IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
NIE DOTYCZY
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
NIE DOTYCZY
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
0
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
NIE DOTYCZY
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
NIE DOTYCZY
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
NIE DOTYCZY
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
NIE DOTYCZY
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe
NIE DOTYCZY
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY
Wstępny harmonogram postępowania:
NIE DOTYCZY
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
NIE DOTYCZY
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
NIE DOTYCZY
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w zakresie terminu jej realizacji jak i wartości w przypadkach jak niżej: a) Wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, katastrofa budowlana, deszcz nawalny, pożar, uderzenie pioruna, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie, uderzenie pojazdu) lub warunków pogodowych nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych lub jakościowych realizowanych prac. Podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie prac przez określoną Jednostkę organizacyjną, potwierdzone pisemnie. b) Wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia bez usunięcia bądź likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia pomimo należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest pisemne stwierdzenie przez określoną Jednostkę organizacyjną konieczności zmiany terminu umownego. c) Zmiana wartości umowy może nastąpić w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku od towarów i usług VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Kwota wynagrodzenia brutto określona w § 6, zostanie odpowiednio dostosowana aneksem umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
NIE DOTYCZY
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
NIE DOTYCZY
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
NIE DOTYCZY
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 sztuka b) Monitor – 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a – zakładka pn.: I część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: a) I część zamówienia: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych, ul. Damrota 30, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 47-23-880.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy – 5 sztuk b) Monitor – 5 sztuk c) MS Office – 25 sztuk d) Windows 10 Pro – 3 sztuki e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b – zakładka pn.: II część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: II część zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza, ul. Piramowicza 36,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Laptop – 1 sztuka b) Zestaw komputerowy wraz z monitorem- 2 sztuki c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c – zakładka pn.: III część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: III część zamówienia: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-35-64.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Laptop – 2 sztuki b) Dysk twardy – 15 sztuk c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1d – zakładka pn.: IV część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: IV część zamówienia: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-22-09.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 sztuka b) Laptop – 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1e – zakładka pn.: V część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: V część zamówienia: Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-37-52.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Domu Dziecka w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Domu Dziecka w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 2 sztuki b) Monitor – 2 sztuki c) Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1f – zakładka pn.: VI część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: VI część zamówienia: Dom Dziecka, ul. Skarbowa 8, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-18-45
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Laptop – 1 sztuka b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1g – zakładka pn.: VII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: VII część zamówienia: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-12-26.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237460-1, 30237410-6, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto całego zadania [PLN] |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji [miesiące] |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ w okresie nie dłuższym niż do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przez poszczególną jednostkę organizacyjną.