia terminu Wykonawca otrzyma 1 punkt. Oferowany termin realizacji zamówienia należy podać w Formularzu oferty w pkt 3 odpowiednio dla wybranego zadania częściowego.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30 dni od dnia zawarcia umowy oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów. Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 pkt. Najwyższą liczbę punktów tj. 10 pkt, otrzyma oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, jednak Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania krótszego niż do 20 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania krótszy niż o 20 dni Zamawiający oceni ofertę tak jak dla Wykonawcy, który zaoferował termin wykonania do 20 dni i taki termin wykonania zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin wykonania do 30 dni - oferta otrzyma 0 pkt,
- termin wykonania do 29 dni - oferta otrzyma 1 pkt,
- termin wykonania do 28 dni - oferta otrzyma 2 pkt,
- termin wykonania do 27 dni - oferta otrzyma 3 pkt,
- termin wykonania do 26 dni - oferta otrzyma 4 pkt,
- termin wykonania do 25 dni - oferta otrzyma 5 pkt,
- termin wykonania do 24 dni - oferta otrzyma 6 pkt,
- termin wykonania do 23 dni - oferta otrzyma 7 pkt,
- termin wykonania do 22 dni - oferta otrzyma 8 pkt,
- termin wykonania do 21 dni - oferta otrzyma 9 pkt,
- termin wykonania do 20 dni - oferta otrzyma 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2) Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, wykonał (zakończył):
1) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 90 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – dotyczy zadania częściowego nr 1,
2) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 14 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę kopiarki – dotyczy zadania częściowego nr 2,
3) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 35 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę serwera – dotyczy zadania częściowego nr 3.
Jako wykonanie (zakończenie) zamówienia należy rozumieć podpisanie co najmniej Protokołu odbioru lub innego równoważnego dokumentu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (określonych w pkt 6.2 ppkt 4 SWZ) Zamawiający żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (komputera stacjonarnego A, komputera przenośnego B i komputera przenośnego C,
monitora LCD do stacji roboczej, drukarki monochromatycznej, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków twardych SSD) – dla zadania częściowego nr 1 – według wzoru załącznika nr 5 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami
postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanej kopiarki cyfrowej kolorowej – dla zadania częściowego nr 2 - według wzoru załącznika nr 6 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanej kopiarki, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanej przez Wykonawcę kopiarki z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
3) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego serwera aplikacji backupu – dla zadania częściowego nr 3 - według wzoru załącznika nr 7 do SWZ,
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego serwera, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę serwera z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli
potwierdzają one, że zaoferowany sprzęt w ramach wybranego zadania częściowego
spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (komputera stacjonarnego A, komputera przenośnego B i komputera przenośnego C,
monitora LCD do stacji roboczej, drukarki monochromatycznej, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków twardych SSD) – dla zadania częściowego nr 1 – według wzoru załącznika nr 5 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami
postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanej kopiarki cyfrowej kolorowej – dla zadania częściowego nr 2 - według wzoru załącznika nr 6 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanej kopiarki, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanej przez Wykonawcę kopiarki z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
3) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego serwera aplikacji backupu – dla zadania częściowego nr 3 - według wzoru załącznika nr 7 do SWZ,
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego serwera, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę serwera z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli
potwierdzają one, że zaoferowany sprzęt w ramach wybranego zadania częściowego
spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2. SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 10.6. SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w pkt 8.2. SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych zasadach określonych w pkt 8.3. SWZ.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w ich imieniu działa osoba, któ-rej umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 4.
6) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (komputera stacjonarnego A, komputera monitora LCD do stacji roboczej, drukarki
monochromatycznej, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków twardych SSD) – wg wzoru załącznika nr 5 dla zadania częściowego nr 1,
7) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanej kopiarki cyfrowej kolorowej – wg wzoru załącznika nr 6 dla zadania częściowego nr 2,
8) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego serwera aplikacji backupu – wg wzoru załącznika nr 7 dla zadania częściowego nr 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mogą załączyć do oferty umowę spółki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 ustawy Pzp
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 7 SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w ja-kim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 30 dni od dnia zawarcia umowy – dotyczy wszystkich zadań częściowych. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 4 SWZ. Ostateczny termin wykonania zamówienia określi Wykonawca w pkt 3 Formularza oferty – dotyczy wszystkich zadań częściowych.
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI