„DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dworek
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-09
  • ZamawiającyOŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00251216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"

1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 46

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67

1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9742cdb8-388b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www. bip.nowydworek.com

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl
ePUAPu Elektroniczna Skrzynka Podawcza ze skrytką:
/Osrodek_SPZOZND/Skład_ESP

https://obywatel.gov.pl/nforms/ezmaowienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
http://miniportal.uzp.gov.pl ,
ePUAPu Elektroniczna Skrzynka Podawcza ze skrytką:
/Osrodek_SPZOZND/Skład_ESP,
dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/Osrodek_SPZOZND
oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@nowydworek.com
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy : „Formularz do złożenia, zmiany , wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” (: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezmaowienia).
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji" (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia).
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezmaowienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO"), Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ „Nowy Dworek” (dalej SPZOZ Nowy Dworek) niniejszym informuje o zasadach oraz o przysługujących Państwu prawach związanych z przetwarzaniem przez SPZOZ Nowy Dworek Państwa danych osobowych.
1. Wskazanie administratora: Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor SPZOZ Nowy Dworek mający siedzibę Nowy Dworek 46, 66-200 Świebodzin - zwany dalej „ Administratorem".
2. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: SPZOZ Nowy Dworek przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z realizacją celów określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp".
3. Źródło pozyskiwania danych osobowych: Państwa dane osobowe zostały zebrane bezpośrednio od Państwa i nie będą wykorzystywane w innym celu niż przeprowadzenie procedury przetargowej.
4. Obowiązek podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawy Pzp lub jest niezbędne do realizacji obowiązku wynikającego z jej
postanowień i jest konieczne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Informacje o odbiorcach Państwa danych osobowych: Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 i art. 70 ustawy Pzp, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Okresy przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 5 lat.
7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będą Państwo podlegać decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany. Państwa dane osobowe nie będą również wykorzystywane do profilowania.
8. Prawa osoby, której dane dotyczą: SPZOZ Nowy Dworek pragnie zapewnić Państwa, że wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 171544,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Stanowiska komputerowe

Lp Parametr Wymagania minimalne.
1 2 3
1 PRODUCENT
2 MODEL
3 Procesor Stacja robocza będzie zawierać mikroprocesor wielordzeniowy zgodny z architekturą x86 zapewniając możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych. Zamawiający oczekuje, iż zaoferowane urządzenie zawierać będzie procesor umożliwiający uzyskanie minimum 12 000 punktów w teście PassmarkCPU (wartość CPU Mark) zgodnie z wynikami opublikowanyi na stronie. http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Liczba rdzeni minimum 4 Taktowanie bazpwe minimum 2,80 GHz
5 Pamięć RAM Minimum 8 GB DDR4
6 Dysk twardy Minimum 500 GB SSD M.2 PCIe
7 Karta graficzna Zapewniająca rozdzielczość 1920x1080, pamięć karty graficznej 2GB, złącza karty graficznej 1xHDMI
8 Obudowa Stojąca typu Tower lub mini/midi Tower, zapewniająca odpowiednie chłodzenie podzespołów wewnątrz obudowy komputera.
9 Złącza zewnętrzne co najmniej 4 porty USB na tylnym panelu w tym co najmniej 2 porty USB 3.0, minimum 2 posty USB na przednim panelu w tym minimum 1 port USB 3.0
10 Karta sieciowa Ethernet 100/1000 Mbps
11 Karta dzwiękowa Karta zintegrowana z płytą główną.
12 Zasilanie komputera 230V 50Hz sprawność zasilacza na poziomie 80% przy 20, 50, i 100% obciążeniu. Zasilacz powinien posiadać, po zainstalowaniu wszystkich podzespołów, dodatkowo co najmniej 25% mocy rezerwowej do obsługi dodatkowego wyposażenia.
13 System Operacyjny Preinstalowane oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 10 Professional w najnowszej dostępnej polskiej wersji językowej w technologi 64 bitowej, mające zapewnić funkcjonalność i współpracę ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacyjnym funkjonującym w jednostach organizacyjnych Ośrodka, licencja bezterminowa, jednostanowiskowa. Oprogramowanie musi zapewniać poprawne działanie i rozpoznanie wszystkich komponentów komputera. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzących z rynku wtórnego.
14 Klawiatura Pełnowymiaroy, czytelny i kontrastowy układ w polskim standardzie QWERTY z wydzielonymi klawiszami nawigacyjnymi i klawiaturą numeryczną, przewodowa USB, długość przewodu 1,8m
15 Urządzenie wskazujące Mysz optyczna przewodowa USB, długość przewodu minimum 1,8m
16 Gwarancja 24 miesięcy Gwarancja realizowana od daty wystawienia faktury. Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na jednakowych warunkach przez cały okres trwania gwarancji. W przypadku awarii dysków twardych, dyski pozostają u Zamawiającego.




2. Dostawa oprogramowania biurowego.
Lp Parametr Wymagania minimalne.
1 2 3
1 Microsoft 365 Business Standard PL (subskrypcja roczna) Licencja dostępowa umożliwiająca wykorzystanie funkcjonalności oprogramowania Microsoft Office 365 Business Standard w tym Word, Excel, Outlook, Access, Teams. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzących z rynku wtórnego.


3. Serwerowy system operacyjny

Lp Parametr Wymagania minimalne.
System Operacyjny
1. Windows Serwer 2019 Licencje muszą zostać zaofertowane w określonej liczbie i typie umożliwiając jednoczesne uruchomienie na każdym z ośmiu serwerów fizycznych co najmniej 8 maszyn wirtualnych z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows Server 2019, na posianadym przez zamawiającego środowisku w sposób zgodny z zasadami licencjonowania Microsoft. Parametry serwerów fizycznych zdaniu powyżej: 1) dwa serwery: zainstalowany 1 sześciordzeniowy procesor. 2) cztery serwery: zainstalowany 1 czterordzeniowy procesor. 3) dwa serwery: zainsalowany 1 ośmiordzeniowy procesor. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzących z rynku wtórnego.
2. Windows Serwer 2019 CALL Device Licencja dostępowa umożliwiająca podłączenie się maszyny do zasobów Windows Server 2019 z wdrożoną Active Directory, posiadanych przez Zamawiającego, w sposób zgodny z zasadami licencjonowania Microsoft. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzących z rynku wtórnego.


4. Zabezpieczenie przed utratą danych i zapewnienie ciągłości pracy.


Lp Parametr Wymagania minimalne.
1 2 3
ZASILACZE AWARYJNE UPS
1 Moc wyjściowa (pozorna/czynna) minimum 1000VA/minimum 600VA
2 Topologia Line interactive
3 Typ obudowy Tower
4 Wejście: napięcie znamionowe 230 V AC
5 Wejście: Zakres napięcia wejściowego i tolerancja 100 -280 V AC
6 Czas podtrzymania z baterii wewnętrznych (50% /100%) minimum 3 / 7 min
7 Przyłącze zasilania 1xIEC320
8 Przyłącza wyjściowe (liczba i typ gniazd) minimum 2xIEC lub CEE
9 Interfejsy komunikacyjne minimum USB opcjonalnie karta sieciowa do celów zarządzania
10 Gwarancja 24 miesięcy Gwarancja realizowana od daty wystawienia faktury. Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na jednakowych warunkach przez cały okres trwania gwarancji.












5. Zabezpieczenie sieci wewnętrznej

Lp Parametr Wymagania minimalne.
1 2 3
URZĄDZENIE UTM
1 Producent Stormshield lub równowazne
2 Porty GE RJ45 minimum 8
3 GE RJ45 Management Port minimum 1
4 USB Port minimum 1
5 Przepustowość, wydajność firewall minimum 5 Gb/s
6 Liczba tuneli IPSec VPN minimum 100
7 Liczba tuneli SSL VPN minimum 50
8 Licencja Minimum 12 miesięcy oprogramowanie musi zapewniać poprawne działanie wszystkich komponentów. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzących z rynku wtórnego.
9 Gwarancja 12 miesięcy Gwarancja realizowana od daty wystawienia faktury. Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na jednakowych warunkach przez cały okres trwania gwarancji. W przypadku awarii dysków twardych lub innych nośników danych, dyski pozostają u Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Najniższa wartość kryterium Cena*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „termin dostawy”- ocena dokonana zostanie na podstawie informacji o terminie dostawy określonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i przeliczona według wzoru:
Najkrótszy proponowany czas dostawy
T = ( ---------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Czas dostawy badanej oferty

gdzie: T – wartość punktowa badanej oferty

UWAGA:
Maksymalny termin dostawy to termin wskazany w dziale IV SWZ.
Zamawiający wymaga podania terminu wykonania zamówienia w pełnych dniach (liczba całkowita).

Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametr podlegający ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium termin dostawy, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: "termin dostawy"

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca dołącza do oferty stosowne oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:
5.1 Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) , z innym Wykonawca , który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
3. Załącznik nr 3 - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
4. Załącznik nr 4 - identyfikator postepowania
5. Załącznik nr 5 - formularz cenowy
6. Załącznik nr 6 - projekt umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego tj. oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ
2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, w zakresie opisanym przez Zamawiającego;
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
5. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
6.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
8. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy ekipy do wykonania instalacji klimatyzacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy ekipy do wykonania instalacji klimatyzacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI