Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT” w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.8.) Numer faksu: 585889206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT” w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01337edc-c6cd-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000624/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu IT w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postępowania) poprzez
kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym
ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!Zamawiający będzie kontaktował się z
Wykonawcami za pomocą : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcom informacje za
pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot
profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska
przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
procesie
składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany
podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na
dokumencie, który następnie przesyła do systemu.W przypadku wykorzystania formatu podpisu
XAdES
zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z
danymi oraz plików XAdES.Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że
nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje
się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę
przedsiębiorstwa.Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska może przed
upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub
wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną
ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie
odrzuceniu.Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby
zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z
rozszerzeń:.zip,.7Z.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI
występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za
złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych
profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików
podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB.
Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym ogłoszeniu Szczegółowe
warunki opisane zostały w SWZ !!
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych
jest Gmina Kaliska reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul.
Nowowiejska
2, 83-260 Kaliska;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod
adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4)
odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie
z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani
/ Pan zobowiązania do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia),b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej
lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących
narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa
w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
RODO,10) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - 6 zestawów: komputer przenośny + monitor + oprogramowanie (Win10 + Microsoft Office 2019 Home & Business PL 32/64 – lub inne równoważne spełniające wymagania równoważności opisane w Opisie przedmiotu zamówienia)
Każdy komputer przenośny o parametrach:
1. Procesor Minimum sześciordzeniowy osiągający w teście Pass Mark CPU wynik minimum 3 985. Zamawiający będzie weryfikował ten parametr na podstawie danych z pierwszej kolumny tabeli z wynikami testów procesorów, które są publikowane na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
2. Przekątna ekranu 15,6''
3. Rozdzielczość 1920 x 1080 (FHD 1080)
4. Powierzchnia matrycy Matowa
5. Technologia podświetlania Diody LED
6. Typ matrycy TFT IPS
7. Zainstalowana pamięć RAM 8 GB
8. Typ dysku SSD
9. Pojemność SSD 256 GB
10. Format szerokości SSD M.2
11. Interfejs dysku SSD PCI-Express
12. Napęd optyczny Brak
13. Komunikacja LAN 10/100/1000
WiFi 802.11 ac
Bluetooth
14. Porty USB 1 x USB 2.0 Type-A
2 x USB 3.1 Type-A
1 x USB 3.1 Type-C
15. Porty wideo 1 x VGA (15 pin D-Sub)
1 x HDMI
16. Porty audio 1 x Audio (Combo)
17. Kamera internetowa Tak
18. Podświetlana klawiatura Tak
19. Czytnik linii papilarnych Tak
20. Pojemność baterii 42 Wh
21. System operacyjny Windows 10 Pro
22. Waga Max 1.6kg
b) Każdy - Monitor o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Przekątna ekranu 21,5
2. Powłoka matrycy Matowa
3. Rodzaj matrycy LED, TN
4. Typ ekranu Płaski
5. Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
6. Format obrazu 16:9
7. Częstotliwość odświeżania ekranu 60 Hz
8. Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln
9. Czas reakcji 1 ms
10. Technologia ochrony oczu Redukcja migotania
11. Technologia ochrony oczu Filtr światła niebieskiego
12. Wielkość plamki 0,248 x 0,248 mm
13. Jasność 200 cd/m²
14. Kontrast dynamiczny 100 000 000:1
15. Kąt widzenia w poziomie 90 stopni
16. Kąt widzenia w pionie 65 stopni
17. Złącza VGA (D-sub) - 1 szt.
18. Złącza HDMI - 1 szt.
19. Złącza DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
20. Głośniki Tak
21. Moc głośników 2 x min 1 W
22. Regulacja kąta pochylenia (Tilt) tak
23. Możliwość montażu na ścianie VESA 100 x 100 mm
24. Pobór mocy podczas pracy Max 17 W
25. Zabezpieczenia Gniazdo dla blokady zabezpieczającej Kensington Lock, Noble Lock lub równoważnej
c) Każde - Oprogramowanie typu MS Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważne, spełniające poniższe warunki:
• System operacyjny dla komputerów , z graficznym interfejsem użytkownika,
• System operacyjny ma pozwalać na uruchomienie i pracę z aplikacjami użytkowanymi przez Zamawiającego, w szczególności: MS Office 2016, 2019; MS Visio 2016, 2019; MS Project 2016, 2019, AutoCAD,
• System ma udostępniać dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a) klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b) dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych,
• Interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim,
• Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe,
• Wbudowany system pomocy w języku polskim,
• Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim,
• Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne,
• Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego,
• Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego,
• Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
• Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami,
• Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi),
• Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer,
• Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji,
• Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,
• Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe,
• Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
• Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów:
a) poziom menu,
b) poziom otwartego okna systemu operacyjnego;
• system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
• Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
• Obsługa standardu NFC (near field communication),
• Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);
• Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
• Mechanizmy logowania do domeny w oparciu o:
a) Login i hasło,
b) Karty z certyfikatami (smartcard),
c) Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),
• Mechanizmy wieloelementowego uwierzytelniania.
• Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu,
• Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec,
• Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
• Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach,
• Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń,
• Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem,
• Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową,
• Rozwiązanie ma umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację,
• Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe,
• Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
• Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej,
• Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci,
• Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.),
• Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. Przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
• Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych,
• Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB.
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych
• Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych.
• Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 9 OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 34000,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin dostawy (Td)– waga kryterium 30 %
3) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 30%
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin dostawy, w jakim zamierza dostarczyć zamówienie do Zamawiającego, tj. skala punktowa:
• 10 – 14 dni = 30 %
• 15 – 21 dni = 15 %
• 21 – 25 dni = 5 %
• powyżej 25 dni (lecz nie dłużej niż 30 dni) – 0 %
b) Wskazany termin dostawy nie może być krótszy niż 10 dni, ani dłuższy niż 30 dni.
3) Termin płatności faktury
Termin płatności badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %
Oferta z najdłuższym terminem płatności
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił termin płatności faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy
niż 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 zestawy: komputer stacjonarny + monitor + oprogramowanie (Win10 + Microsoft Office 2019 Home & Business PL 32/64 – lub inne równoważne spełniające wymagania równoważności opisane w Opisie przedmiotu zamówienia):
a) Każdy - Komputer stacjonarny o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Procesor Minimum czterordzeniowy osiągający w teście Pass Mark CPU wynik minimum 8 950. Zamawiający będzie weryfikował ten parametr na podstawie danych z pierwszej kolumny tabeli z wynikami testów procesorów, które są publikowane na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
2. Pamięć RAM 8GB
3. Maksymalna ilość pamięci RAM 64 GB
4. Dysk 256 GB SSD M.2
5. Zintegrowana karta graficzna Osiągająca w teście Videocard Benchmarks wynik minimum 1311. Zamawiający będzie weryfikował ten parametr na podstawie danych z pierwszej kolumny tabeli z wynikami testów kart graficznych, które są publikowane na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php
6. Port video 2x DisplayPort 1.2
7. Porty USB 1x USB-A 3.2
8. Porty USB 2x USB 2.0
9. Port sieciowy 1x Gb LAN
10. Antena WLAN 1x antena WLAN
11. Zabezpieczenia Gniazdo dla blokady zabezpieczającej Kensington Lock, Noble Lock lub równoważnej
12. Porty video 1x HDMI 2.0
13. Porty USB 4x USB-A 3.2
14. Porty USB 1x USB-C 3.2
15. Porty audio 2x wtyczka jack
16. Karta Wi-Fi WLAN 802.11a/b/g/n/ac/ax, 2x2
17. Bluetooth Bluetooth 5.0
18. Waga z dyskiem Max 1,35 kg
Głośnik wbudowany 1 W
Zasilacz Min 140 W
19. System operacyjny Windows 10 Pro
b) Każde - Oprogramowanie typu MS Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważne, spełniające poniższe warunki:
• System operacyjny dla komputerów , z graficznym interfejsem użytkownika,
• System operacyjny ma pozwalać na uruchomienie i pracę z aplikacjami użytkowanymi przez Zamawiającego, w szczególności: MS Office 2016, 2019; MS Visio 2016, 2019; MS Project 2016, 2019, AutoCAD,
• System ma udostępniać dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a) klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b) dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych,
• Interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim,
• Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe,
• Wbudowany system pomocy w języku polskim,
• Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim,
• Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne,
• Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego,
• Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego,
• Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
• Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami,
• Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi),
• Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer,
• Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji,
• Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,
• Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe,
• Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
• Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów:
a) poziom menu,
b) poziom otwartego okna systemu operacyjnego;
• system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
• Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
• Obsługa standardu NFC (near field communication),
• Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);
• Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
• Mechanizmy logowania do domeny w oparciu o:
a) Login i hasło,
b) Karty z certyfikatami (smartcard),
c) Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),
• Mechanizmy wieloelementowego uwierzytelniania.
• Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu,
• Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec,
• Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
• Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach,
• Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń,
• Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem,
• Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową,
• Rozwiązanie ma umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację,
• Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe,
• Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
• Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej,
• Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci,
• Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.),
• Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. Przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
• Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych,
• Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB.
• Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych
• Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych.
• Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.
c) Każdy – Monitor o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Przekątna ekranu 21,5
2. Powłoka matrycy Matowa
3. Rodzaj matrycy LED, TN
4. Typ ekranu Płaski
5. Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
6. Format obrazu 16:9
7. Częstotliwość odświeżania ekranu 60 Hz
8. Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln
9. Czas reakcji 1 ms
10. Technologia ochrony oczu Redukcja migotania
11. Technologia ochrony oczu Filtr światła niebieskiego
12. Wielkość plamki 0,248 x 0,248 mm
13. Jasność 200 cd/m²
14. Kontrast dynamiczny 100 000 000:1
15. Kąt widzenia w poziomie 90 stopni
16. Kąt widzenia w pionie 65 stopni
17. Złącza VGA (D-sub) - 1 szt.
18. Złącza HDMI - 1 szt.
19. Złącza DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
20. Głośniki Tak
21. Moc głośników 2 x min 1 W
22. Regulacja kąta pochylenia (Tilt) tak
23. Możliwość montażu na ścianie VESA 100 x 100 mm
24. Pobór mocy podczas pracy Max 17 W
25. Zabezpieczenia Gniazdo dla blokady zabezpieczającej Kensington Lock, Noble Lock lub równoważnej
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 9 OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin dostawy (Td)– waga kryterium 30 %
3) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 30%
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin dostawy, w jakim zamierza dostarczyć zamówienie do Zamawiającego, tj. skala punktowa:
• 10 – 14 dni = 30 %
• 15 – 21 dni = 15 %
• 21 – 25 dni = 5 %
• powyżej 25 dni (lecz nie dłużej niż 30 dni) – 0 %
b) Wskazany termin dostawy nie może być krótszy niż 10 dni, ani dłuższy niż 30 dni.
3) Termin płatności faktury
Termin płatności badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %
Oferta z najdłuższym terminem płatności
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił termin płatności faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy
niż 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwer o parametrach:
Element konfiguracji Wymagania minimalne
Wymagania ogólne Elementy, z których zbudowane jest urządzenie muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
Urządzenie i jego komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
Urządzenie musi być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniach producenta.
Urządzenie musi posiadać komplet standardowej dokumentacji w dla użytkownika w języku polskim lub angielskim, w formie papierowej lub elektronicznej.
Gwarancja i serwis na urządzenie musi być świadczony przez firmę autoryzowaną przez producenta lub jego przedstawicielstwo w Polsce w przypadku, gdy Oferent nie posiada takiej autoryzacji.
Urządzenie na etapie dostawy nie może podlegać modyfikacjom tj. wymagane jest dostarczenie pełnej oferowanej konfiguracji którą to można będzie można zweryfikować na dedykowanej stronie producenta po podaniu nr seryjnego.
Pakiet serwisowy (gwarancja) jak i wszystkie wymagane licencje muszą być składnikiem sprzętu oraz mają być przypisany do sprzętu na etapie jego produkcji bez konieczności późniejszego aktywowania, rejestrowania lub innych działań.
Możliwość sprawdzenia statusu gwarancji dla pełnej konfiguracji na stronie producenta po podaniu nr seryjnego sprzętu.
Obudowa TOWER wyposażona zatoki dyskowe na min. 8 dysków SFF typu Hot Swap, SAS/SATA/SSD 2,5” z możliwością rozbudowy do obsługi 16dysków SFF
Opcja konwersji do RACK
Płyta główna 1 -socketowa
Płyta posiadająca min 6 slotów na pamięci i umożliwiająca obsługę pamięci min 192GB
Wsparcie dla technologii zabezpieczania pamięci: Advanced ECC/SDDC, Rank sparing (online spare), Demand/Patrol scrubbing, Memory thermal control, DIMM address/control bus parity protection
Procesor Zainstalowany 1 procesory min.12-rdzeniowe min. 2.4GHz częstotliwości nominalnej, x86 - 64 bity
SPECrate2017_int_base wynik min. 67pkt
SPECrate2017_fp_base wynik min. 68pkt
Do oferty należy załączyć wydruki ze strony www.spec.org potwierdzające spełnienie powyższego wymagania.
Pamięć operacyjna 32 GB SDRAM DDR4 2933 MHz typu DualRank w układzie 2x16Gb
Porty PCIe Min. 4 aktywne gniazda PCI-Express generacji 3 w tym minimum 2dniazda prędkości x16 (szybkość slotu – bus width) pod urządzenia I/O.
Dyski twarde Zainstalowane 2 dyski twarde o minimalnych parametrach 960GB SATA 6G Read Intensive typu Hot Plug.
Kontroler Serwer wyposażony w kontroler sprzętowy zapewniający obsługę 8 napędów dyskowych SATA/SAS oraz obsługujący poziomy: RAID 0/1/10/5
Kontroler z funkcjonalnością szyfrowania wolumenów logicznych stworzonych na podłączonych dyskach (szyfrowanie realizowane przez kontroler RAID, a nie przez oprogramowanie zainstalowane na systemie operacyjnym) lub kontroler z funkcja współpracy z dyskami samoszyfrującymi SED. W przypadku zastosowania kontrolera RAID z funkcją współpracy z dyskami samoszyfrującymi SED wszystkie zastosowane/dostarczone dyski w maja być typu SED.
Interfejsy sieciowe Minimum 2 porty 10/100/1000Base-T(X)
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna z portem typu VGA na tyle obudowy.
Porty Min.5szt USB 3.0 w tym po 1 sztuce na froncie, wewnątrz i z tyłu obudowy.
Możliwość rozbudowy o port szeregowy typu DB9/DE-9 (9-pinowy), wyprowadzony na zewnątrz obudowy bez pośrednictwa portu USB/RJ45. Nie dopuszcza się stosowania kart PCI.
Zasilacz Zainstalowane redundantne zasilacze o mocy minimum 495W.
Napęd Wbudowany wewnętrzny napęd DVD-ROM lub DVD-RW.
Moduł zarządzający Serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) pozwalającej na: włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, przejęcie pełnej konsoli tekstowej serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS).
Karta zdalnego zarządzania musi posiadać wbudowaną pamięć flash, minimum 4GB.
Karta zarządzania zdalnego, powinna udostępniać wbudowane narzędzie wspomagające instalację systemów operacyjnych oraz konfigurację serwera. Narzędzie dostępne z poziomu BIOS poprzez interfejs graficzny (GUI), udostępniające minimum następujące funkcjonalności:
• Wspomaganą instalację systemu operacyjnego – wybór najlepszych sterowników i firmware
• Diagnostykę wszystkich elementów sprzętowych serwera.
• Konfigurację kontrolera macierzowego i dysków poprzez GUI
• Ustawienia parametrów BIOS
Rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych, zintegrowane z płytą główną, posiadające dedykowany port RJ45 na tyle obudowy.
Wsparcie dla systemów operacyjnych i systemów wirtualizacyjnych Microsoft Windows Server
Red Hat Enterprise Linux (RHEL)
SUSE Linux Enterprise Server (SLES)
VMware ESXi
System operacyjny Licencja musi uprawniać do uruchamiania serwerowego systemu operacyjnego (SSO) w środowisku fizycznym lub dwóch wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego za pomocą wbudowanych mechanizmów wirtualizacji. Licencja zgodna z ilością fizycznych core procesorowych w serwerze.
Serwerowy system operacyjny musi posiadać następujące, wbudowane cechy.
Możliwość wykorzystania, co najmniej 320 logicznych procesorów oraz co najmniej 4 TB pamięci RAM w środowisku fizycznym
Możliwość wykorzystywania 64 procesorów wirtualnych oraz 1TB pamięci RAM i dysku o pojemności min. 64TB przez każdy wirtualny serwerowy system operacyjny.
Możliwość budowania klastrów składających się z 64 węzłów, z możliwością uruchamiania do 8000 maszyn wirtualnych.
Możliwość migracji maszyn wirtualnych bez zatrzymywania ich pracy między fizycznymi serwerami z uruchomionym mechanizmem wirtualizacji (hypervisor) przez sieć Ethernet, bez konieczności stosowania dodatkowych mechanizmów współdzielenia pamięci.
Wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania i wymiany pamięci RAM bez przerywania pracy.
Wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania i wymiany procesorów bez przerywania pracy.
Automatyczna weryfikacja cyfrowych sygnatur sterowników w celu sprawdzenia czy sterownik przeszedł testy jakości przeprowadzone przez producenta systemu operacyjnego.
Możliwość dynamicznego obniżania poboru energii przez rdzenie procesorów niewykorzystywane w bieżącej pracy. Mechanizm ten musi uwzględniać specyfikę procesorów wyposażonych w mechanizmy Hyper-Threading.
Wbudowane wsparcie instalacji i pracy na wolumenach, które:
pozwalają na zmianę rozmiaru w czasie pracy systemu,
umożliwiają tworzenie w czasie pracy systemu migawek, dających użytkownikom końcowym (lokalnym i sieciowym) prosty wgląd w poprzednie wersje plików i folderów,
umożliwiają kompresję "w locie" dla wybranych plików i/lub folderów,
umożliwiają zdefiniowanie list kontroli dostępu (ACL).
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 9 OPZ
4.2.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin dostawy (Td)– waga kryterium 30 %
3) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 30%
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin dostawy, w jakim zamierza dostarczyć zamówienie do Zamawiającego, tj. skala punktowa:
• 10 – 14 dni = 30 %
• 15 – 21 dni = 15 %
• 21 – 25 dni = 5 %
• powyżej 25 dni (lecz nie dłużej niż 30 dni) – 0 %
b) Wskazany termin dostawy nie może być krótszy niż 10 dni, ani dłuższy niż 30 dni.
3) Termin płatności faktury
Termin płatności badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %
Oferta z najdłuższym terminem płatności
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił termin płatności faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy
niż 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 urządzenia wielofunkcyjne:
a) Jedno urządzenie wielofunkcyjne o parametrach:
Lp. NAZWA PARAMETRU WYMAGANIA MINIMALNE
1. Technologia druku technologia laserowa, czterobębnowa
2. Format oryginału i kopii A6-A3
3. Prędkość drukowania Min. 40 stron A4 / min. w kolorze i mono
4. Obsługiwane rozdzielczości drukowania 600 x 600 dpi oraz 1200x1200 dpi
5. Czas wydruku pierwszej strony kolorowej maks. 7 sek., czarno-białej maks. 6 sek.
6. Czas nagrzewania maks. 20 sek. od włączenia zasilania
7. Kopiowanie wielokrotne Od 1 do 9999 kopii
8. Pamięć RAM min. 4 GB
9. Dysk SSD lub HDD min. 60 GB
10. Zoom 25-400%
11. Panel operatora Panel operatora wyposażony w kolorowy ekran dotykowy LCD, o przekątnej min. 10 cali, w języku polskim. Panel z płynna regulacją kąta nachylenia.
12. Dupleks automatyczny, obsługa papieru 60-250 g/m2
13. Podajnik dokumentów Automatyczny dwustronny, pojemność tacy podającej min. 140 ark. (A4, 80 g/m2)
14. Podajniki papieru podajnik automatyczny min. 2 x 500 ark. (80 g/m2), obsługa papieru 60-300 g/m2 (w tym min. jeden obsługujący papier formatu A6R-SRA3);
taca boczna na min. 150 ark. (A4, 80 g/m2), obsługa papieru A6R-SRA3, 60-300 g/m2
15. Odbiór wydruków i kopii Taca odbiorcza na min. 500 arkuszy (80 g/m2)
16. Podstawa mobilna Dedykowana, podstawa producenta urządzenia z katalogu dostępnych fabrycznie opcji, zamykana, na kółkach. Dopasowana kolorystycznie, wzorniczo i kształtem do obudowy urządzenia.
17. Język opisu strony PCL 6, Post Script Level 3 (dopuszcza się emulacje)
18. Interfejsy USB 2.0, USB 3.0, Ethernet 10/100/1000 Mb
19. Funkcje skanowania skanowanie do PC, do e-mail, do FTP, TWAIN (sieciowy), do pamięci przenośnej USB, WIA, SMB, do skrzynki dokumentów
20. Rozdzielczość skanowania 600 dpi
21. Prędkość skanowania kolorowego min. 80 str. / min. (A4, 300 dpi)
22. Typy plików PDF, PDF/A, PDF szyfrowany, PDF kompresowany, JPEG, TIFF, XPS,
Opcjonalnie: PDF przeszukiwalny, docx, xlsx, pptx
23. Wymagania dodatkowe Urządzenie wyposażone w funkcję zgłaszania usterek bezpośrednio na panelu dotykowym urządzenia.
24. Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe (dostarczone w komplecie z urządzeniem) Tonery: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 20 000 stron kolorowych A4 (zgodnie z ISO 19798)
Bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 600 000 stron kolorowych A4. Dostarczone materiały muszą być nowe i nieużywane, oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń.
25. Wymagania dodatkowe Oferent musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty
Certyfikaty ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004, producenta oferowanego sprzętu - załączyć do oferty
b) Drugie urządzenie wielofunkcyjne o parametrach:
Lp. Typ parametru Wymaganie
1. Funkcje urządzenia Drukarka
Kopiarka
Skaner
2. Rodzaj druku Laserowy
3. Format A4
4. Druk w kolorze Nie
5. Optyczna rozdzielczość skanowania 500x500 dpi
6. Kodowanie koloru 24 bit
7. Optyczne rozpoznawanie znaków (OCR) Tak
8. Skanowanie do USB/wiadomości e-mail/sieci (FTP/SMB) Tak
9. Formaty plików skanowania: PDF, PDF/A, XPS, JPEG, TIFF Tak
10. Skanowanie do folderu domowego Tak
11. Jedno-/wielostronicowy plik PDF/XPS/TIFF/ chroniony hasłem plik PDF Tak
12. Bezpieczne skanowanie za pośrednictwem SFTP Tak
13. Rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi
14. Faksowanie LAN Tak
15. Faksowanie bezpośrednie Tak
16. Przekazywanie faksów do wiadomości e-mail Tak
17. Serwer faksów Tak
18. Rozdzielczość druku 1200 x 1200 dpi
19. Prędkość druku w czerni 60 str/min
20. Druk dwustronny Tak
21. Obciążenie miesięczne 29000 arkuszy/miesiąc
22. Zainstalowana pamięć 2048 MB
23. Podajnik dokumentów do druku dwustronnego 90 arkuszy
24. Obsługiwane systemy operacyjne Linux
Mac OS
Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows 7
Windows Server 2012
Windows 8
Windows 10
25. Ethernet 10/100/1000 Mb/s
26. Komunikacja bezprzewodowa WiFi
NFC
WiFi Direct
27. USB 1 x USB (Type B)
4.2.5.) Wartość części: 47000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin dostawy (Td)– waga kryterium 30 %
3) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 30%
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin dostawy, w jakim zamierza dostarczyć zamówienie do Zamawiającego, tj. skala punktowa:
• 10 – 14 dni = 30 %
• 15 – 21 dni = 15 %
• 21 – 25 dni = 5 %
• powyżej 25 dni (lecz nie dłużej niż 30 dni) – 0 %
b) Wskazany termin dostawy nie może być krótszy niż 10 dni, ani dłuższy niż 30 dni.
3) Termin płatności faktury
Termin płatności badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %
Oferta z najdłuższym terminem płatności
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił termin płatności faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy
niż 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UTM + szkolenie wdrożeniowe o parametrach:
Numer Wymaganie
1 Urządzenie musi posiadać interfejs WWW z poziomu, którego administrator może wykonać wszystkie czynności administracyjne
2 Rozwiązanie musi posiadać możliwość podpięcia rozwiązania do systemu centralnego zarządzania i zarządzania urządzeniem poprzez dedykowaną aplikacje.
3 Rozwiązanie musi posiadać możliwość zarządzania nim z poziomu chmurowego portalu centralnego zarządzania. Dostęp do portalu chmurowego musi być dostarczony w ramach podstawowej licencji.
4 Z poziomu interfejsu WWW administrator musi mieć możliwość szybkiego przeglądu stanu urządzenia widząc na pierwszej stronie minimum następujące informacje:
- wersja oprogramowania układowego,
- nazwa urządzenia,
- adres sprzętowy urządzenia,
- czas pracy urządzenia od ostatniego restartu,
- status sieci internet,
- status sieci wifi,
- ostatnio wykryte urządzenia w sieci wraz z alertami,
- aktywność sieci zawierającą wykres ilości pakietów i ilości danych przepływających w czasie rzeczywistym przez urządzenie.
5 Urządzenie musi możliwość wyświetlenie wszystkich aktywnych urządzeń pracujących w sieci, w postaci listy dostępnej bezpośrednio z interfejsu WWW.
6 Jeśli urządzenie posiada moduł sieci bezprzewodowej to musi umożliwiać wyświetlenie aktywnych urządzeń podłączonych do sieci bezprzewodowej, wraz z informacjami o jakości sygnału dla pojedynczych urządzeń.
7 Urządzenie musi umożliwiać generowanie raportów ogólnych zawierających status urządzenia minimum w odstępach:
- ostatnia godzina,
- ostatni dzień,
8 Urządzenie musi umożliwiać generowanie raportów z aktywności użytkowników i komputerów minimum w odstępach:
- ostatnia godzina,
- ostatni dzień,
- ostatni tydzień,
- ostatni miesiąc,
9 Urządzenie musi umożliwiać na wydruk raportów z aktywnością użytkowników bezpośrednio z poziomu interfejsu WWW rozwiązania.
10 Urządzenie musi umożliwiać przegląd i wyszukiwanie logów sieciowych bezpośrednio z interfejsu WWW.
11 Urządzenie musi umożliwiać przegląd i wyszukiwanie logów systemowych bezpośrednio z interfejsu WWW.
12 Jeśli urządzenie posiada moduł sieci bezprzewodowej to musi umożliwiać monitorowanie okolicznych sieci bezprzewodowych znajdujących się w zasięgu urządzenia, oraz pozwalać na ich przegląd bezpośrednio z interfejsu WWW.
13 Urządzenie musi mieć możliwość na wyświetlenia:
- stanu zasobów sprzętowych,
- tablicy routingu,
- stanu połączenia z usługami chmurowymi,
bezpośrednio z poziomu interfejsu WWW
14 Urządzenie musi posiadać funkcje pozwalające na wykonanie testów działania sieci dostępne bezpośrednio z interfejsu WWW. Wymagane są minom narzędzia takie jak:
- ping,
- traceroute,
- dns lookup,
- tcpdump,
15 Urządzenie musi umożliwiać wygenerowanie plików diagnostycznych z działania systemu urządzenia, bezpośrednio z interfejsu WWW.
16 Interfejs WWW musi umożliwiać zalogowanie się wielu administratorom jednocześnie.
Numer Wymaganie
1. Urządzenie musi mieć możliwość pracy zarówno w trybie monitorowania, jak i w trybie online.
2. Urządzenie musi być minimalnie wyposażone w następujące moduły funkcjonalne:
- Firewall,
- Kontrola aplikacji i URL Filtering,
- Rozpoznawanie użytkowników,
- QoS,
- IPS,
- Anti-Virus,
- Anti-Bot,
- Emulacja zagrożeń (dodatkowo punktowane 20 pkt)
- Antyspam,
- VPN Site-to-Site,
- VPN Client-to-Site,
3. Urządzenie musi mieć możliwość monitorowania dostępu do internetu poprzez weryfikacje podanych przez administratora hostów. Urządzenie musi monitorować minimum następujące parametry sieciowe:
- Utrata pakietów,
- Średnie opóźnienie,
- Minimalne opóźnienie,
- Maksymalne opóźnienie,
- Jitter,
4. Urządzenie musi umożliwiać pełną rekonfigurację interfejsów wewnętrznych, wspierając m.in.:
- Stworzenie wirtualnego switch z interfejsów,
- Stworzenie interfejsów typu bridge,
- Agregacji interfejsów m.in. za pomocą LACP.
5. Urządzenie musi mieć możliwość filtrowania urządzeń poprzez filtrowanie adresów MAC.
6. Urządzenie musi posiadać mechanizm DNS Proxy.
7. Urządzenie musi posiadać możliwość ograniczenia dostępu administracyjnego tylko z konkretnych podsieci, oraz tylko z konkretnych stref.
8. Urządzenie musi mieć możliwość synchronizacji czasu poprzez protokół NTP.
9. Urządzenie musi mieć możliwość uruchomienia serwera NTP bezpośrednio na urządzeniu.
10. Urządzenie musi wspierać serwisy DDNS, minimum:
- DynDNS
- no-ip.org
11. Urządzenie musi posiadać funkcję pozwalającą na zarządzenie urządzeniem z sieci internet, nawet jeśli znajduje się za NATem. Funkcja ta nie może wymagać od administratora uruchomienia tunelu VPN do sieci wewnętrznej.
12. Urządzenie musi mieć możliwość pracownia w klastrze wysokiej dostępności.
13. Urządzenie musi posiadać predefiniowane profile pracy Firewalla, Kontroli aplikacji, URL Filteringu i modułu IPS.
14. Urządzenie musi umożliwiać ręczne definiowanie reguł działających na:
- firewallu,
- module kontroli aplikacji i URL Filteringu,
- module IPS,
15. Urządzenie musi umożliwiać logowanie każdej sesji zezwolonej lub zablokowanej.
16. Urządzenie musi posiadać dwa osobne zestawy reguł. Jeden dla połączeń wychodzących do internetu, drugi dla obsługi połączeń wewnętrznych.
17. Urządzenie musi posiadać predefiniowaną politykę translacji adresów, pozwalającą na jej zastosowanie przy połączeniach wychodzących do internetu.
18. Urządzenie musi wspierać filtrowanie protokołów VoIP, oraz pozwalać na konfiguracje filtrowania tych urządzeń za pomocą prostego kreatora konfiguracji.
19. Urządzenie musi mieć możliwość integrowania się z usługami katalogowymi, minimum Microsoft Active Directory.
20. Urządzenie musi mieć możliwość inspekcji ruchu SSL.
21. Urządzenie musi mieć możliwość kategoryzowania stron HTTPS bez inspekcji ruchu SSL.
22. Urządzenie musi posiadać interfejs, w którym administrator może znaleźć wszystkie zainfekowane urządzenia w sieci.
23. Urządzenie musi mieć możliwość całkowitego wyłączenia modułu IPS i uruchomienia go tylko w trybie IDS.
24. Urządzenie musi umożliwiać na stworzenie tuneli VPN typu client-2-site minimum w formie:
- dedykowane klienta VPN dostarczanego przez producenta rozwiązania,
- mobilnego klient VPN dostarczanego przez producenta rozwiązania,
- portalu SSL VPN,
- klienta wbudowanego w system Windows,
25. Urządzenie musi posiadać moduł kontroli aplikacji zawierający ponad 9300 różnych aplikacji.
26. Urządzenie musi umożliwiać inspekcje ponad 70 protokołów przemysłowych w tym minimum:
- BACNet,
- CIP,
- DNP3,
- IEC-60870-5-104,
- IEC 60870-6 (ICCP),
- IEC 61850,
- MMS,
- ModBus,
- OPC DA & UA,
- Profinet,
- Step7 (Siemens)
27. Urządzenie musi posiadać funkcjonalność tzw. Virtual Patchingu. Funkcja ta pozwala na zablokowanie ataków kierowanych na podatne urządzenie, które z różnych przyczyn nie mogą zostać zaktualizowane przez administratora.
28. Lista wspieranych przez moduł kontroli aplikacji, aplikacji musi być publicznie dostępna i pozwalać na przeszukiwanie jej z wykorzystaniem różnych filtrów.
Numer Wymaganie
1 Urządzenie musi być przystosowane do pracy w temperaturach od 0 stopni do 40 stopni Celsiusa.
2 Urządzenie musi posiadać następujące certyfikacje: CB 62368-1, CE, FCC IC Class B, VCCI, AS/NZS RCM EMC.
3 Urządzenie musi posiadać następujące porty:
- LAN: 17 x 1GbE,
- WAN: 1x1GbE
- USB typ C do połączenia konsolowego,
- 2 x Port USB 3.0,
- wielkość pamięci nieulotnej 32 GB
4 Wymagane przepustowość urządzenia dla:
- Ruchu NGTP: 1450 Mbps,
- Ruchu NGFW: 3150 Mbps,
- Ruchu IPS: 3450 Mbps,
- Ruchu Firewall: 4800 Mbps,
- Firewalla i pakietów UDP o wielkości 1518 bajtów: 8000 Mbps
- VPN AES-128: 1300 Mbps,
- Połączeń na sekundę: 54000
- Jednoczesnych połączeń: 245000
4.2.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin dostawy (Td)– waga kryterium 30 %
3) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin dostawy – waga 30%
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin dostawy, w jakim zamierza dostarczyć zamówienie do Zamawiającego, tj. skala punktowa:
• 10 – 14 dni = 30 %
• 15 – 21 dni = 15 %
• 21 – 25 dni = 5 %
• powyżej 25 dni (lecz nie dłużej niż 30 dni) – 0 %
b) Wskazany termin dostawy nie może być krótszy niż 10 dni, ani dłuższy niż 30 dni.
3) Termin płatności faktury
Termin płatności badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %
Oferta z najdłuższym terminem płatności
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił termin płatności faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy
niż 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zdolność zawodowa – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż:
I. dla części I – 5.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania;
II. dla części II – 20.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania;
III. dla części III – 15.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania;
IV. dla części IV – 30.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania;
V. dla części V – 7.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywne wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z treścią Formularza ofertowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ;
4)wykaz oferowanego sprzętu, karty katalogowe lub inną dokumentację techniczną z zaznaczeniem na nich wyspecyfikowanych parametrów; dokumentacja techniczna w języku polskim lub angielskim.
4.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII SWZ.
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
7.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Pełen opis warunków znajduje się w SWZ!
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ;
4) wykaz oferowanego sprzętu, karty katalogowe lub inną dokumentację techniczną z zaznaczeniem na nich wyspecyfikowanych parametrów; dokumentacja techniczna w języku polskim lub angielskim.
4.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia,o których mowa w rozdziale VIII SWZ.
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
7.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Pełen opis warunków znajduje się w SWZ!
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazu oferowanego sprzętu, karty katalogowe lub inną dokumentację techniczną z zaznaczeniem na nich wyspecyfikowanych parametrów; dokumentacja techniczna w języku polskim lub angielskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym
we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni