IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium w części III i IV.8.2. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w części I, II i V.8.3. Zamawiający określa wadium w wysokości 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100) dla części I.Zamawiający określa wadium w wysokości 634,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści cztery złote 00/100) dla części II.Zamawiający określa wadium w wysokości 243,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści trzy złote 00/100) dla części V.8.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.8.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem:„Dostawa sprzętu komputerowego do Gminy SiedlceCZĘŚĆ……………………………….. (Wykonawca jest obowiązany wskazać której konkretnie części dotyczy składane wadium)8.6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.11.2020 r. o godz. 10:00.8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.8.8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 8.9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa komputerów (3szt.), przełącznika sieciowego (1szt.), power bank (15szt.), pakietu biurowego (1szt.), głośników komputerowych (1 kpl.) do GOPS Siedlce. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:a) dostawa komputerów do GOPS Siedlce w ilości 3szt. o parametrach nie mniejszych niż:Przekątna ekranu: min. 23.8''Proporcje obrazu: 16:9Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 (FHD 1080)Powierzchnia matrycy: Matowaprocesor min. 2-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 4100. Jako datę aktualizacji testu należy przyjąć dzień 28.09.2020r. Dla ułatwienia zamawiający przygotował pliki zawierające dane zawierające aktualizacje testu na na ww dzień. Procesor wprowadzony do sprzedaży nie wcześniej niż w 2019 rokuZainstalowana pamięć RAM: min. 8 GBRodzaj pamięci: DDR4Typ dysku: SSD M.2Pojemność SSD: min. 256 GBInterfejs sieciowy (wbudowany): 1 x 10/100/1000 Mbit/sNapęd optyczny: DVDPorty USB: min. 4 x USB 3.0 Type-AKamera internetowa: min. 2,0 MPixObudowa: All-In-Oneklawiatura i myszka bezprzewodowaZainstalowany system operacyjny o następujących właściwościach:• Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2019• Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI.• Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu.• Pełna obsługa ActiveXSystem musi pozwalać na natywne uruchomienie programów Amazis, Nemezis, Izyda posiadanych przez zamawiającego.Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji. Zamawiający wymaga aby system operacyjny był fabrycznie preinstalowany przez producenta komputera. Urządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracyPakiet biurowy o następującej funkcjonalności:1. Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika. 2.Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy –zgodny z Visual Basic for Application).3.Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).4.Licencja bezterminowa;5.Edytor tekstów umożliwiający:a)Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty;b)wstawianie oraz formatowanie tabel;c)wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych;d)wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne);e)automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków;f)automatyczne tworzenie spisów treści;g)formatowanie nagłówków i stopek stron;h)sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników;i)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;j)określenie układu strony (pionowa/pozioma);k)wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną;l)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.7.Arkusz kalkulacyjny umożliwiający:a)Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych; b)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu;c)tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych;d)wyszukiwanie i zamianę danych;e)wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego;f)nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; g)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;h)formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem;i)zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku;j)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.8.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające:a)Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: •prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu;b)nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji;c)opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera;d)umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; e)umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; f)odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; g)tworzenie animacji obiektów i całych slajdów; h)prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, 9.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające: a)Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; b)filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; c)tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; d)tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; e)oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; f)zarządzanie kalendarzem;b) Dostawa przełącznika sieciowego do GOPS Siedlce w ilości 1szt. o parametrach nie mniejszych niż:• Standardy i protokoły: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE802.3z, IEEE 802.3ad, IEEE 802.3x, IEEE 802.1d, IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p, IEEE 802.1x• Porty: 24 porty RJ45 10/100/1000Mb/s (Auto negocjacja/Auto MDI/MDIX) 4 gigabitowe sloty SFP• Przepustowość: 56Gb/s• Szybkość przekierowań pakietów: 41,7Mp/s• Tablica adresów MAC: 16k• Ramki jumbo: 9216 bajtów• FUNKCJE OPROGRAMOWNIA: • Funkcja Quality of Service: Obsługa priorytetowania 802.1p CoS/DSCP Obsługa 8 kolejek priorytetowania Harmonogram kolejek SP, WRR, SP+WRR Ograniczanie prędkości transferu w oparciu o port/przepływ danych Voice VLAN• Funkcje L2 i L2+: Routing statyczny IGMP Snooping V1/V2/V3 Agregacja portów - LACP (Do 14 grup agregacji obejmujących do 8 portów każda) STP/RSTP/MSTP Filtrowanie/ochrona BPDU• Ochrona TC/Root Wykrywanie połączeń loopback Kontrola przepływu 802.3x: • Sieci VLAN: Obsługa do 4K sieci VLAN jednocześnie (spośród identyfikatorów 4K sieci VLAN) IEEE 802.1Q VLAN/MAC VLAN/Protocol VLAN• Listy kontroli dostępu: Filtrowanie pakietów oparte o źródłowe i docelowe adresy MAC (L2~L4) Adres MAC, adres IP, porty TCP/UDP• Bezpieczeństwo transmisji: SSH v1/v2 SSL v2/v3/TLSv1 Port Security Broadcast/Multicast/Unknown-unicast Storm Control Uwierzytelnianie 802.1x oraz Radius Wiązanie IP-MAC-Port Ochrona przed atakami DoS ARP InspectionZarządzanie: Interfejs przeglądarki internetowej GUI, interfejs linii poleceń CLI SNMP v1/v2c/v3, zgodne z publicznymi bibliotekami MIB, Monitorowanie CPU Port Mirroring Aktualizacja firmware poprzez przeglądarkę internetową oraz TFTPc) Dostawa Power bank do GOPS Siedlce w ilości 15szt. o parametrach nie mniejszych niż:Bateria: Litowo-polimerowaPojemność baterii: 10000 mAh / 3,7 V 37 WhPojemność znamionowa: 5700 mAhQuick Charge 3.0Wejście:Micro: DC 5V/2,1A, 9V/2,0A, 12V/1,5A 18W maks.Type-C: DC 5V/2,1A, 9V/2,0A, 12V/1,5A maks.Wyjście:USB: DC 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A Maks.Typ C: DC 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A maks.USB + Type-C: DC 5V/3A Max.d) Dostawa pakietu biurowego w ilości 1szt. o następującej funkcjonalności:1. Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika. 2.Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy –zgodny z Visual Basic for Application).3.Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).4.Licencja bezterminowa;5.Edytor tekstów umożliwiający:a)Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty;b)wstawianie oraz formatowanie tabel;c)wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych;d)wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne);e)automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków;f)automatyczne tworzenie spisów treści;g)formatowanie nagłówków i stopek stron;h)sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników;i)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;j)określenie układu strony (pionowa/pozioma);k)wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną;l)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.7.Arkusz kalkulacyjny umożliwiający:a)Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych; b)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu;c)tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych;d)wyszukiwanie i zamianę danych;e)wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego;f)nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; g)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;h)formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem;i)zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku;j)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.8.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające:a)Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: •prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu;b)nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji;c)opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera;d)umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; e)umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; f)odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; g)tworzenie animacji obiektów i całych slajdów; h)prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, 9.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające: a)Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; b)filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; c)tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; d)tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; e)oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; f)zarządzanie kalendarzem;e) Dostawa głośników komputerowych 2.0 – 1 kompletMoc RMS 6W (2x3W)Zakres częstotliwości: 20Hz -18kHzZłącze Mini Jack 3.5mmZasilanie USB 5V
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 48700000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa tabletów do Urzędu Gminy (20szt.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:dostawa do Urzędu Gminy tabletów – 20szt.Parametry nie mniejsze niż:System operacyjny Umożliwiający instalację programów z Google Play lub App StoreWyświetlacz Min. 10,3” FHD (1920 x 1200), IPS, Pamięć Min. 4 GBPamięć masowa Min. 64 GB Kamera Kamera na podczerwieńŁączność • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac dwupasmowa 2,4 GHz i 5 GHz• Bluetooth 5.0• Wi-Fi Direct• LTE Dźwięk • 2 głośniki boczne z Dolby Atmos• mikrofon z dedykowaną funkcją cyfrowego przetwarzania sygnałuKamera Z tyłu z przodu Przyciski i porty • Głośność +/-• Przycisk aparatu• USB-C 2.0• Gniazdo kart SD• Gniazdo słuchawek i mikrofonu• Styki prowadzące i 2-stykowe złącze pogo-pinGniazda kart • Nano SIM• Gniazdo jednej karty SIM (Nano SIM + TF)• Karta SD, do 256 GBObudowa • MetalowaStacja dokująca • Oryginalna stacja dokująca producenta tabletu dedykowana do tego modelu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213200-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale tablicy interaktywnej z projektorem wraz z montażem (1kpl.) (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale tablicy interaktywnej wrazz projektorem (komplet) oraz montaż w miejscu użytkowania – 1 komplet (s)Specyfikacja tablicy: Obszar projekcyjny min. 1669,5 x 1180Przekątna powierzchni roboczej min. 80"powłoka obszaru roboczego: ceramicznaFormat obrazu 4:3Sposób obsługi palec lub dowolny wskaźnikPrędkość kursora min. 120"/sekundęRozdzielczość dotyku min. 32760 x 32760 punktówPaski skrótów: Po obu stronach tablicyPołączenie z komputerem USBDołączone akcesoria min. Instrukcja obsługi w j. polskim, Kabel USB, 6 x Pisak, Uchwyty do montażu na ścianie, Półka interaktywna, oprogramowanie w j. polskim projektor:mocowanie: naścienneJasność źródła światła min. 3500 lmTyp projektora Ultrakrótkoogniskowy (UST)Rozdzielczość min. 1.024 x 768 (XGA) - format 4:3Żywotność źródła światła min. 5000 h (tryb normalny)Kontrast min. 14000:1Wejścia wideo: min. 2 x HDMI, 2 x VGA (D-Sub15)Wyjścia video min. 1xVGA (D-Sub15)Porty komunikacyjne: min. RJ-45, USB (A), USB (b)Wbudowany głośnik min. 16 WWyposażenie: Uchwyt ścienny, kabel zasilającyFunkcje projektora: Corner adjustment (korekta pozycji rogów obrazu) Czujnik oświetlenia zewnętrznego Dzielenie ekranu (PBP) Odtwarzanie plików z pamięci USB Projekcja tylna Projekcja na ścianę, podłogę lub sufit Sterowanie i zarządzanie przez sieć Stop klatka (funkcja freeze) Łatwa wymiana lampy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale drukarki (1szt.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:dostawa do Zespołu Oświatowo-Wychowawczego w Strzale drukarki – 1szt. o parametrach nie mniejszych niż:Szybkość – min. 33 str./ min, Duplex, Czas nagrzewania – maks. 14 sek., Czas wydruku 1 strony – maks. 5,5 sek., Wyświetlacz LCD, klawiatura numeryczna, Kaseta na min. 250 arkuszy, Taca uniwersalna – min 100 arkuszy, Drukowanie zabezpieczone, Drukowanie z pamięci USB ( JPEG, TIFF, PDF )Interfejsy – USB, Karta Sieciowa LAN, WiFiToner o wydajności – min. 10 000 stronUrządzenie fabrycznie nowe, gotowe do pracy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa zestawów komputerowych do Zespołu Oświatowego w Nowych Iganiach (3 kpl.) (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:dostawa zestawów komputerowych do Zespołu Oświatowego w Nowych Iganiach (s) – 3 komplety o parametrach nie mniejszych niż:Komputer stacjonarny: procesor - minimum 4-rdzeniowy, 8-wątkowy, taktowany zegarem co najmniej 3,5 GHz, uzyskujący w testach Pass Mark CPU wynik min. 9 300 pkt. (https://www.cpubenchmark.net/desktop.html); karta graficzna - Posiadająca min. 4GB własnej pamięci, uzyskująca w testach Pass Mark GPU wynik min. 3 500 pkt. (https://www.videocardbenchmark.net/directCompute.html); karta sieciowa - 1 x 10/100/1000 Mbit/s Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac; pamięć RAM - Minimum 8 GB DDR4, Ilość banków pamięci: min 2, w tym co najmniej 1 wolny; dysk twardy - Minimum 256 GB SSD M.2; Wymagane zintegrowane złącza (minimum): 1 x VGA D - sub, 1 x HDMI, 6 x USB Type - A w tym co najmniej 2 szt. USB 3.0 Type - A, 1 x port słuchawek, 1 x port mikrofonu, 1 x port sieciowy RJ -45, 1 x port szeregowy RS -232, czytnik kart pamięci; napęd optyczny - Nagrywarka DVD+/-RW (nie dopuszcza się zewnętrznego USB); audio/video - wbudowana, zgodna z HD Audio; obudowa - Tower w kolorze czarnym; system operacyjny umożliwiający pełną integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2019, Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI, Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu, - Pełna obsługa ActiveX, Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji; bios - BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych informacji o:zainstalowanym procesorze, ilości pamięci RAM, modelu komputera, numerze seryjnym, numerze inwentarzowym, MAC Adres karty sieciowej, wersja Biosu wraz z datą produkcji. wyposażenie - Klawiatura US i mysz optyczna, inne niezbędne przewody wymagane do uruchomienia zestawów komputerowych. gwarancja - Minimum 36 miesięcy na jednostkę, serwis gwarancyjny producenta w miejscu instalacji; inne - oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, sprzęt powinien posiadać niezbędne certyfikaty CE.Monitor: Ekran o rozdzielczości min. 1600x900, ekran matowy o min. przekątnej 18.5’’ wyposażony w co najmniej 1 złącze HDMI i 1 złącze D-sub; gwarancja - Minimum 36 miesięcy, serwis gwarancyjny producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 48620000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: