Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokura

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-19
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126179695

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka sektora finansów publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a691e05-fb6a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja wykonawców z Zamawiającym, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/,
2.Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym, 3.
Szczegółowe informacje są zawarte w rozdziale 8 SWZ.4. Informacje o sposobie porozumiewania się
zamawiającego z wykonawcami oraz wskazanie osób uprawnionych do kontaktów wykonawcami
zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują
się w SWZ, w zał. nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 31713,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Nootebook A - ilość 3, Nootebook B- ilość 4, Mysz komputerowa - ilość 7). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:


Kryteria oraz sposób oceny ofert.
Cena brutto zamówienia – 60%
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:

(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

Parametry techniczne – zwiększenie wydajności procesora 30%
Maksymalnie w tym kryterium oceny ofert można uzyskać 30,00 pkt.
Wydajność procesora dla notebooka A oraz notebooka B została określona dla poz.1
i poz. 2 w OPZ- załącznik nr 2A do SWZ. Wykonawca, który zaoferuje procesor o wyższej wydajności, niż wskazane przez Zamawiającego minimum, zobowiązany
jest podać w Formularzu Oferty model procesora oraz wynik testu Passmark CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net) procesora zgodny z załącznikiem 2 D do SWZ. Wydajność procesora będzie oceniona według punktacji określonej w załączniku 2 D do SWZ.

Wykonawca, który zaoferuje zwiększenie wydajności procesora notebooka A w zakresie:
od 12 400 do 13 500 pkt otrzyma 0,00 punktów,
od 13 501 do 14 700 pkt otrzyma 5,00 punktów,
od 14 701 pkt do 17 999 pkt otrzyma 10,00 punktów,
18 000 pkt. i więcej otrzyma 15,00 punktów.
Wykonawca, który zaoferuje zwiększenie wydajności procesora notebooka B w zakresie:
od 12 400 do 13 500 pkt otrzyma 0,00 punktów,
od 13 501 do 14 700 pkt otrzyma 5,00 punktów,
od 14 701 pkt do 17 999 pkt otrzyma 10,00 punktów,
18 000 pkt. i więcej otrzyma 15,00 punktów.

Termin dostawy – 10%
Maksymalnie w tym kryterium oceny ofert można uzyskać 10,00 pkt.
Maksymalny termin dostawy został określony przez Zamawiającego do 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.

Wykonawcy zostaną przydzielone punkty w następujący sposób:
termin dostawy od 1 do 7 dni kalendarzowych otrzyma 10,00 punktów
termin dostawy od 8 do 14 dni kalendarzowych otrzyma 0,00 punktów
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). Suma punktów w kryterium „cena”, „zwiększenie wydajności procesora” i „termin dostawy” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+W+T
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
W – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Parametry techniczne –
Zwiększenie wydajności procesora”
T – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin dostawy”

Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie wydajności procesora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe:
a) w celu potwierdzenia spełnienia parametrów oferowanego sprzętu określonych w załączniku 2 A do SWZ:
- specyfikacja oferowanego sprzętu sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- opis techniczny oferowanego sprzętu.
b) w celu wykazania, iż oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik 2 A do SWZ (jeśli dotyczy). Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w przypadku zaoferowania sprzętu/oprogramowania równoważnego. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe:
a) w celu potwierdzenia spełnienia parametrów oferowanego sprzętu określonych w załączniku 2 A do SWZ:
- specyfikacja oferowanego sprzętu sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- opis techniczny oferowanego sprzętu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dołącza do oferty:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 SWZ zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
2) Przedmiotowe środki dowodowe:
a) w celu potwierdzenia spełnienia parametrów oferowanego sprzętu określonych w załączniku 2 A do SWZ:
- specyfikacja oferowanego sprzętu sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- opis techniczny oferowanego sprzętu.
b) w celu wykazania, iż oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik 2 A do SWZ (jeśli dotyczy). Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w przypadku zaoferowania sprzętu/oprogramowania równoważnego. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
3) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo:
a) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
b) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę obejmujące swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postępowaniu w szczególności
do złożenia oferty lub do złożenia oferty i zawarcia umowy, gdy prawo
do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru;
c) Pełnomocnictwo dla ustanowionego Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
– dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa
w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Sposób przekazania plików z zastrzeżeniem tajemnicy przedsiębiorstwa został opisany w rozdziale 11 ust. 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o
którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
2. Pełnomocnictwo dla ustanowionego Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
– dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy zostały opisane w załączniku nr 3 do SWZ. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia chyba, że pomimo złożenia przedmiotowych środków oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert
lub wykazania równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI