Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 zada

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-07-02
  • ZamawiającyUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00090787
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zubelm@uek.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac8d09f-d34e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010744/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętu kompterowego - dostawa komputerów stacjonarnych, drukarek, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://przetargi.uek.krakow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uek.krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji elektronicznej określa Rozdział 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ – „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ – „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.201.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Dostawa komputerów stacjonarnych
Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SWZ oraz z zał. nr 7.1. do SWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy – zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 6 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejsza ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: Cena ofertowa brutto i Długość Gwarancji (ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Dostawa monitorów
Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SWZ oraz z zał. nr 7.2. do SWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy – zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 6 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejsza ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: Cena ofertowa brutto i Długość Gwarancji (ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Dostawa drukarek
Dostawa drukarek w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SWZ oraz z zał. nr 7.3. do SWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy – zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 6 do SWZ).
Każde urządzenie musi być dostarczone z kompletem tonerów lub tuszy.
Każde urządzenie musi być dostarczone z kablami zasilającymi i sygnałowymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejsza ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: Cena ofertowa brutto i Długość Gwarancji (ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SWZ oraz z zał. nr 7.4. do SWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy – zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 6 do SWZ).
Każde urządzenie musi być dostarczone z kompletem tonerów lub tuszy.
Każde urządzenie musi być dostarczone z kablami zasilającymi i sygnałowymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejsza ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: Cena ofertowa brutto i Długość Gwarancji (ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
Dotyczy zadania nr 1: Wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks ze strony http:// www.cpubenchmark.net] potwierdzających osiągnięcie przez procesor minimum:
7000 punktów – dla pozycji nr 1, 2, 4,
8252 punktów – dla pozycji nr 3,
19000 punktów – dla pozycji nr 5,
33000 punktów – dla pozycji nr 6,
32984 punktów – dla pozycji nr 7.
Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 13-05-2021 r. do dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 3: Wydruki testów [Video Card Benchmark, Average G3D Mark ze strony http://www.videocardbenchmark.net. potwierdzających osiągniecie przez układ graficzny minimum: 1210 punktów.
Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 13-05-2021 r. do dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Dotyczy zadania nr 1 z wyłączeniem zestawu S3 (pozycja 3), dotyczy zadania nr 2 - 4: Deklaracja producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, potwierdzająca, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu), lub równoważny.
Dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 1, 2 i 4 oraz dla zadania nr 2 pozycja nr 1: Deklaracja producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, potwierdzająca, że oferowane urządzenia (monitory) posiadają certyfikat jakości TCO 03, wyższy lub równoważny. Poprzez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat lub dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który potwierdza spełnienie norm charakteryzujących się cechami właściwym dla normy wskazanej przez Zamawiającego - definiuje następujące parametry: czytelność i stabilność obrazu, odporność na zakłócenia zewnętrzne, emisję promieniowania, energooszczędność oraz bezpieczeństwo elektryczne.
Dotyczy zadania nr 1, pozycja nr 3 (zestaw S3): Aktualny Certyfikat ISO 9296 / ISO 7779 dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu), lub dokument równoważny dotyczący głośności jednostki centralnej.
Dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 1, 2 i 4: Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001 lub równoważonej, w zakresie zarzadzania jakością co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych, tj. aktualny Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (lub oświadczenie producenta o posiadaniu tego certyfikatu) lub dokument równoważny. Poprzez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat lub dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który potwierdza spełnienie norm charakteryzujących się cechami właściwym dla normy wskazanej przez Zamawiającego - dotyczący produkcji urządzeń IT obejmujący między innymi: projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub projektowanie i montaż systemów informatycznych lub działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub produkcja i sprzedaż komputerów lub produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
Dotyczy zadania nr 1: Wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks ze strony http:// www.cpubenchmark.net] potwierdzających osiągnięcie przez procesor minimum:
7000 punktów – dla pozycji nr 1, 2, 4,
8252 punktów – dla pozycji nr 3,
19000 punktów – dla pozycji nr 5,
33000 punktów – dla pozycji nr 6,
32984 punktów – dla pozycji nr 7.
Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 13-05-2021 r. do dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 3: Wydruki testów [Video Card Benchmark, Average G3D Mark ze strony http://www.videocardbenchmark.net. potwierdzających osiągniecie przez układ graficzny minimum: 1210 punktów.
Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 13-05-2021 r. do dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Dotyczy zadania nr 1 z wyłączeniem zestawu S3 (pozycja 3), dotyczy zadania nr 2 - 4: Deklaracja producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, potwierdzająca, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu), lub równoważny.
Dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 1, 2 i 4 oraz dla zadania nr 2 pozycja nr 1: Deklaracja producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, potwierdzająca, że oferowane urządzenia (monitory) posiadają certyfikat jakości TCO 03, wyższy lub równoważny. Poprzez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat lub dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który potwierdza spełnienie norm charakteryzujących się cechami właściwym dla normy wskazanej przez Zamawiającego - definiuje następujące parametry: czytelność i stabilność obrazu, odporność na zakłócenia zewnętrzne, emisję promieniowania, energooszczędność oraz bezpieczeństwo elektryczne.
Dotyczy zadania nr 1, pozycja nr 3 (zestaw S3): Aktualny Certyfikat ISO 9296 / ISO 7779 dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu), lub dokument równoważny dotyczący głośności jednostki centralnej.
Dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 1, 2 i 4: Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001 lub równoważonej, w zakresie zarzadzania jakością co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych, tj. aktualny Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (lub oświadczenie producenta o posiadaniu tego certyfikatu) lub dokument równoważny. Poprzez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat lub dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który potwierdza spełnienie norm charakteryzujących się cechami właściwym dla normy wskazanej przez Zamawiającego - dotyczący produkcji urządzeń IT obejmujący między innymi: projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub projektowanie i montaż systemów informatycznych lub działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub produkcja i sprzedaż komputerów lub produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą:
1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SWZ, a wraz z nim:
1) wypełniony/e i podpisany/e Formularz/e Oferty Szczegółowej - załączniki nr 5.1 i/lub 5.2 i/lub 5.3 i/lub 5.4 do SWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W zależności którego zadania dotyczy oferta.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu(oświadczenie wstępne);
3) Przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z treścią Rozdziału 6 SWZ.
4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale 9.2. i 10. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W par. 8 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ) określony został rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie SmartPzp. Adres strony internetowej na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem: https://portal.smartpzp.pl/uek.krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31

2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI