Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich
w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHY DĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 17
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Dąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-022
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 355 68 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@suchy-dab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich
w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fa78f4a-f12e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029767/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/suchy_dab
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres platformy zamówień publicznych Gminy Suchy Dąb :
https://platformazakupowa.pl/pn/suchy_dab
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript,
akceptująca pliki typu „cookies”,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) Standard kodowania znaków: UTF8,
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał się z Instrukcją składania ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 288252,03 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów stacjonarnych
4.2.5.) Wartość części: 27479,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów
4.2.5.) Wartość części: 252642,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tabletów
4.2.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że:
1) w przypadku wykonawców składających ofertę dotyczącą Części nr 1 lub Części nr 2 zamówienia, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zamówienia obejmujące co najmniej 2 dostawy komputerów wraz z oprogramowaniem, o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto dla każdej z dostaw. Pod pojęciem jednej dostawy Zamawiający rozumie dostawę realizowaną w ramach jednej (odrębnej) umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi zostać spełniony
samodzielnie przez jednego z nich. Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę.
2) Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w odniesieniu do wykonawców składających ofertę dotyczącą Części nr 3.
Uwaga : Warunek zdolności technicznej lub zawodowej nie podlega sumowaniu, co oznacza, że co najmniej w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (lub odpowiednio w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby) jeden z nich musi wykazać się realizacją dostaw o liczbie i cechach wskazanych odpowiednio w ust. 2 pkt 1. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (lub odpowiednio wykonawca oraz podmiot udostępniający zasoby) w sumie wykażą zrealizowanie dwóch dostaw, ale żaden z nich nie wykonał minimalnej wymaganej liczby dostaw.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy – wykaz dostaw powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących, aktualnych na dzień składania ofert, przedmiotowych środków dowodowych:
1) w odniesieniu do komputerów, zamawianych w ramach części nr 1, wykazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) w pkt 2.1.2 Komputer:
a) potwierdzenie wydajności procesora występującego w oferowanym komputerze, sporządzone w oparciu o wynik testów dostępny na tronie internetowej Pass Mark Software
- CPU Benchmark Charts, zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w Załączniku 1 do SWZ w pkt 2.1.2., w poz. „Wydajność procesora”, w postaci wydruku strony internetowej zawierającego szczegółowe informacje o oferowanym procesorze,
b) potwierdzenie kompatybilności oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym, zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w Załączniku 1 do SWZ w pkt 2.1.2., w poz. „Zgodność z systemami operacyjnymi”, w postaci wydruku ze strony internetowej producenta oprogramowania systemowego,
c) Deklaracja zgodności CE dotyczący oferowanego komputera,
d) adres strony internetowej producenta komputera stacjonarnego umożliwiający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień, zgodnie z zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w Załączniku 1 do SWZ w pkt 2.1.2. w poz. „Wsparcie techniczne producenta”.
2) w odniesieniu do laptopów zamawianych w ramach części nr 2, wykazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) w pkt 2.2.1 Laptop:
a) potwierdzenie wydajności procesora występującego w oferowanym komputerze, sporządzone w oparciu o wynik testów dostępny na tronie internetowej PassMark Software
- CPU Benchmark Charts, zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w Załączniku 1 do SWZ w pkt 2.2.1., w poz. „Wydajność procesora”, w postaci wydruku strony internetowej zawierającego szczegółowe informacje o oferowanym procesorze,
b) potwierdzenie kompatybilności oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym, zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w Załączniku 1 do SWZ w pkt 2.2.1., w poz. „Zgodność z systemami operacyjnymi”, w postaci wydruku ze strony internetowej producenta oprogramowania systemowego,
c) Deklaracja zgodności CE dotyczący oferowanego komputera,
d) adres strony internetowej producenta komputera stacjonarnego umożliwiający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień, zgodnie z zgodnie z opisem i wymaganiami wskazanymi w Załączniku 1 do SWZ w pkt 2.2.1. w poz. „Wsparcie techniczne producenta”.
3) w odniesieniu do tabletów zamawianych w ramach części nr 3, Zamawiający nie oczekuje składania przedmiotowych środków dowodowych.
2. Przez „wydruki ze strony internetowej”, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć dokumenty w postaci elektronicznej, np. w formacie pdf, odzwierciedlające treść zawartą na odpowiedniej stronie internetowej.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, w języku polskim lub w języku angielskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W odniesieniu do części nr 1 wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
2. W odniesieniu do części nr 2 wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej
wprowadzenia:
1) Termin realizacji przedmiotu umowy określony w § 2 ust. 1 może ulec zmianie jeżeli wystąpią zjawiska siły wyższej
rozumianej jako pandemia choroby zakaźnej, pożar, powódź, huragan, eksplozja, awarie energetyczne, wojna, operacje
wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne
nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą stron, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia, nie można było im zapobiec; w takim
przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres potrzebny na usunięcie skutków tych zdarzeń.
2) inne niż wymienione w pkt 1) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujące
koniecznością zmiany sposobu lub terminu realizacji przedmiotu umowy; W takim przypadku termin wykonania przedmiotu
umowy zostanie przesunięty o okres potrzebny na usunięcie skutków tych zdarzeń.
3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy;
2. Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem
zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 09:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suchy_dab
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 09:20
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni