Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyOŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-97-00

1.5.8.) Numer faksu: 32/238-80-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3c631c-d979-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001010/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach k o r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b l i c z n e j ( e P U A P ) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 26. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.321.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I:
1. Laptop 16 SZTUK o parametrach:
O przekątnej ekranu min 15,6", typ ekranu matowy (LED),
- procesor, min. 6100 pkt (stan na 30.04.2021) wg https://www.cpubenchmark.net,
- pamięć: min. RAM DDR4 8 GB,
- dysk SSD M.2 min. 250 GB,
- rozdzielczość ekranu 1920 x 1080,
- LAN 10/100/1000 Mbps,
- Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, moduł Bluetooth,
- rodzaje wejść :USB 3.1 – 1 szt., USB 3.0 - 2 szt., HDMI - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe,
- bateria Li-Ion, min.3400 mAh
- wielodotykowy touchpad,
- zintegrowana kamera, zasilacz,
- klawiatura QWERTY PL
- wydzielona klawiatura numeryczna
- możliwość zabezpieczenia linką
+ zainstalowany system operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit wraz z licencją, pozwalający na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego/aktywacyjnego lub rejestracji/aktywacji poprzez Internet czy telefon. Lub równoważny zapewniający: zgodność z interfejsem API systemu minimum Windows 7 Pro, możliwość uruchamiania oprogramowania przeznaczonego do pracy na platformie Windows 32 bitowego bez dodatkowego oprogramowania pośredniczącego, możliwość centralnego zarządzania systemem operacyjnym bez dodatkowego oprogramowania za pomocą usług katalogowych opartych na protokole LDAP kompatybilnych ze strukturą zarządzania opartą na serwerze domenowym Windows 2008, obsługę wszystkich podzespołów komputera, umożliwiający logowanie się do domeny Active Directory opartej o serwery Windows z określeniem praw logującego się użytkownika, zapewniający (natywnie) możliwość połączenia usługą Microsoft pulpit zdalny oraz uruchamiania programów w szczególności: MS Office. W przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego należy zapewnić odpowiednie szkolenia dla użytkownika.

2. Monitor typu LED IPS, 17 SZTUK o parametrach:
matryca o przekątnej min. 23,0” (max 24”) 16:9 o rozdzielczości nie mniejszej niż 1920x1080, jasność min. 250 cd/m2, 16,7 mln kolorów, czas reakcji nie większy niż 5ms, kąt widzenia w poziomie / w pionie nie mniejszy niż 175 stopni, złącza co najmniej 1xHDMI, 1xDVI, 1xVGA, kolor czarny, dołączone kable VGA i DVI
3. Torba na laptopa 30 SZTUK o parametrach:
Rozmiar: 15,6 cala; pasek na ramię; kieszeń na laptopa + dodatkowo 2 x kieszeń (dokumenty, akcesoria), materiał: nylon lub poliester, kolor dominujący czarny)

4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2019 PL, 57 SZTUK o parametrach:
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku polskim,
możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX, w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office 2010
zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie, pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 8,8.1,10.
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel, Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.

5. Drukarka atramentowa A3 1 SZTUKA o parametrach:
z tuszami, max. koszt kompletu tuszy (wkłady oryginalne) 2gr/str. A4 (pokrycie 5%) – na podstawie cen rynkowych, 4 oddzielne pojemniki z atramentem, technologia druku atramentowa kolorowa, format A3, rozdzielczość druku min. 5760x1440 dpi, szybkość drukowania wg normy ISO/IEC 24734: min. 15 stron/min (mono), min. 5,5 stron/min (kolor), min. 1 x złącze USB, waga max. 12,5 kg, wymiary max. 710x330x220 mm (szerokość x głębokość x wysokość), dołączony kabel USB 1,8m.

6. Drukarka laserowa A4, 4 SZTUKI o parametrach:
z tonerem, max. koszt tonera (wkład oryginalny) 16gr/str. A4 (pokrycie 5%) – na podstawie cen rynkowych, max. koszt tonera (zamiennik) 3,0gr/str. A4 (pokrycie 5%) – na podstawie cen rynkowych, technologia druku laserowa monochromatyczna, format A4, rozdzielczość druku min.600 dpi, szybkość drukowania min. 20 stron A4/min, czas wydruku pierwszej strony do 8,0 sekund, maksymalna gramatura papieru: min. 160 g/m, pojemność podajnika na papier min. 150, zużycie energii el. drukowanie - nie więcej niż 460W, waga max. 7,5 kg, dołączony kabel USB 1,8m.

7. Komputer 43 SZTUKI o parametrach:
1. Obudowa Slim-Tower, format płyty głównej mATX (suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 850 mm) z możliwością pracy w pozycji poziomej i pionowej.
Porty I/O z przodu: 2x USB3.0, Audio In/Out.
Zasilacz SFX o mocy min. 300W (o co najmniej 85% sprawności) z aktywnym filtrem PFC.
2. Procesor czterordzeniowy (4 wątkowy), dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości minimum 3,6 GHz z możliwością przyśpieszenia do 4,00GHz, pamięć podręczna minimum 6 MB, obsługujący dwukanałowo pamięci co najmniej DDR4, o TPD nie większym niż 65W. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik minimum (stan na 22.04.2021): 7200 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net), lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testu wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż celem sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne (porównywane) zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z ich wynikami, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
3. Pamięć RAM minimum 8 GB. Minimum 1 wolny slot pamięci. Możliwość rozbudowy do minimum 32 GB. Płyta musi umożliwiać pracę pamięci w trybie dwukanałowym.
4. Płyta główna kompatybilna z resztą zestawu, wyposażona w co najmniej: 3 porty: serial ATA III, 1 port Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4 & SATA3), co najmniej 2 złącza rozszerzeń (mogą być niskoprofilowe): (1x PCI Express 2.0 x4, 1x PCI Express 3.0 x16). Złącza powinny umożliwiać montowanie kart rozszerzeń bez konieczności użycia narzędzi.
5. Karta graficzna zgodna z technologią (DirectX 12), pamięć video minimum 256 MB (karta nie musi posiadać niezależnej pamięci video jest dopuszczalne jej współdzielenie).
6. Dysk twardy SSD M.2 PCI-e o pojemności minimum 250 GB, prędkość odczytu min. 3000 MB/s, prędkość zapisu min. 1000 MB/s, kod wielkości 2280 (22 x 80).
7. Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną.
8. Karta sieciowa zintegrowana GigabitEthernet PCI 10/100/1000 (RJ-45), PXE, Wake on LAN.
9. Zestaw klawiatura + mysz.
Klawiatura przewodowa (USB) układzie US, klawisze ciche, niskoprofilowe, min. 10 milionów naciśnięć, konstrukcja odporna na płyny (płyn wypływa na zewnątrz klawiatury), cienki profil, składane nóżki, standardowy układ z pełnowymiarowymi klawiszami funkcyjnymi i klawiaturą numeryczną, kolor czarny lub srebrno czarny.
Mysz przewodowa (USB), optyczna 1000 dpi, 3 przyciski, kolor czarny lub srebrno czarny.
10. Porty co najmniej:
a). audio (słuchawki + mikrofon na przednim panelu obudowy),
b). 4 x USB w tym min 2 x USB 3.0,
c). 1xDVI, 1xD-Sub
d). 1x LAN RJ45.
11. System operacyjny Windows 10 pro, lub równoważny zapewniający: zgodność z interfejsem API systemu minimum Windows 7 Pro, możliwość uruchamiania oprogramowania przeznaczonego do pracy na platformie Windows 32 bitowego bez dodatkowego oprogramowania pośredniczącego, możliwość centralnego zarządzania systemem operacyjnym bez dodatkowego oprogramowania za pomocą usług katalogowych opartych na protokole LDAP kompatybilnych ze strukturą zarządzania opartą na serwerze domenowym Windows 2008, obsługę wszystkich podzespołów komputera, umożliwiający logowanie się do domeny Active Directory opartej o serwery Windows z określeniem praw logującego się użytkownika, zapewniający (natywnie) możliwość połączenia usługą Microsoft pulpit zdalny oraz uruchamiania programów w szczególności: MS Office, przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego należy zapewnić odpowiednie szkolenia dla użytkowników i administratorów.
12. Kamera internetowa z mikrofonem
Typ mocowania: spinacz lub klips/stojak, Rozdzielczość: minimum 1920x1080, wbudowany mikrofon, Obsługa funkcji Plug&Play, Podłączenie: USB,.
13. Głośniki komputerowe
Moc wyjściowa (RMS): 5 W, Kanały wyjścia audio: 2.0 kan, Złącze: 3,5 mm., Źródło zasilania: zasilacz 230V

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przełącznik sieciowy (switch) – typ 1
1. Przełącznik musi być dedykowanym urządzeniem sieciowym przystosowanym do zainstalowania w szafie rack. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć niezbędne akcesoria umożliwiające instalację przełącznika w szafie rack. System operacyjny (firmware) dostarczony przez producenta urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia urządzenia z zainstalowanym systemem operacyjnym firmy trzeciej.
2. Wymagane parametry fizyczne:
a) możliwość montażu w stelażu/szafie 19”
b) wysokość maksymalna 1U
3. Przełącznik musi posiadać minimum:
● 48 portów 10/100/1000BASE-T
● 4 porty 10GE SFP+
4. Przełącznik musi umożliwiać łączenie w stosy z zachowaniem następującej funkcjonalności:
a) Zarządzanie stosem poprzez jeden adres IP
b) Do min. 9 jednostek w stosie
c) Magistrala stackująca o wydajności minimum 40Gb/s
5. Układ przełączający o wydajności min. 176 Gbps, wydajność przełączania przynajmniej 132 Mpps
6. Obsługa min. 16 000 adresów MAC
7. Wbudowana pamięć RAM min. 512MB, Procesor minimum 2 rdzeniowy
8. Urządzenie musi mieć wbudowaną pamięć flash o pojemności min. 500 MB
9. Obsługa min. 4000 sieci VLAN jednocześnie oraz obsługa 802.1Q tunneling (QinQ)
10. Możliwość skonfigurowania min. 1000 interfejsów vlan interface SVI działających równocześnie
11. Obsługa ramek jumbo o wielkości min. 9216 bajtów
12. Obsługa standardów IEEE:
a) CFM zgodny z 802.1ag
b) EFM zgodny z 802.3ah
13. Obsługa protokołu GVRP lub GARP
14. Wsparcie dla protokołów IEEE 802.1w Rapid Spanning Tree oraz IEEE 802.1s Multi-Instance Spanning Tree. Wymagane wsparcie dla min. 64 instancji protokołu MSTP
15. Obsługa min. 4 000 tras dla routingu IPv4
16. Obsługa min. 1 000 tras dla routingu IPv6
17. Obsługa protokołów routingu OSPF, OSPFv3, RIP, RIPng, PIM-SM, PIM-DM. Jeżeli do obsługi powyższych funkcjonalności wymagana jest licencja to należy ją dostarczyć w ramach niniejszego postępowania
18. Obsługa wirtualnych tablic routingu-forwardingu (VRF)
19. Obsługa protokołów LLDP i LLDP-MED.
20. Przełącznik musi posiadać funkcjonalność DHCP Server
21. Obsługa ruchu multicast:
● IGMP v1, v2 i v3
● IGMP Snooping v1, v2 i v3
22. Mechanizmy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa sieci:
23. Obsługa funkcjonalności UDLD lub równoważnej
24. Implementacja co najmniej ośmiu kolejek sprzętowych QoS na każdym porcie wyjściowym z możliwością konfiguracji dla obsługi ruchu o różnych klasach:
25. Urządzenie musi posiadać mechanizm do badania jakości połączeń (IP SLA) z możliwością badania takich parametrów jak: jitter, opóźnienie, straty pakietów dla wygenerowanego strumienia testowego UDP.
26. Wymagane opcje zarządzania:
a) możliwość lokalnej i zdalnej obserwacji ruchu na określonym porcie, polegająca na kopiowaniu pojawiających się na nim ramek i przesyłaniu ich do urządzenia monitorującego przyłączonego do innego portu oraz poprzez określony VLAN
b) plik konfiguracyjny urządzenia musi być możliwy do edycji w trybie off-line (tzn. konieczna jest możliwość przeglądania i zmian konfiguracji w pliku tekstowym na dowolnym urządzeniu PC)
c) urządzenie musi posiadać wbudowany port USB znajdujący się od strony portów, pozwalający na podłączenie zewnętrznej pamięci FLASH w celu przechowywania obrazów systemu operacyjnego, plików konfiguracyjnych lub certyfikatów elektronicznych
d) dedykowany port konsoli, musi się znajdować od strony portów i być zgodny ze standardem RS-232
27. Wraz z urządzeniami muszą zostać dostarczone:
a) pełna dokumentacja w języku polskim lub angielskim
b) dokumenty potwierdzające, że proponowane urządzenia posiadają wymagane deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa (CE), lub oświadczenie, że deklaracja nie jest wymagana
28. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane wcześniej w żadnych projektach, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą i nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy

Przełącznik sieciowy (switch) – typ 2
1. Przełącznik musi być dedykowanym urządzeniem sieciowym przystosowanym do zainstalowania w szafie rack. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć niezbędne akcesoria umożliwiające instalację przełącznika w szafie rack. System operacyjny (firmware) dostarczony przez producenta urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia urządzenia z zainstalowanym systemem operacyjnym firmy trzeciej.
2. Wymagane parametry fizyczne:
a) możliwość montażu w stelażu/szafie 19”,
b) wysokość maksymalnie 1U
3. Urządzenie musi posiadać minimum 4GB pamięci RAM oraz minimum 4GB wbudowanej pamięci flash
4. Urządzenie wyposażone w procesor minimum 4 rdzeniowy
5. Przełącznik musi posiadać następujące interfejsy i porty:
a) 48 portów 10G SFP+
b) Port USB
6. Porty 10G muszą umożliwić pracę z następującymi typami modułów :
a) SFP+ : 10GBase-LR, 10GBase-SR, 10GBase-ER
b) Moduły SFP+ DAC
c) Moduły 1G: 1000Base-SX, 1000Base-LX10, 1000Base-EX, 1000Base-ZX
7. Porty 40G/100G muszą umożliwić pracę z następującymi typami modułów:
a) QSFP+ : 40GBase-SR4, 40GBase-BIDI, 40GBase-LR4, 40GBase-eSR4
b) QSFP28: 100GBase-SR4, 100GBase-LR4, 100GBase-PSM4, 100GBase-CWDM4
c) Moduły 40G QSFP+ DAC
d) Moduły 100G QSFP28 DAC
8. Każdy przełącznik należy dostarczyć z następującą ilością modułów:
● 16 modułów 10G-SR SFP+
● Kabel DAC QSFP28 100G o długości 1m
9. Przełącznik musi posiadać funkcjonalność łączenia w stosy z zachowaniem następującej funkcjonalności
a) Zarządzanie stosem poprzez jeden adres IP
b) Do min. 16 jednostek w stosie
10. Możliwość stworzenia minimum 1024 grup LAG (ang. link-aggregation group)
11. Obsługa 128 interfejsów w grupie LAG
12. Matryca przełączająca o wydajności 2,1Tbps, wydajność przełącznika przynajmniej 470Mpps
13. Obsługa min. 256 000 adresów MAC
14. Obsługa min. 3967 sieci VLAN jednocześnie oraz obsługa 802.1Q tunneling (QinQ).
15. Wsparcie dla protokołów IEEE 802.1w Rapid Spanning Tree oraz IEEE 802.1s Multi-Instance Spanning Tree.
16. Obsługa min. 256 000 tras dla routingu IPv4 oraz 80 000 dla routingu IPv6
17. Obsługa protokołów routingu IPv4 oraz IPv6: OSPF, OSPFv3, IS-IS, IS-ISv6, BGPv4, BGP4+, PIM-SM.
18. Obsługa protokołu LLDP
19. Przełącznik musi posiadać funkcjonalność DHCP Server, DHCP Relay i DHCP Snooping
20. Obsługa ruchu multicast – IGMP v1, v2 i v3 oraz IGMP Snooping v1, v2 i v3. Wsparcie dla minimum 32 000 tras multicast dla IPv4 oraz 2000 dla IPv6
21. Przełącznik musi gwarantować zdalną konfigurację i zarządzanie przez CLI (Command-Line Interface)
22. Przełącznik musi wspierać SNMPv1, v2, v3 (Simple Network Management Protocol)
23. Przełącznik musi wspierać Syslog
24. Przełącznik musi wspierać port mirroring (SPAN - Switch Port Analyzer)
25. Wsparcie dla funkcjonalności UDLD (Unidirectional Link Detection) bądź równoważnej


Szczegółowe wymagania zawarte są w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja finansowa lub ekonomiczna - Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

Zdolność techniczna lub zawodowa - Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwolą na prawidłowe wykonanie zamówienia
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane wraz z ofertą:
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ.

Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
•oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą:
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami:
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki dot. zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SWZ- Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Mieszka I w Sierpcu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gliwice: Aplikacja do kontroli i organizacji przewozów szkolnych (2)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa zestawów komputerowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawę zestawów komputerowych: stacjonarnych i przenośnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI