Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie szkół

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-24
  • ZamawiającyPOWIAT BYDGOSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00400996
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525835400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324dc653-39e0-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037528/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa laptopów z oprogramowaniem

1.2.6 Dostawa monitora interaktywnego z systemem, uchwytem, akcesoriami

1.2.7 Dostawa drukarek 3D z zestawem akcesoriów i filamentami

1.2.8 Dostawa komputera stacjonarnego (z myszką, klawiaturą) z oprogramowaniem, monitor

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”, zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021- 2027, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (wkład Funduszy Europejskich) i budżetu państwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/943344

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/943344

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/uploads/media/e68fd1901936718a1c9a0441ee106d890133d18f.pdf
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformamzakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znak sprawy).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Juliusza Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, fax 52 58 35 452, email: info@powiat.bydgoski.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kalińska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl;
3) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzeniem postępowania, a następnie realizacją zawartej umowy,
4) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 oraz art. 18 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada/ją Pani/Pan/Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych
Osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
8) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w Formularzu Oferty.

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego i oprogramowana ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-5 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert i jego waga
Cena 60%
Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) 40%
2. Opis sposobu oceny ofert
1) Kryterium cena – 60% - max. 60 pkt
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
2) Kryterium Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) – 40% - max. 40 pkt.
2.1. Dla: części I (gwarancja dotyczy monitora)
części II (gwarancja dotyczy tylko laptopów)
części V (gwarancja dotyczy całości oferowanego sprzętu)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 36 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 48 miesięcy – 40 pkt
2.2. Dla: części III (gwarancja dotyczy drukarek),
części IV (gwarancja dotyczy drukarki)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 12 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 24 miesiące – 40 pkt
G – punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach),
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku
Uwaga:
1) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca nie dokona wyboru żadnej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna w danym kryterium 0 pkt. W takim przypadku w zapisach umowy termin gwarancji określony zostanie na minimalnym poziomie.

2) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca dokona wyboru więcej niż jednej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna najniższą liczbę punktów, możliwą spośród wybranych przez Wykonawcę i poprawi ofertę Wykonawcy w ww. zakresie, jako inną omyłkę określoną w określoną w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów – obliczonych wg. wzoru:

P = C + G
gdzie:

P- punktacja całkowita
C- Punktacja za kryterium cena
G- Punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja (liczona w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego i oprogramowana ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-5 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert i jego waga
Cena 60%
Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) 40%
2. Opis sposobu oceny ofert
1) Kryterium cena – 60% - max. 60 pkt
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
2) Kryterium Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) – 40% - max. 40 pkt.
2.1. Dla: części I (gwarancja dotyczy monitora)
części II (gwarancja dotyczy tylko laptopów)
części V (gwarancja dotyczy całości oferowanego sprzętu)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 36 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 48 miesięcy – 40 pkt
2.2. Dla: części III (gwarancja dotyczy drukarek),
części IV (gwarancja dotyczy drukarki)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 12 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 24 miesiące – 40 pkt
G – punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach),
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku
Uwaga:
1) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca nie dokona wyboru żadnej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna w danym kryterium 0 pkt. W takim przypadku w zapisach umowy termin gwarancji określony zostanie na minimalnym poziomie.

2) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca dokona wyboru więcej niż jednej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna najniższą liczbę punktów, możliwą spośród wybranych przez Wykonawcę i poprawi ofertę Wykonawcy w ww. zakresie, jako inną omyłkę określoną w określoną w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów – obliczonych wg. wzoru:

P = C + G
gdzie:

P- punktacja całkowita
C- Punktacja za kryterium cena
G- Punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja (liczona w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego i oprogramowana ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-5 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert i jego waga
Cena 60%
Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) 40%
2. Opis sposobu oceny ofert
1) Kryterium cena – 60% - max. 60 pkt
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
2) Kryterium Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) – 40% - max. 40 pkt.
2.1. Dla: części I (gwarancja dotyczy monitora)
części II (gwarancja dotyczy tylko laptopów)
części V (gwarancja dotyczy całości oferowanego sprzętu)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 36 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 48 miesięcy – 40 pkt
2.2. Dla: części III (gwarancja dotyczy drukarek),
części IV (gwarancja dotyczy drukarki)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 12 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 24 miesiące – 40 pkt
G – punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach),
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku
Uwaga:
1) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca nie dokona wyboru żadnej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna w danym kryterium 0 pkt. W takim przypadku w zapisach umowy termin gwarancji określony zostanie na minimalnym poziomie.

2) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca dokona wyboru więcej niż jednej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna najniższą liczbę punktów, możliwą spośród wybranych przez Wykonawcę i poprawi ofertę Wykonawcy w ww. zakresie, jako inną omyłkę określoną w określoną w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów – obliczonych wg. wzoru:

P = C + G
gdzie:

P- punktacja całkowita
C- Punktacja za kryterium cena
G- Punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja (liczona w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego i oprogramowana ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-5 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert i jego waga
Cena 60%
Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) 40%
2. Opis sposobu oceny ofert
1) Kryterium cena – 60% - max. 60 pkt
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
2) Kryterium Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) – 40% - max. 40 pkt.
2.1. Dla: części I (gwarancja dotyczy monitora)
części II (gwarancja dotyczy tylko laptopów)
części V (gwarancja dotyczy całości oferowanego sprzętu)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 36 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 48 miesięcy – 40 pkt
2.2. Dla: części III (gwarancja dotyczy drukarek),
części IV (gwarancja dotyczy drukarki)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 12 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 24 miesiące – 40 pkt
G – punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach),
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku
Uwaga:
1) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca nie dokona wyboru żadnej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna w danym kryterium 0 pkt. W takim przypadku w zapisach umowy termin gwarancji określony zostanie na minimalnym poziomie.

2) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca dokona wyboru więcej niż jednej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna najniższą liczbę punktów, możliwą spośród wybranych przez Wykonawcę i poprawi ofertę Wykonawcy w ww. zakresie, jako inną omyłkę określoną w określoną w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów – obliczonych wg. wzoru:

P = C + G
gdzie:

P- punktacja całkowita
C- Punktacja za kryterium cena
G- Punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja (liczona w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego i oprogramowana ramach projektu „Wsparcie szkół kształcenia zawodowego w Powiecie Bydgoskim”.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-5 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert i jego waga
Cena 60%
Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) 40%
2. Opis sposobu oceny ofert
1) Kryterium cena – 60% - max. 60 pkt
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
2) Kryterium Udzielona gwarancja
(liczona w miesiącach) – 40% - max. 40 pkt.
2.1. Dla: części I (gwarancja dotyczy monitora)
części II (gwarancja dotyczy tylko laptopów)
części V (gwarancja dotyczy całości oferowanego sprzętu)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 36 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 48 miesięcy – 40 pkt
2.2. Dla: części III (gwarancja dotyczy drukarek),
części IV (gwarancja dotyczy drukarki)
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
Udzielona gwarancja na 12 miesięcy – 0 pkt
Udzielona gwarancja na 24 miesiące – 40 pkt
G – punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach),
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku
Uwaga:
1) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca nie dokona wyboru żadnej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna w danym kryterium 0 pkt. W takim przypadku w zapisach umowy termin gwarancji określony zostanie na minimalnym poziomie.

2) W przypadku, jeżeli w Kryterium nr 2.1. lub w Kryterium nr 2.2. Wykonawca dokona wyboru więcej niż jednej ze wskazanych przez Zamawiającego opcji, Zamawiający przyzna najniższą liczbę punktów, możliwą spośród wybranych przez Wykonawcę i poprawi ofertę Wykonawcy w ww. zakresie, jako inną omyłkę określoną w określoną w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów – obliczonych wg. wzoru:

P = C + G
gdzie:

P- punktacja całkowita
C- Punktacja za kryterium cena
G- Punktacja za kryterium Udzielona gwarancja (liczona w
miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja (liczona w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z Ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1.1. Wydruk z wynikiem testu wskazujący, że:
1) procesor wielordzeniowy posiadający wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 1200 pkt. w teście CrossMark Notebook Overall Average według wyników opublikowanych na stronie: https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/notebook .
Wydruk powinien być sporządzony nie wcześniej niż trzy miesiące przed jego złożeniem, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, przetłumaczony na język polski, podpisany przez Wykonawcę, należy złożyć razem z ofertą w przypadku składania oferty dla części II zadanie 1.1.
2) procesor wielordzeniowy posiadający wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 1519 pkt w teście CrossMark Desktop Overall Average według wyników opublikowanych na stronie: https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/desktop
Wydruk powinien być sporządzony nie wcześniej niż trzy miesiące przed jego złożeniem, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, przetłumaczony na język polski, podpisany przez Wykonawcę, należy złożyć razem z ofertą w przypadku składania oferty dla części V zadanie 1.1.

2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot dostawy wyprodukowano zgodnie z normą:
1) PN-EN ISO-9001:2015 dla producenta sprzętu lub inny równoważny dokument w zakresie projektowania, produkcji, rozwoju produktów i rozwiązań informatycznych oraz zarządzania jakością - dotyczy części I, części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1 i 1.2), – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
2) PN-EN ISO-14001:2015 dla producenta lub dokument równoważny w zakresie stosowania systemu zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży - dotyczy części I, części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1 i 1.2) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
3) PN-EN ISO-50001:2018 dla producenta sprzętu lub równoważny dokument poświadczający, że producent sprzętu posiada system zarządzania energią, zmniejszający zużycie energii, wpływy na środowisko. – dotyczy części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1. i 1.2) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

Potwierdzone kopie wymienionych wyżej certyfikatów, w przypadku wyboru oferty, Wykonawca dostarczy w tłumaczeniu na język polski przed podpisaniem umowy.
oraz że:
4) posiada oznakowanie zgodności, zgodne z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 215) oraz dysponuje deklaracją CE dla przedmiotu dostawy lub dokument równoważny z którego będzie wynikało, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
– dotyczy części I, części III (zadanie 1.1 i 1.2), części IV (zadanie 1.1 i 1.2) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymieniony dokument (deklaracja CE), w przypadku wyboru oferty, Wykonawca dostarczy w tłumaczeniu na język polski przed podpisaniem umowy.

5) posiada oznakowanie zgodności, zgodne z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 215) oraz dysponuje certyfikatem CE dla przedmiotu dostawy lub dokument równoważny z którego będzie wynikało, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
– dotyczy części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1 i 1.2) – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

Wymieniony dokument (certyfikat CE), w przypadku wyboru oferty, Wykonawca dostarczy w tłumaczeniu na język polski przed podpisaniem umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.Wydruk z wynikiem testu wskazujący, że:
1) procesor wielordzeniowy posiadający wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 1200 pkt. w teście CrossMark Notebook Overall Average według wyników opublikowanych na stronie: https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/notebook .
Wydruk powinien być sporządzony nie wcześniej niż trzy miesiące przed jego złożeniem, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, przetłumaczony na język polski, podpisany przez Wykonawcę, należy złożyć razem z ofertą w przypadku składania oferty dla części II zadanie 1.1.
2) procesor wielordzeniowy posiadający wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 1519 pkt w teście CrossMark Desktop Overall Average według wyników opublikowanych na stronie: https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/desktop
Wydruk powinien być sporządzony nie wcześniej niż trzy miesiące przed jego złożeniem, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, przetłumaczony na język polski, podpisany przez Wykonawcę, należy złożyć razem z ofertą w przypadku składania oferty dla części V zadanie 1.1.

2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot dostawy wyprodukowano zgodnie z normą:
1) PN-EN ISO-9001:2015 dla producenta sprzętu lub inny równoważny dokument w zakresie projektowania, produkcji, rozwoju produktów i rozwiązań informatycznych oraz zarządzania jakością - dotyczy części I, części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1 i 1.2), – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
2) PN-EN ISO-14001:2015 dla producenta lub dokument równoważny w zakresie stosowania systemu zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży - dotyczy części I, części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1 i 1.2) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
3) PN-EN ISO-50001:2018 dla producenta sprzętu lub równoważny dokument poświadczający, że producent sprzętu posiada system zarządzania energią, zmniejszający zużycie energii, wpływy na środowisko. – dotyczy części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1. i 1.2) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

Potwierdzone kopie wymienionych wyżej certyfikatów, w przypadku wyboru oferty, Wykonawca dostarczy w tłumaczeniu na język polski przed podpisaniem umowy.
oraz że:
4) posiada oznakowanie zgodności, zgodne z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 215) oraz dysponuje deklaracją CE dla przedmiotu dostawy lub dokument równoważny z którego będzie wynikało, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
– dotyczy części I, części III (zadanie 1.1 i 1.2), części IV (zadanie 1.1 i 1.2) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymieniony dokument (deklaracja CE), w przypadku wyboru oferty, Wykonawca dostarczy w tłumaczeniu na język polski przed podpisaniem umowy.

5) posiada oznakowanie zgodności, zgodne z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 215) oraz dysponuje certyfikatem CE dla przedmiotu dostawy lub dokument równoważny z którego będzie wynikało, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
– dotyczy części II (zadanie 1.1), części V (zadanie 1.1 i 1.2) – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

Wymieniony dokument (certyfikat CE), w przypadku wyboru oferty, Wykonawca dostarczy w tłumaczeniu na język polski przed podpisaniem umowy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SWZ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę dla części na które składana jest oferta.
2. Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy- załącznik nr 2-….. do SWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę dla części na które składana jest oferta. W przypadku nie złożenia Opisu Przedmiotu Zamówienia/Formularza Cenowego wraz z Ofertą, Zamawiający odrzuci Ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Oświadczenie – przedmiotowe środki dowodowe załącznik nr 6 do SWZ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę dla części na które składana jest oferta.
4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
UWAGA: W przypadku Wykonawców figurujących w KRS lub CEIDG, Zamawiający uzna, że podanie w Formularzu Oferty - dane Wykonawcy nr NIP i REGON będzie wystarczające do uzyskania dostępu do w/w dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku wspólników spółki cywilnej upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania jednego ze wspólników w imieniu wszystkich wspólników wynika z dołączonej do oferty umowy spółki lub uchwały wspólników.
3. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy (tzw. Zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/943344

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507);
2. art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, dodanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.04.2022 r. str.1).


Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
1. W przypadku monitora interaktywnego z systemem, uchwytem i akcesoriami, drukarki 3D (bez filamentów, filament- 23%), komputera stacjonarnego z oprogramowaniem systemowym, myszką, klawiaturą oraz monitorem, z uwagi na ich przeznaczenie (dostawa dla danej placówki oświatowej prowadzonej przez Zamawiającego) należy zgodnie z zapisami art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. 2024 r., poz. 361) objąć stawką zerową VAT (0% VAT) /towar wskazany w załączniku nr 8 do tej Ustawy/.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej - Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dwóch placówek. Jedna placówka ma już gotowy wzór. Na nowej domenie jest do stworzenia podwójnie na dwie placówki. Z przekierowaniem ze starej strony na nową plus odpowiednie przekierowanie z Google wyszukiwarki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI