Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń w związku z realizacją projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń w związku z realizacją projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6111212f-f447-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektów dofinansowanych ze środków UE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
• „Zawodowcy w Gorzowie 2.0”, • „Przedszkolaki na Górczynie”, • „Szkoła ćwiczeń w Gorzowie Wielkopolskim”, • „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II”, • Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały podane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.33.2021.AZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów z oprogramowaniem biurowym.
- Laptop nr 1 – 16 szt.
- Laptop nr 2 – 5 szt.
- Oprogramowanie biurowe – 25 szt.
- Laptop z funkcją tabletu – 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 2:
Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i dodatkowego wyposażenia.
- Komputer stacjonarny – 25 szt.
- Oprogramowanie biurowe – 13 szt.
- Pakiet oprogramowani - zarządzanie bazą danych – 12 szt.
- Monitor – 45 szt.
- Uchwyt – 10 szt.
- Dysk przenośny – 3 szt.
- Szafka na tablety i laptopa – 5 szt.
- Tablet – 82 szt.
- Tablet graficzny – 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego, łączącego funkcjonalność drukarki, kopiarki i skanera.
- Urządzenie wielofunkcyjne laserowe łączące funkcjonalność drukarki, kopiarki i skanera – 3 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania.
- Komputer przenośny typu I – 3 szt.
- Komputer przenośny typu II – 1 szt.
- Oprogramowanie biurowe – 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów, oprogramowania i urządzeń elektronicznych.
- Komputer stacjonarny – 2 szt.
- Monitor – 2 szt.
- Głośnik komputerowy – 1 szt.
- Oprogramowanie biurowe – 4 szt.
- Oprogramowanie graficzne – 1 szt.
- Dysk sieciowy – 1 szt.
- Kamera internetowa – 1 szt.
- Przełącznik HDMI – 1 szt.
- Dysk przenośny – 1 szt.
- Notebook – 2 szt.
- Oprogramowanie do obróbki zdjęć – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamówienie częściowe nr 1:
Laptopy nr 1:
- Wydajność/procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Laptopy nr 2:
- Wydajność/procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Laptop z funkcją tabletu:
- Wydajność/procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora.
Zamówienie częściowe nr 2:
Komputer stacjonarny:
- Procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Pakiet oprogramowania - zarządzanie bazą danych:
- Wykazanie równoważności – Wyniki porównań i analiz (jeśli dotyczy).
Monitor:
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Zamówienie częściowe nr 3:
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe łączące funkcjonalność drukarki, kopiarki i skanera:
- Certyfikaty – Deklaracja zgodności CE.
Zamówienie częściowe nr 4:
Komputer przenośny typu I:
- Wydajność – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Komputer przenośny typu II:
- Procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Zamówienie częściowe nr 5:
Komputer stacjonarny:
- Procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Notebook:
- Wydajność – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty – Deklaracja zgodności CE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamówienie częściowe nr 1:
Laptopy nr 1:
- Wydajność/procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Laptopy nr 2:
- Wydajność/procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Laptop z funkcją tabletu:
- Wydajność/procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora.
Zamówienie częściowe nr 2:
Komputer stacjonarny:
- Procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Pakiet oprogramowania - zarządzanie bazą danych:
- Wykazanie równoważności – Wyniki porównań i analiz (jeśli dotyczy).
Monitor:
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Zamówienie częściowe nr 3:
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe łączące funkcjonalność drukarki, kopiarki i skanera:
- Certyfikaty – Deklaracja zgodności CE.
Zamówienie częściowe nr 4:
Komputer przenośny typu I:
- Wydajność – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Komputer przenośny typu II:
- Procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Zamówienie częściowe nr 5:
Komputer stacjonarny:
- Procesor – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty i standardy – Deklaracja zgodności CE.
Notebook:
- Wydajność – Wydruk wyniku testu dot. zaoferowanego procesora,
- Certyfikaty – Deklaracja zgodności CE.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli umocowanie osoby podpisującej nie wynika z dokumentów rejestrowych);
2. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Projektach Umów stanowiących integralną część SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-14