Dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieciowego, elektronicznego, akcesoriów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieciowego, elektronicznego, akcesoriów i oprogramowania dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773387-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773387-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska: dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieciowego, elektronicznego, akcesoriów i oprogramowania dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I – Badania, rozwój i komercjalizacja wiedzy; Działanie I.1 – Rozwój infrastruktury badań i innowacji. Umowa o dofinansowanie projektu nr: RPLD.01.01.00-10-0003/18.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 15830000000000, ul. Al. Politechniki  6 , 90-924  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 631 29 30, 631 35 00, , e-mail beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl , , faks 426 313 502.
Adres strony internetowej (URL): zp.p.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
zp.p.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.p.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem posłańca pocztowego, kurierem, złożenie osobiście w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieciowego, elektronicznego, akcesoriów i oprogramowania dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej
Numer referencyjny: 12/W6.383/2020-ZP.D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieciowego, elektronicznego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej, w podziale na Zadania - części. 2. Zamówienie obejmuje 12 Zadań. Podział na poszczególne Zadania określa Załącznik nr 2 do SIWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30232000-4
32420000-3
31710000-6
30237000-9
48190000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwieWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcazobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku składania ofert na poszczególnezadania: 1. Wykonawca wskazując produkty oferowane w ramach poszczególnych zadań w formularzucenowym zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) wypełniago zgodnie ze sposobem obliczenia ceny podanym w Rozdziale XX SIWZ oraz stosuje poniższewymagania. 2. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty mają spełniać wymaganiajakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Parametrytechniczne oferowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego.Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać, co najmniej te parametry,które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdego elementuzamówienia. 4. Na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawcawypełni ostatnią kolumnę formularza cenowego wpisując do niej nazwę producenta, nazwę produktu,kod produktu (part number) tak, aby Zamawiający mógł jednoznacznie zidentyfikować zaoferowanyasortyment. 5. Part number (P/N) to indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia,umożliwiający identyfikację jego charakterystycznych cech i parametrów. Obowiązek wskazanianazwy producenta, nazwy produktu oraz kodu produktu dotyczy również tych elementów i akcesoriówznajdujących się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które nie znajdują się nawyposażeniu urządzenia o danym P/N i są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnieniaprzez nie wymagań zamawiającego określonych w specyfikacji technicznej. Brak wskazania w ofercienazwy producenta i P/N (part number) wyszczególnionych pozycji skutkować będzie odrzuceniemoferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6. W przypadku ofert składanych na zestawy (np.zestawy urządzeń) Wykonawca oprócz nazwy producenta, nazwy produktu, kodu produktu (partnumber) całego zestawu, uzupełni tabelę o dane dotyczące nazwy producenta, kod produktu dlakażdego z wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia elementów składowychoferowanego zestawu. Brak wyszczególnienia elementów składowych oferowanego zestawu bądźzaoferowanie komponentów niespełniających minimalnych parametrów określonych w SIWZskutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 7. W przypadku,gdy dany producent nie nadaje swojemu produktowi (kodu produktu) lub zaoferowany produktpochodzi spoza oferty ogólnie (publicznie) dostępnej, Zamawiający wymaga by Wykonawca wpisałrzeczywiste, posiadane przez zaoferowany produkt parametry techniczne w odniesieniu do, conajmniej tych cech produktu, które zostały wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.8. Przez produkt spoza oferty ogólnie (publicznie) dostępnej należy rozumieć produkt wytwarzanyprzez danego producenta w konfiguracji na indywidualne zamówienie, niebędący produktemmagazynowym znajdującym się w bieżącej ogólnie dostępnej ofercie (katalogi, strony internetoweproducenta, cenniki) umożliwiającej weryfikację zaoferowanych parametrów bezpośrednio przezZamawiającego. 9. Ostatnią kolumnę formularza cenowego pt. „Oferowany produkt” należy wypełnićużywając kombinacji wyżej wymienionych elementów w taki sposób, aby podane w niej informacjejednoznacznie wskazywały, jaki konkretny produkt, w jakiej konfiguracji lub wersji został przezWykonawcę zaoferowany. Zamawiający musi mieć możliwość dokonania weryfikacji zarówno czyzaoferowany produkt spełnia wszystkie wymogi szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia jakrównież w przypadku występowania kilku produktów będących w ofercie danego producenta,stwierdzenia czy tylko jeden z nich, dokładnie opisany w formularzu ofertowym został zaoferowanyprzez Wykonawcę. Zgodnie z zapisami pkt. 3.2 SIWZ Zamawiający nie dopuszcza, złożenia ofertywariantowej. Brak spełnienia minimalnych parametrów określonych w poszczególnych zadaniachSIWZ, brak złożenia formularza cenowego, wypełnienia ostatniej kolumny formularza cenowego pt.„Oferowany produkt” w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu oraz weryfikację, czy spełnia on wszystkie wymagane parametryszczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 10. Formularz cenowy stanowi treść oferty i nie mają w stosunku do niegozastosowania przepisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp dotyczące uzupełniania dokumentów. 11. Wszelkienazwy własne znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań zostałyprzywołane jedynie przykładowo i nie mogą być w żaden sposób traktowane, jako rekomendacja ichnabycia, użycia, czy promocji. 12. Powołanie przykładowej nazwy własnej nie może byćinterpretowane, jako ocena właściwości danego urządzenia czy wersji oprogramowania, ani tymbardziej, jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy innegoporównywalnego oprogramowania. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwaćWykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających,że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadnionapodstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, dozłożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę nakażdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ IDOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH CZY WYKONAWCA POLEGAJĄC NAZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW NA ZASADACH OKREŚLONYCHW ART. 22A USTAWY, BĘDZIE DYSPONOWAŁ NIEZBĘDNYMI ZASOBAMI W STOPNIUUMOŻLIWIAJĄCYM NALEŻYTE WYKONANIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZOCENY, CZY STOSUNEK ŁĄCZĄCY WYKONAWCĘ Z TYMI PODMIOTAMI GWARANTUJERZECZYWISTY DOSTĘP DO ICH ZASOBÓW 1) W celu oceny, czy wykonawca polegając nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będziedysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówieniapublicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywistydostęp do ich zasobów, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa takżeoświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1. e) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DOWYKLUCZENIA PODWYKONAWCY. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawieniadokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r.,dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który niejest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych wart. 22a ustawy. 6. WARUNKI WYMAGANE PRZY ZŁOŻENIU OFERTY WSPÓLNEJ KILKUPRZEDSIĘBIORCÓW (KONSORCJUM, SPÓŁKA CYWILNA). 1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub doreprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub w przypadku kopii pełnomocnictwa wymaga się pozyskania notarialnegouwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznymnotariusza, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (t.j. Dz.U. 2019,poz. 540 ze zm.). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden zWykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa wart. 24 ustawy; b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musząspełniać warunki udziału w postępowaniu. 7. INFORMACJE DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW (Art.26 ust. 6 ustawy Pzp). 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżelizamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskaćza pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych wrozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizującychzadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 2. W przypadku wskazania przezWykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej podokreślonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiającypobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w językuobcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. Wprzypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują sięw posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przezZamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lubdokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: a)FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ. b) FORMULARZ CENOWY – Załącznik nr2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. d) Oryginał zobowiązania podmiotuudostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. e)Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw dowykluczenia – aktualne na dzień składania ofert - według wzorów stanowiących Załącznik nr 3 i 4 doSIWZ. Informacje zawarte ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. e.1) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia te składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. e.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa takżeoświadczenia o których mowa w punkcie 1.e). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. e.3)Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału wpostępowaniu złożył oświadczenia o których mowa w rozdz. XIII. 1.e) niniejszej SIWZ. 2. WYKAZOŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ :a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji zotwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wrazze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia –Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone wraz z dowodami w oryginale lub kopiioświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. (przez osoby uprawnione do reprezentowaniaWykonawcy). – W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy zWykonawców składa odrębne oświadczenie. – Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentustanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. –oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz warunki zmian opisane zostały we Wzorzeumowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a wszczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach ioświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jestniezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przezZamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym,Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających zRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, którejdane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ww. rozporządzenia Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Panadanych osobowych jest / Politechnika Łódzka z siedzibą w Łodzi, 90-924 ul. Żeromskiego 116, NIP: 727002 18 95 /Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6 2. inspektorochrony danych osobowych w / Politechnice Łódzkiej /, e-mail: rbi@adm.p.lodz.pl, telefon: + 48 42 63120 39/ *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowaniaw oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(dalej „Ustawa”); 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 7. wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16** RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18 ***RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nieprzysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO. * Wyjaśnienie:informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotuprzetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lubz uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte wFormularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 16.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 (I-25)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw czujników beacons - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31710000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 (I-25)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw urządzeń mobilnych - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy orazzamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31710000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 (K-62)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer stacjonarny, monitor. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 (K-63)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dodatkowa pamięć RAM - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 (KGP)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie - 16 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianychilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 (K-65)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tablet graficzny - 7szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianychilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 (K-61)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Notebook - 1 szt., dysk zewnętrzny - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 (K-63)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Klawiatura - 16 szt., 2. Mysz - 16 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 (I-62)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Komputer stacjonarny - 1 szt., Monitory - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30230000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10 (K-62)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Notebook - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie 11 (K-64)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Listwa zasilająca - 3 szt,2. pendrive 3 szt., 3. dysk zewnętrzny - 3 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237000-9, 30232000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12 (K-64)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji, terminy dostawy oraz zamawianych ilości dla poszczególnych Zadań określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 doSIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócony termin realizacji zmaówienia 20,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ofert na kolokacje serwera - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ofert na kolokacje serwera z zastrzeżeniem, by fizyczna lokalizacja była w Łodzi lub najbliższej okolicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI