Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych w tym serwerów, drukarek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych w tym serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 9 zadań.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-15
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00335080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych w tym serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 9 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066

1.5.8.) Numer faksu: +48717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych w tym serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 9 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbe1e0fc-2db4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024993/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej Logintrade przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Użytkownikom zewnętrznym – Wykonawcom przysługuje prawo korzystania z wsparcia technicznego dla Wykonawców Platformy Przetargowej: + 48 71 787 37 57; + 48 71 787 35 34; + 48 71 787 37 27; Pn.–pt.: 8:00 – 16:00; helpdesk@logintrade.net
5. Sposób sporządzenia ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu winne być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania
z Platformy Przetargowej Logintrade, a w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax. 71/7221706, e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu jest Pani Beata Pierzchała, kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: beata.pierzchala@powiatwroclawski.pl z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP.ZP.272.40.2022.II.IN Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych w tym serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 9 zadań, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.40.2022.II.IN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania 1 – Dostawa zestawów komputerowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33195100-4 - Monitory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Dostawa oprogramowania biurowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 2, 7
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

c) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

d) Kryterium (T) - skrócenie terminu wykonania zamówienia – maksymalna ilość punktów - 40 pkt.:
Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadanie 2 i Zadania 7 to 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy a najkrótszy termin wykonania zamówienia – 55 i mniej dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ skrócenie terminu wykonania zamówienia dla Zadania 2 i Zadania 7.
Oferta z maksymalnym terminem wykonania zamówienia wynoszącym 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 punktów a oferta z terminem wykonania krótszym o 15 dni kalendarzowych i więcej otrzyma 40 punktów.

Punkty ofert liczone będą wg tabeli:
Nr wariantu Skrócenie terminu wykonania zamówienia Ilość punktów
1 Termin dostawy 70 dni 0 pkt
2 Termin dostawy krótszy o 1-4 dni 10 pkt
3 Termin dostawy krótszy o 5-9 dni 20 pkt
4 Termin dostawy krótszy o 10–14 dni 30 pkt
5 Termin dostawy krótszy o 15 dni i więcej 40 pkt

UWAGA:
W przypadku, jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym (załącznik 1 do SWZ) żadnej pozycji/wariantu lub określi więcej niż jedną pozycję/wariant w zakresie terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania 2 i Zadania 7 przeprowadzony zostanie według wzoru C+T, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
T – ilość punktów za skrócenie terminu wykonania zamówienia
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Dostawa serwera

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz drukarek

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7– Dostawa oprogramowania do edycji plików PDF

4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 2, 7
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

c) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

d) Kryterium (T) - skrócenie terminu wykonania zamówienia – maksymalna ilość punktów - 40 pkt.:
Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadanie 2 i Zadania 7 to 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy a najkrótszy termin wykonania zamówienia – 55 i mniej dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ skrócenie terminu wykonania zamówienia dla Zadania 2 i Zadania 7.
Oferta z maksymalnym terminem wykonania zamówienia wynoszącym 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 punktów a oferta z terminem wykonania krótszym o 15 dni kalendarzowych i więcej otrzyma 40 punktów.

Punkty ofert liczone będą wg tabeli:
Nr wariantu Skrócenie terminu wykonania zamówienia Ilość punktów
1 Termin dostawy 70 dni 0 pkt
2 Termin dostawy krótszy o 1-4 dni 10 pkt
3 Termin dostawy krótszy o 5-9 dni 20 pkt
4 Termin dostawy krótszy o 10–14 dni 30 pkt
5 Termin dostawy krótszy o 15 dni i więcej 40 pkt

UWAGA:
W przypadku, jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym (załącznik 1 do SWZ) żadnej pozycji/wariantu lub określi więcej niż jedną pozycję/wariant w zakresie terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania 2 i Zadania 7 przeprowadzony zostanie według wzoru C+T, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
T – ilość punktów za skrócenie terminu wykonania zamówienia
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 – Dostawa monitorów

4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 – Dostawa zestawów komputerowych i notebooków

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zadaniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Dla Zadania: 1 3, 4, 5, 6, 8, 9
Kryterium oceny ofert waga
Cena ofertowa brutto 60
Przedłużenie okresu gwarancji 40

Dotyczy Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
 Cena ofertowa brutto (C) waga: 60 %
 Przedłużenie okresu gwarancji (G) waga: 40 %
Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) – maksymalna ilość punktów - 60 pkt:
Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru.

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin– najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto oferty badanej (zł)

b) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G ) – maksymalna ilość punktów 40 pkt.:
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące; maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40; oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesięcy otrzyma 0 punktów.
Punkty ofert liczone będą wg poniższej tabeli:

Długość oferowanej gwarancji Ilość punktów
24 miesiące 0 pkt
36 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
Ostateczny ranking ofert dla Zadania: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 przeprowadzony zostanie według wzoru C+G, gdzie:
C – ilość punktów za cenę ofertową brutto
G – ilość punktów za przedłużenie okresu gwarancji
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
2.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2.1. do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
4) Dokumenty potwierdzające umocowanie do podpisania oferty lub Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
3) Oświadczenie - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) Zamawiający nie może wymagać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
5) Jeżeli została wybrana oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projekcie umowy (załącznik 4 do SWZ). Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w SWZ należy złożyć przy użyciu Platformy przetargowej Logintrade pod adresem https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania:
a) 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 - 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
b) 2, 7 - 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (skrócenie terminu realizacji dla tych zadań stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór starych mebli/ materiałów wielkogabarytowych- Radomsko
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór starych mebli/ materiałów wielkogabarytowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI