„Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-20
  • ZamawiającyGMINA GRAJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00156410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 30 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggrajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edff5a95-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027747/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Grajewo z programu "Cyfrowa gmina"

1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego dla rodzin popegeerowskich z dziećmi z programu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Cyfrowa Gmina - Granty PPGR"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014–2020,Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014–2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Grajewo ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zakładce ,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.
Wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
 Google Chrome 31
 Mozilla Firefox 26
 Opera 18
b) pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci internet
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
 włączona obsługa JavaScript
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
 zainstalowany Acrobat Reader
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
W razie jakichkolwiek problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego: poniedziałek – piątek godz. 8:00 – 16:00.
Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt. opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XLI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZW.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 201137,38 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Komputer typu desktop -Komputer stacjonarny w małej obudowie o parametrach minimalnych:
Procesor: Procesor typu x86 4 rdzeniowy z obsługą wielowątkowości osiągający w teście wydajności PassMark PerformanceTest wynik co najmniej 8 900 punktów.
Pamięć RAM: 16GB DDR4
Dysk: SSD M.2 PCIe 256GB, miejsce na dysk HDD 3,5 cala
Napęd optyczny: Nagrywarka DVD
Komunikacja: Gigabit Ethernet, Wi-Fi, Bluetooth
Złącza: Rj-45, HDMI, VGA, 8xUSB (co najmniej 4 z tyłu)
System operacyjny: Zainstalowany system Windows 11 PRO - 64bit w polskiej wersji językowej.
Oprogramowanie: Pakiet biurowy Microsoft Office Home & Business 2021
Klawiatura: USB, klawisze numeryczne, kabel 1,5m
Mysz: Optyczna, USB, 3-przyciski, rolka, kabel 1,8m
Gwarancja: 36 miesięcy z naprawą na miejscu i opcją pozostawienia dysku (gwarancja producenta)
Maksymalne wymiary: 30x30x10cm - ilość 20
2.Laptop o parametrach minimalnych:
Wyświetlacz: Szerokokątny ekran 15,6", FHD(1920x1080), Powłoka antyodblaskowa, panel typu VA lub IPS.
Procesor: Procesor typu x86 6 rdzeniowy z obsługą wielowątkowości osiągający w teście wydajności PassMark Performance. Test wynik co najmniej 13 000 punktów.
Pamięć RAM: 16GB DDR4, 1 wolny slot pamięci
Dysk: SSD M.2 PCIe 512GB
Komunikacja: Gigabit Ethernet, WiFi a/b/g/n/ac, Bluetooth 5.0, głośniki stereo, kamera, mikrofon
Złącza: Port USB 3.2 Type-C z obsługą trybu DP i funkcji Power Delivery, 2x USB Type-A, Rj-45, gniazdo audio (słuchawki/mikrofon)
Klawiatura: podświetlana, układ klawiszy US z blokiem numerycznym
Bezpieczeństwo: Moduł TPM, Czytnik odcisków palców, Kamera z wbudowaną zaślepką, Aluminiowa pokrywa matrycy
Bateria: co najmniej 54Wh
System operacyjny: Zainstalowany system Windows 11 PRO - 64bit w polskiej wersji językowej.
Oprogramowanie: Pakiet biurowy Microsoft Office Home & Business 2021
Gwarancja: 36 miesięcy z naprawą na miejscu i opcją pozostawienia dysku (gwarancja producenta) - ilość 6
3.Monitor-Wyświetlacz: LCD z podświetleniem LED, panel typu VA lub IPS
Przekątna: 23,8"
Rozdzielczość: Full HD (1080p)
Jasność: 250 cd/m²
Kontrast: 3000:1
Powłoka ekranu: Matowa
Głośniki: Stereo, 2W
Złącza: VGA, HDMI, hub USB
Ochrona oczu: technologia Flicker Free, redukcja niebieskiego światła
Regulacja: regulacja odchylenia, wysokości
Akcesoria: Kabel HDMI, kabel USB
Gwarancja: 36 miesięcy (gwarancja producenta)- ilość 23
4.Stacja dokująca: Połączenie: USB Type-C z funkcją Power Delivery,
Moc zasilania wystarczająca do zasilenia laptopa z pozycji 2
Transfer danych: 10 Gb/s
Złącza: USB 3.0 - 3 szt., USB Typ C - 2 szt., HDMI, DisplayPort - 2 szt., RJ-45
Zasilanie: Zasilacz sieciowy
Gwarancja: 36 miesięcy (gwarancja producenta) ilość 3
5.Dysk HDD- Pojemność: 8TB
format: 3,5 cala
Interfejs: SATA/600
Prędkość obrotowa: 7200 obr./min
Pamięć podręczna: 256 MB
Niezawodność MTBF: 1 200 000 godz.
Dodatkowe funkcje: Hot Plug, zgodność z systemami NAS
Gwarancja producenta: 60 miesięcy (gwarancja producenta) ilość 8

4.2.5.) Wartość części: 113983,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena (brutto) 60%, okres gwarancji i rękojmi 20%, termin realizacji 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Laptop o parametrach minimalnych:
Wyświetlacz: Szerokokątny ekran min 15,6” z rozdzielczością FHD(1920x1080). Matryca matowa.
Procesor: Procesor typu x86 osiągający w teście wydajności PassMark Performance. Test wynik co najmniej 10 000 punktów.
Pamięć RAM: 8GB DDR4, 1 wolny slot pamięci
Dysk: SSD M.2 PCIe 256GB
Komunikacja: Wi-Fi, Bluetooth, głośniki stereo, kamera, mikrofon
Złącza: Port USB Type-C, 2x USB Type-A, HDMI, Rj-45, gniazdo audio (słuchawki/mikrofon)
Klawiatura: układ klawiszy US, wydzielony blok numeryczny
System operacyjny: Zainstalowany system Windows 10 lub 11 - 64bit w polskiej wersji językowej.
Gwarancja: 24 miesiące (gwarancja producenta) - ilość 25

4.2.5.) Wartość części: 50813,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena (brutto) 60%, okres gwarancji i rękojmi 20%, termin realizacji 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.SP w Danówku -Tablet graficzny LCD-PARAMETRY: Przekątna ekranu [cale] :15,6, Obszar aktywny [mm] 344,16 x 193,59, Rozdzielność 1920x1080 pikseli (16:9), Typ matrycy IPS, odwzorowanie kolorów 120% skali sRGB, Piórko pasywne, bezbateryjne Poziomy nacisku 8192, Rozdzielczość pióra [LPI] 5080, Wykrywanie kąta nachylenia pióra ±60°,
Przyciski ekspresowe: 10 programowalnych.
INNE CECHY pełna laminacja, powłoka antyodblaskowa, możliwość dostosowania dla osób leworęcznych
Zgodność, Windows 7 lub nowszy.
Gwarancja 2 lata
DOŁĄCZONE AKCESORIA:
Pióro do tabletu, Podstawka na pióro, 10 zapasowych wkładów, oraz narzędzie do ich wymiany,
Regulowana podstawa do tabletu,
Kabel do połączenia z komputerem/zasilaniem,
Rękawiczka do tabletów graficznych.
OPROGRAMOWANIE:
Corel AfterShot Pro 3 – licencja wieczysta- ilość 2
2.SP w Białaszewie - Monitor interaktywny WYŚWIETLACZ: przekątna 65”, rozdzielczość ekranu 4K/UHD (3840 × 2160) @60 Hz, kontrast 4000:1, żywotność matrycy 50 000 godzin, Matowa wzmacniana szyba frontowa o grubości 4 mm oraz twardości 7 w skali Mohsa
SPECYFIKACJA DOTYKU: rejestracja Palec lub dowolny inny przedmiot, ilość obsługiwanych punktów 20, wspierane systemy operacyjne Windows: 10, 7
ZAWARTOŚĆ: podwójne pisaki (2 szt.), uchwyt montażowy, pilot, kabel audio (1,5m), kabel USB (1,5m), kabel HDMI (2m), kabel VGA (1,8m), kabel zasilający (1,8m)- ilość 1
System nagłośnienia mobilnego dla hali sportowej -6x Kolumna wysokiej mocy: moc RMS: 300W @ 8ohm, możliwość łączenia szeregowego głośników, otwór na statyw
6x Statyw do kolumn
2-kanałowa końcówka mocy: moc RMS: 2x 1500W @ 2 ohm, 2x 900W @ 4 ohm, 2x 600 W @ 8ohm, Wejścia: 2 x Symetryczne liniowe XLR/Jack 6,3mm; Funkcje: łagodny start, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe i przeciwzwarciowe, limiter i filtr wejściowy, regulacja głośności na kanał, montaż w szafie rack 19"
Mixer stereo Funkcje: Miernik sygnału wyjściowego LED, 3-pasmowy korektor dla monofonicznych kanałów wejściowych, Wyjście AUX, Odtwarzacz USB/mp3; Wejścia: 6 x Symetryczne, mikrofonowo-liniowe XLR/Jack 6,3mm, 6 x Gniazda Insert Jack TRS 6,3mm, 1 x niesymetryczne, liniowe 2x Jack 6,3mm; Wyjścia: 1 x Niesymetryczne, stereo Jack 6,3mm (Main Out), 1 x Niesymetryczne, stereo RCA (CD/Tape Out), 1 x Niesymetryczne Jack6,3mm (AUX Out), 1 x Niesymetryczne Jack6,3mm (Effect Out), 1 x Słuchawkowe, stereo Jack TRS 6,3mm.
Zestaw mikrofonów - mikrofon bezprzewodowy: do ręki, wyjście XLR, Jack 6,3mm, regulacja głośności mikrofonu oraz regulowany próg wyciszania szumów
Zestaw mikrofonów - mikrofon bezprzewodowy: nagłowny + krawatowy (wymienny), wyjście XLR, Jack 6,3mm, regulacja głośności mikrofonu oraz regulowany próg wyciszania szumów
Szafa RACK mobilna: wysokosć: 12U, kółka z hamulcami, odporna na uderzenia, zdejmowany: front oraz tył
Okablowanie: Przewody głośnikowe 4x20m, 2x10m, przewody XLR 1,5m do połączenia zestawów mikrofonów do mixera, przewody XLR 1,5m do połączenia mixera do wzmacniacza- ilość 1
3.SP w Wierzbowie - Monitor interaktywny -WYŚWIETLACZ: przekątna 65”, rozdzielczość ekranu 4K/UHD (3840 × 2160) @60 Hz, kontrast 4000:1, żywotność matrycy 50 000 godzin, Matowa wzmacniana szyba frontowa o grubości 4 mm oraz twardości 7 w skali Mohsa
SPECYFIKACJA DOTYKU: rejestracja Palec lub dowolny inny przedmiot, ilość obsługiwanych punktów 20, wspierane systemy operacyjne Windows: 10, 7
ZAWARTOŚĆ: podwójne pisaki (2 szt.), uchwyt montażowy, pilot, kabel audio (1,5 m), kabel USB (1,5 m), kabel HDMI (2 m), kabel VGA (1,8 m), kabel zasilający (1,8 m) - ilość 1

4.2.5.) Wartość części: 36340,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena (brutto) 60%, okres gwarancji i rękojmi 20%, termin realizacji 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Brak podstaw wykluczenia:
a) Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania żąda od wykonawcy/ /wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia – Załącznik nr 4 (ośw. o aktualności danych) do SWZ (informacje zawarte w oświadczeniu dotyczą):
I. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
II. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo, Zobowiązanie podmiotu trzeciego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale XXXVIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający, żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców tj.: umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum należy wymienić firmy wchodzące w jego skład oraz wskazać Lidera Konsorcjum – zgodnie z formularzem ofertowym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 29 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonania posadzki betonowej dla zakładu produkcyjnego - Kobierzyce
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonania posadzki betonowej dla zakładu produkcyjnego: Powierzchnia zakładu to 15 000 metrów kwadratowych. Region - Bielsko-Biała. Rodzaj nawierzchni - beton wzmocniony zbrojeniem z powłoką bezpyłową. Obciążenie - musi być w stanie wytrzymać ciężkie ciężarówki. Stan terenu do betonowania - płaskie pole pokryte trawą. Potrzebujemy kompleksowej pracy: przygotowanie terenu, zasypanie i wylanie betonu pod zakład produkcyjny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI