Dostawa sprzętu komputerowego i pamięci RAM - 3 zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i pamięci RAM - 3 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającyGMINA ZAWIERCIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00092050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i pamięci RAM - 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i pamięci RAM - 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d44762ec-cdcd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( skaner kolorowy A4, drukarka i kopiarka) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu

1.2.12 Dostawa pamięci RAM

1.2.13 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 ( skaner, drukarka i kopiarka) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.

3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.

5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Pozostałe wymagania zgodne z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zadanie nr 1: ,,Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (skaner kolorowy A4, drukarka i kopiarka) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu”.
Zadanie nr 2: ,,Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 ( skaner kolorowy, drukarka i kopiarka) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.”
Zadanie nr 3: ,,Dostawa pamięci RAM dla Urzędu Miejskiego
w Zawierciu.” WIZP.271.68.2021.MC.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP.271.68.2021.MC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (skaner kolorowy A4, drukarka i kopiarka) dla Urzędu. Dostarczony towar jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiada wymaganiom określonym w SWZ i standardom jakościowym oraz technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia tych urządzeń, a także jest wolny od wad prawnych i fizycznych. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu – Referatu Rewitalizacji (Zawiercie, ul. Marszałkowska 29).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Typ urządzenia - Wielofunkcyjne – z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania;. Technologia wydruku - Atramentowa, kolorowa ;Prędkość drukowania w czerni formatu A4 - Minimum 34 stron na minutę; Prędkość kopiowania w czerni formatu A4 - Minimum 22 stron na minutę; Czas wykonania pierwszej kopii - nie więcej niż 5,3 sekundy w kolorze oraz nie więcej niż 4,8 sekundy w czerni; Moduł skanera - Wbudowany skaner płaski (szybowy) oraz automatyczny podajnik oryginałów Prędkość skanowania - Minimum 24 stron na minutę formatu A4 (w trybie kolorowym, przy zachowaniu rozdzielczości 200 dpi);Dupleks drukarki - Wymagany, wbudowany; Podajnik dokumentów - Dwustronny automatyczny o pojemności na minimum 100 arkuszy; Panel operacyjny - Wymagany dotykowy, kolorowy, o przekątnej minimum 10 cali; Pojemność wejściowa zasobników papieru - W standardzie: kaseta uniwersalna o pojemności nie mniejszej niż 250 arkuszy, taca ręczna o pojemności nie mniejszej niż 50 arkuszy. Urządzenie musi zapewniać możliwość umieszczenia w kasetach co najmniej 40 kopert i umożliwiać ich zadrukowanie (przynajmniej w formacie DL);Obsługiwany format papieru w kasecie lub kasetach - Min. A4, A5, A6, koperty C6, C5, DL obsługiwane przez przynajmniej 1 kasetę; Obsługiwany format papieru w tacy ręcznej - Min. A4, A5, A6, koperty C6, C5, DL; Gramatura papieru - Minimalny wymagany zakres dla kaset oraz tacy ręcznej: od 64 do 256 g/m2;Rozdzielczość kopiowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 600x1200 dpi lub wyższa; Rozdzielczość skanowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 1200x2400 dpi ;Język drukarki - Wymagane: PCL5, PCL6;Formaty plików w procesie skanowania - Wymagane: minTIFF, JPEG, PDF; Inne funkcje skanera - Skanowanie do e-maila, Skanowanie na FTP, Skanowanie do katalogu, Komputer, Skanowanie do pamięci USB; Obsługiwane protokoły - min TCP/IPv4, TCP/IPv6, TCP, HTTP, IPv4, IPv6, IPSEC, SSL/TLS; Interfejsy - Wymagane: min. Ethernet BASE 10/100/1000 (Gigabit Ethernet), USB 2.0;Obsługiwane systemy operacyjne rodziny Windows - min Windows 10 (x64), Windows 8.1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 7 (x64), Windows Vista (x64), Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2 (x64), Windows Server 2012 (x64), Windows Server 2008 R2 (x64);Inne materiały - Dodatkowe, oryginalne dwa komplety tonerów cartridge pozwalające wydrukować min. 10 000 stron w czerni i min 6 000 stron w kolorze oraz pojemnik na zużyty toner; Gwarancja - Min. 24 miesięczna gwarancja producenta. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty wydania towaru Zamawiającemu. Naprawa towaru powinna być dokonana w terminie 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo od dnia uzgodnionego z zamawiającym ( uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Zgłoszenie uszkodzenia dokonuje się drogą telefoniczną i potwierdza wiadomością e-mail. Serwis powinien być realizowany przez producenta lub podmioty wskazane przez producenta gwarancji w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania. Jednakże w razie konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego na czas naprawy będzie udostępniony towar zastępczy nie gorszy niż zabrany do naprawy. Jednocześnie wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca; 3. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.4. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).8. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.9. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na warunkach określonych w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (wzór projektowanych postanowień umowy stanowi załącznik do SWZ). Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta stanowi jedno z kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.10. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji z tym zakresie.11. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3A do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z warunkami zawartymi wSWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja producenta świadczona u klienta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: ,,Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 ( skaner kolorowy, drukarka i kopiarka) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.”
Dostarczony towar jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiada wymaganiom określonym w SWZ i standardom jakościowym oraz technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia tych urządzeń, a także jest wolny od wad prawnych i fizycznych.
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu ul. Leśna 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Typ urządzenia- Wielofunkcyjne – z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania.
Technologia wydruku - Laserowa , kolorowa w przestrzeni CMYK
Prędkość kopiowania w czerni formatu A4- Minimum 25 stron na minutę
Czas wykonania pierwszej kopii -nie więcej niż 6,9 sekundy w kolorze oraz nie więcej niż 5,2
Dysk twardy - Wbudowany o pojemności minimum 250GB
Moduł skanera - Wbudowany skaner płaski (szybowy) oraz automatyczny podajnik oryginałów
Prędkość skanowania - Minimum 80 stron na minutę formatu A4 (w trybie kolorowym, przy zachowaniu rozdzielczości 300 dpi);
Dupleks drukarki - Wymagany, wbudowany;
Podajnik dokumentów - Dwustronny automatyczny o pojemności na minimum 100 arkuszy.
Czas nagrzewania urządzenia - Poniżej 21 sekund;
Panel operacyjny - Wymagany dotykowy, kolorowy, o przekątnej minimum 10 cali z możliwością powiększania ikon oraz czcionki za pomocą przycisku w celu zwiększenia czytelności dla osób słabowidzących;
Pojemność wejściowa zasobników papieru - W standardzie: co najmniej 2 kasety uniwersalne o pojemności nie mniejszej niż 500 arkuszy każda, taca ręczna o pojemności nie mniejszej niż 100 arkuszy. Urządzenie musi zapewniać możliwość umieszczenia w kasetach co najmniej 80 kopert i umożliwiać ich zadrukowanie (przynajmniej w formacie DL).
Obsługiwany format papieru w kasecie lub kasetach - Min.A3, A4, A5, A6, koperty C6, C5, C4, DL obsługiwane przez przynajmniej przez 1 kasetę
Obsługiwany format papieru w tacy ręcznej - Min. A3, A4, A5, A6, koperty C6, C5, C4, DL,
Gramatura papieru - Minimalny wymagany zakres dla kaset oraz tacy ręcznej: od 52 do 250 g/m2
Pamięć operacyjna - Minimum: 8 GB RAM;
Rozdzielczość kopiowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 600x600 dpi lub wyższa;
Rozdzielczość skanowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 600x600 dpi lub wyższa
Język drukarki - Wymagane: min. PCL5, PCL6 (sterownik musi zapewniać możliwość przypisania ustawień i parametrów druku do ikony na zakładce głównej sterownika – skrót wprowadzający ustawienia za jednym kliknięciem ikony).
Formaty plików w procesie skanowania - Wymagane: min. TIFF, JPEG, PDF, JPEG oraz wielostronicowy PDF, TIFF,
Inne funkcje skanera - Skanowanie do USB oraz SD. Możliwość nadawania skanowanym plikom nazwy oraz daty, a także wpisywanie treści e-mail do przesyłanego pliku w procesie skanowania.
Inne funkcje drukarki - Funkcje drukowania z nośników pamięci zewnętrznej USB
Obsługiwane protokoły - Wymagane dla drukarki: min. TCP/IP (IP v4, IP v6);
Wymagane dla skanera: min. SMTP, POP, IMAP4, SMB, TWAIN sieciowy.
Interfejsy -Wymagane: Ethernet BASE 10/100/1000 (Gigabit Ethernet), USB 2.0
Obsługiwane systemy operacyjne rodziny Windows -min. Windows 10 (x64), Windows 8.1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 7 (x64), Windows Vista (x64), Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2016 (x64) Windows Server 2012 R2 (x64), Windows Server 2012 (x64), Windows Server 2008 R2 (x64),
Zarządzanie urządzeniem -Możliwość zarządzania urządzeniem z poziomu przeglądarki internetowej oraz z poziomu urządzenia przez panel operacyjny.
Książka adresowa -Min. 1000 adresów
Autoryzacja użytkowników -Autoryzacja PIN, ID + hasło (LDAP, Active Directory, książka lokalna); Urządzenie musi zapewniać również możliwość wprowadzenia limitów i nadania uprawnień do określonych dla użytkowników.
Bezpieczeństwo -Szyfrowanie książki adresowej, szyfrowanie połączenia z serwerem SMTP przy zastosowaniu SSL, szyfrowanie danych użytkowników podczas procesu autoryzacji.
Szafka pod urządzenie -Urządzenie musi być dostarczone z szafką w kolorze analogicznym do obudowy urządzenia, o ile nie zostanie dostarczone w konfiguracji z dodatkowymi kasetami, które stanowią podstawę urządzenia.
Inne materiały - Dodatkowe, oryginalne dwa komplety tonerów i pojemnik na zużyty toner.
Gwarancja - Min. 24 miesięczna gwarancja producenta.
Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty wydania towaru Zamawiającemu. Naprawa towaru powinna być dokonana w terminie 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo od dnia uzgodnionego z zamawiającym ( uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Zgłoszenie uszkodzenia dokonuje się drogą telefoniczną i potwierdza wiadomością e-mail. Serwis powinien być realizowany przez producenta lub podmioty wskazane przez producenta gwarancji w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania. Jednakże w razie konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego na czas naprawy będzie udostępniony towar zastępczy nie gorszy niż zabrany do naprawy. Jednocześnie wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca.
obowiązywać będzie termin wskazany w ofercie.
Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.

Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

Okres gwarancji producenta świadczony u klienta na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na warunkach określonych w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (wzór projektowanych postanowień umowy stanowi załącznik do SWZ). Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta stanowi jedno z kryterium oceny ofert, o którym mowa
w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla urządzenia wielofunkcyjnego A3 ( skaner kolorowy, drukarka i kopiarka) wymagany jest panel operacyjny dotykowy, kolorowy, o przekątnej minimum 10 cali z możliwością powiększania ikon oraz czcionki za pomocą przycisku w celu zwiększenia czytelności dla osób słabowidzących.

Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3B do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z warunkami zawartymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja producenta świadczona u klienta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 3: ,,Dostawa pamięci RAM dla Urzędu Miejskiego
w Zawierciu.”
2. Dostarczony towar jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiada wymaganiom określonym w SWZ i standardom jakościowym oraz technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia tych urządzeń, a także jest wolny od wad prawnych i fizycznych.
3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu ul. Leśna 2. Zaoferowany przedmiot zamówienia nie powinien powodować utraty gwarancji na serwer.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pamięć RAM dla serwera posiadanego przez Zamawiającego Power Edge R730 Service Tag: 8CJW1L2
Parametry wymagane/minimalne: Pamięć RAM - 16GB - 2RX8 DDR4 RDIMM 2666MHz – 8 szt.
5. Gwarancja:
Min. 24 miesięczna gwarancja producenta.* Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty wydania towaru Zamawiającemu. Naprawa towaru powinna być dokonana w terminie 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo od dnia uzgodnionego z zamawiającym ( uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Zgłoszenie uszkodzenia dokonuje się drogą telefoniczną i potwierdza wiadomością e-mail. Serwis powinien być realizowany przez producenta lub podmioty wskazane przez producenta gwarancji w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania. Jednakże w razie konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego na czas naprawy będzie udostępniony towar zastępczy nie gorszy niż zabrany do naprawy. Jednocześnie wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca.
- obowiązywać będzie termin wskazany w ofercie
6. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
Okres gwarancji producenta świadczony u klienta na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na warunkach określonych w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (wzór projektowanych postanowień umowy stanowi załącznik do SWZ). Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta stanowi jedno z kryterium oceny ofert, o którym mowa
w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji z tym zakresie.
Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 C do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z warunkami zawartymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja producenta świadczona u klienta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą należy złożyć:

1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SWZ w zakresie zadania 1, załącznik nr 2.2.
w zakresie zadania 2, załącznik nr 2.3. w zakresie zadania 3 . Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

1.2. Formularz - Opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ w zakresie zadania 1, załącznik nr 1 B w zakresie zadania 2, załącznik nr 1 C w zakresie zadania 3.

1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego ( jeśli dotyczy)
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Uwaga :
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział IX ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z uwagi na ograniczona liczbę znaków w ogłoszeniu o zamówieniu projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ .

2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.
4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu o zamówieniu pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1.1 do SWZ w zakresie zadania 1, załącznik nr 1.2. w zakresie zadania 2, załącznik 1.3 w zakresie zadania 3.
2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.
5. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
6. termin związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
8. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu o zamówieniu pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.
9. Dotyczy Sekcji V 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.
10. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie 1: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI