Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń drukujących
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Gnieźnieński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia600996-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600996-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Powiat Gnieźnieński: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń drukujących
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Papieża Jana Pawła II  9/10 , 62-200  Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4240706, e-mail starostwo@powiat-gniezno.pl, faks 61 4240770.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gniezno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/zamowienia-publiczne.html oraz na platformie zakupowej e- Zamawiający pod adresem https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przy użyciu środków elektronicznych wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamawiający na adres https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - pocztą, pocztą kurierską lub osobiście
Adres:
Powiat Gnieźnieński ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno (Biuro Obsługi Interesanta, parter budynku)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń drukujących
Numer referencyjny: WOA.272.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń drukujących dla Powiatu Gnieźnieńskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na IV części i dotyczy dostawy niżej wymienionego sprzętu:Część I Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności;Część II Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz sprzętu akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Biura Rady, III Liceum Ogólnokształcącego;Część III Dostawa serwera;Część IV Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjne dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego.3.Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają: - formularze cenowe- załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,- projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.4.Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt minimalnych gwarancji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ – odrębnych dla każdego urządzenia, liczonych od dnia odbioru jakościowego sprzętu.Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zamówienia w zakresie następujących produktów:Część I - poz. nr 1,3,4 Formularza cenowego: - poz. 1 - komputer stacjonarny, - poz. 4 - notebook z oprogramowaniem.Część II - poz. nr 1, 4 Formularza cenowego: - poz. 1 - komputer stacjonarny, - poz. 4 - notebook z oprogramowaniem.Część III: poz. nr 1 Formularza cenowego: - poz. 1 - serwer.Część IV- poz. nr 2 Formularza cenowego:- poz. 2 - notebook z oprogramowaniem.5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były:a)fabrycznie nowe, nieregenerowane(za materiał fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane);b)pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia;c)w zakresie sprzętu komputerowego- pochodzące z montażu z linii produkcyjnej - żaden z elementów dostawy nie może być refabrykowany;d)gatunku „I”;e)dopuszczone do obrotu.6.Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji.Zamawiający wymaga, by system operacyjny nie był wcześniej aktywowany lub używanyna innym urządzeniu.Zamawiający wymaga, by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.Zamawiający wymaga, by oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności.7.W przypadkach, kiedy przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Za rozwiązanie równoważne uznaje się produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.8.W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.9.Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 4 i 5dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model oraz numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry. W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać „nie dotyczy”.11. Celem oceny zaoferowanego procesora, Wykonawca składa wraz z ofertą wydruk wyniku testu zaproponowanego procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net. Wydruk testu musi dotyczyć okresu od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert - dotyczy Części nr I , poz. 1 li. b), poz. 4 lit. d) Formularza cenowego, Części nr II, poz. nr 1 lit. c), poz.4 lit. d), poz. 9 lit. b) Formularza cenowego, Część III, poz. 1 lit. c), Część IV, poz. 2 lit. d).12.Brak nazwy producenta, modelu (nie wypełnienie kolumny nr 4 i 5 w Formularzu cenowym), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
30213100-6
30237200-1
30237000-9
48821000-9
48620000-0
30231300-0
30232110-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/zamowienia-publiczne.html oraz na platformie zakupowej https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.plinformacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ.2. Oferta musi zawierać:1) Formularz ofertowy stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ,2) Formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ wraz z wydrukami wyników testu zaproponowanego procesora (dotyczy Części nr I , poz. 1 li. b), poz. 4 lit. d) Formularza cenowego, Części nr II, poz. nr 1 lit. c), poz.4 lit. d), poz. 9 lit. b) Formularza cenowego, Część III, poz. 1 lit. c), Część IV, poz. 2 lit. d).)(w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę),3) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1) W sytuacji, gdy sprzęt określony w specyfikacji, a następnie w umowie przestał być produkowany/został wycofany ze sprzedaży i jest niedostępny albo został uznany przez producenta za przestarzały lub nieobjęty wsparciem technicznym, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany;,2) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę towaru wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty;,3) Strony dopuszczają zmiany postanowień istotnych umowy w związku z zaistnieniem związanych z siłą wyższą, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia.2. W przypadku opisanym w ust. 1 powyżej, Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.3. Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze stron winien zawierać określenie zmiany i uzasadnienie zmiany.4. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
2Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowegowraz zoprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają: - formularze cenowe- załącznik nr 2A do SIWZ, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 3A do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,- projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowej punktacji podlega w części I poz. nr 1,4 Formularza cenowego:- poz. 1 - komputer stacjonarny,- poz. 4 - notebook z oprogramowaniem.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 24 miesiące Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji. Dodatkowej punktacji podlega okres gwarancji w przedziale od 25-60 miesięcy.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowaniaoraz sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnychdla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Biura Rady, III Liceum Ogólnokształcącego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają: - formularze cenowe- załącznik nr 2B do SIWZ, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 3B do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,- projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowej punktacji podlega w Części II - poz. nr 1,4 Formularza cenowego:- poz. 1 - komputer stacjonarny,- poz. 4 - notebook z oprogramowaniem.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 24 miesiące. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji. Dodatkowej punktacji podlega okres gwarancji w przedziale od 25-60 miesięcy.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa serwera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają: - formularze cenowe- załącznik nr 2C do SIWZ, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 3C do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,- projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 48821000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowej punktacji podlega w części III poz. nr 1 Formularza cenowego:- poz. 1 - serwer. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji. Dodatkowej punktacji podlega okres gwarancji w przedziale od 37-60 miesięcy.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjne dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają: - formularze cenowe- załącznik nr 2D do SIWZ, -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 3D do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,- projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowej punktacji podlega w części IV poz. nr 2 Formularza cenowego:- poz. 2 - notebooków z oprogramowaniem . Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 25 miesięcy Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji. Dodatkowej punktacji podlega okres gwarancji w przedziale od 25-60 miesięcy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej wraz z kontraktem serwisowym, licencjami na dostęp VPN. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI