Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyPowiat Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00048941
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600

1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64293115-af1f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003868/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby wydziału komunikacji

1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604 ,https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@powiat.lublin.pl2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji korzystania z miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.4. Proces szyfrowania ofert ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. Aby zaszyfrować ofertę Wykonawca musi na stronie miniPortalu wybrać w górnym menu opcję „Postępowania”, następnie na liście wszystkich postępowań wybrać to, do którego chce złożyć ofertę i wejść w jego szczegóły.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: doc, .docx., pdf, .rtf, .xps. .odt., podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz zaszyfrowana. Ofertę należy złożyć w oryginale. 8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP, ID postępowania lub sygnaturą postępowania: IGM-ZP.272.25.2021.AW1.12. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego w systemie ePUAP: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/SPLublin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz. 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony pr. o których mowa w dz. IX, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z upr. do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporz. 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku post. o udziel. zam. ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia pub. w zakresie niezgodnym z ustawą. 3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia tego postępowania.4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole post. lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia post. o udziel. zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby wyst. z żądaniem wskazania dodatk. informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zak. postępowania o udziel. zamówienia. 8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wyk. (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykl. z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dot. wyk. przedmiotu zamówienia.9. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20–074 Lublin2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pani Marzena Skoczylas, kontakt: 81 528-67-25;3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz. 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawa sprzętu komputerowego dla dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie”, IGM-ZP.272.25.2021.AW111. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publ. jest zob. do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczeg. obowiązek infor. przewidziany w art. 13 roz.2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek inform. wynik. z art. 13 rozporz. 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 12. Wyk. jest obow. wypełnić obowiązek inform. wynik. z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zast. co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.25.2021.AW1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie składającego się z sześciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, komputera przenośnego z oprogramowaniem, serwera NAS, dysków do serwera NAS, switcha 48 portów, dwóch skanerów, dwudziestu dwóch sztuk monitorów, systemu do tworzenia kopii zapasowych, oraz zestawu komputerowego, drukarki, skanera dla systemu Pojazd/Kierowca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.Kody CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe; 30237460-1 - Klawiatura komputerowa; 30237410-6 - Myszka komputerowa; 30232110-8- Drukarki laserowe; 30237200-1 – Akcesoria komputerowe; 30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy; 48620000-0 – Systemy operacyjne; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części. Cz.I – Zakup zestawów komputerowych typ A oraz akcesoriów komputerowych;Cz.II – Zakup zestawów komputerowych typ B i typ C oraz akcesoriów komputerowych;Cz.III – Zakup oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. IV. Opis przedmiotu zamówienia.V. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-3): do 21 dni od daty podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część I:60% - cena, 30% - długość okresu gwarancyjnego komputera stacjonarnego, 10% - długość okresu gwarancyjnego komputera przenośnego.l.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem 3 lata. 10 30% Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem 4 lata. 15 Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem 5 lat lub więcej. 30 3. Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem 3 lata. 5 10% Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem 4 lata. 8 Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem 5 lat lub więcej. 10 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Komputer stacjonarny z oprogramowaniem - gwarancja – max. 30 %.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 3 lat otrzyma 10 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 4 lat otrzyma 20 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 5 lat lub więcej otrzyma 30 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer stacjonarny z oprogramowaniem wynosi 3 lata.3) Komputer przenośnego z oprogramowaniem - gwarancja – max. 10 %.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 3 lat otrzyma 5 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 4 lat otrzyma 8 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 5 lat lub więcej otrzyma 10 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem wynosi 3 lata.Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem max 30 pkt oraz Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem max 10 pkt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Część I:60% - cena, 30% - długość okresu gwarancyjnego komputera stacjonarnego, 10% - długość okresu gwarancyjnego komputera przenośnego.l.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem 3 lata. 10 30% Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem 4 lata. 15 Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ A z oprogramowaniem 5 lat lub więcej. 30 3. Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem 3 lata. 5 10% Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem 4 lata. 8 Okres gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem 5 lat lub więcej. 10 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Komputer stacjonarny z oprogramowaniem - gwarancja – max. 30 %.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 3 lat otrzyma 10 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 4 lat otrzyma 20 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 5 lat lub więcej otrzyma 30 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer stacjonarny z oprogramowaniem wynosi 3 lata.3) Komputer przenośnego z oprogramowaniem - gwarancja – max. 10 %.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 3 lat otrzyma 5 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 4 lat otrzyma 8 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 5 lat lub więcej otrzyma 10 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer przenośny z oprogramowaniem wynosi 3 lata.Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie składającego się z sześciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, komputera przenośnego z oprogramowaniem, serwera NAS, dysków do serwera NAS, switcha 48 portów, dwóch skanerów, dwudziestu dwóch sztuk monitorów, systemu do tworzenia kopii zapasowych, oraz zestawu komputerowego, drukarki, skanera dla systemu Pojazd/Kierowca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.Kody CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe; 30237460-1 - Klawiatura komputerowa; 30237410-6 - Myszka komputerowa; 30232110-8- Drukarki laserowe; 30237200-1 – Akcesoria komputerowe; 30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy; 48620000-0 – Systemy operacyjne; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części. Cz.I – Zakup zestawów komputerowych typ A oraz akcesoriów komputerowych;Cz.II – Zakup zestawów komputerowych typ B i typ C oraz akcesoriów komputerowych;Cz.III – Zakup oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. IV. Opis przedmiotu zamówienia.V. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-3): do 21 dni od daty podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część II60% - cena, 30% - długość okresu gwarancyjnego komputera stacjonarnego typ B, 10% - wydajność procesowa komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark.l.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem 3 lata. 10 30% Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem 4 lata. 20 Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem 5 lat lub więcej. 30 3. Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 13000-14500 punków. 5 10% Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik powyżej 14500 punków. 10 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem - gwarancja – max. 30 %.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 3 lat otrzyma 10 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 4 lat otrzyma 20 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 5 lat lub więcej otrzyma 30 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer stacjonarny z oprogramowaniem wynosi 3 lata.3) Komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 10 %.Za wynik testu mieszczący się w przedziale 13000-14500 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt.Za wynik testu powyżej 14500 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem max 30 pkt oraz Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark max 10 pkt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Część II60% - cena, 30% - długość okresu gwarancyjnego komputera stacjonarnego typ B, 10% - wydajność procesowa komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark.l.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem 3 lata. 10 30% Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem 4 lata. 20 Okres gwarancji na komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem 5 lat lub więcej. 30 3. Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 13000-14500 punków. 5 10% Procesor komputera stacjonarnego typ B w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik powyżej 14500 punków. 10 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem - gwarancja – max. 30 %.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 3 lat otrzyma 10 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 4 lat otrzyma 20 pkt.Wykonawca za udzielenie gwarancji w wymiarze 5 lat lub więcej otrzyma 30 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar gwarancji na komputer stacjonarny z oprogramowaniem wynosi 3 lata.3) Komputer stacjonarny typ B z oprogramowaniem - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 10 %.Za wynik testu mieszczący się w przedziale 13000-14500 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt.Za wynik testu powyżej 14500 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie składającego się z sześciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, komputera przenośnego z oprogramowaniem, serwera NAS, dysków do serwera NAS, switcha 48 portów, dwóch skanerów, dwudziestu dwóch sztuk monitorów, systemu do tworzenia kopii zapasowych, oraz zestawu komputerowego, drukarki, skanera dla systemu Pojazd/Kierowca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.Kody CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe; 30237460-1 - Klawiatura komputerowa; 30237410-6 - Myszka komputerowa; 30232110-8- Drukarki laserowe; 30237200-1 – Akcesoria komputerowe; 30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy; 48620000-0 – Systemy operacyjne; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części. Cz.I – Zakup zestawów komputerowych typ A oraz akcesoriów komputerowych;Cz.II – Zakup zestawów komputerowych typ B i typ C oraz akcesoriów komputerowych;Cz.III – Zakup oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. IV. Opis przedmiotu zamówienia.V. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-3): do 21 dni od daty podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cześć III60% cena, 40% czas trwania wsparcia producental.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu – 2 lata. 15 40% Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu – 3 lata lub więcej. 40 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Oprogramowanie do tworzenie kopii zapasowych – wsparcie producenta – max. 40 %.Wykonawca za zaoferowanie wsparcia producenta dla oferowanego systemu w wymiarze 2 lat otrzyma 15 pkt.Wykonawca za zaoferowanie wsparcia producenta dla oferowanego systemu w wymiarze 3 lat lub więcej otrzyma 40 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar wsparcia producenta dla oferowanego systemy wynosi 12 miesięcy. Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Cześć III60% cena, 40% czas trwania wsparcia producental.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu – 2 lata. 15 40% Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu – 3 lata lub więcej. 40 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Oprogramowanie do tworzenie kopii zapasowych – wsparcie producenta – max. 40 %.Wykonawca za zaoferowanie wsparcia producenta dla oferowanego systemu w wymiarze 2 lat otrzyma 15 pkt.Wykonawca za zaoferowanie wsparcia producenta dla oferowanego systemu w wymiarze 3 lat lub więcej otrzyma 40 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar wsparcia producenta dla oferowanego systemy wynosi 12 miesięcy. Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp oraz pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.8. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp oraz pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.8. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

VIII. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:Część I:1) w zakresie komputerów stacjonarnych typ A:a) wyników testów wydajności procesora (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),b) wyników testów karty graficznej (test PassMark – G3D Mark); wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).2) w zakresie komputera przenośnego:a) wyników testów wydajności procesora (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),b) wyników testów karty graficznej (test PassMark – G3D Mark); wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).Część II:1) w zakresie komputera stacjonarnego TYP B:a) wyników testów wydajności procesora (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),Wynik testów wydajności procesora komputera stacjonarnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium. b) wyników testów karty graficznej (test PassMark – G3D Mark); wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Postanowienia ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 Pzp).5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

VIII. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:Część I:1) w zakresie komputerów stacjonarnych typ A:a) wyników testów wydajności procesora (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),b) wyników testów karty graficznej (test PassMark – G3D Mark); wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).2) w zakresie komputera przenośnego:a) wyników testów wydajności procesora (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),b) wyników testów karty graficznej (test PassMark – G3D Mark); wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).Część II:1) w zakresie komputera stacjonarnego TYP B:a) wyników testów wydajności procesora (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),Wynik testów wydajności procesora komputera stacjonarnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium. b) wyników testów karty graficznej (test PassMark – G3D Mark); wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Postanowienia ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 Pzp).5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - dalej jako „rozporządzenie”.2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia).3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków kom. elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 rozporządzenia).5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 Pzp (§ 5 rozporządzenia).6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporządzenia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

cz. 1-2 Zmiana treści umowy1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:- zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, okresy kwarantanny, stany klęski żywiołowej, itp.3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonywania zamówienia. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu, o czas, w którym wystąpiły okoliczności uniemożliwiające wykonanie umowy, nie dłużej jednak niż do 30 dni od dnia podpisania umowy.4. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody. cz. 3Zmiana treści umowy1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności: zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, okresy kwarantanny, stany klęski żywiołowej, itp.3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonywania zamówienia. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu, o czas, w którym wystąpiły okoliczności uniemożliwiające wykonanie umowy, nie dłużej jednak niż do 30 dni od dnia podpisania umowy.4. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cześć III60% cena, 40% czas trwania wsparcia producental.p. Nazwa kryterium Udział pkt Udział %1. Cena 60 60%2. Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu – 2 lata. 15 40% Czas trwania wsparcia producenta, które obejmuje prawo do aktualizacji i pomocy techniczną dla oferowanego systemu – 3 lata lub więcej. 40 1) Cena oferty – 60 %.Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt2) Oprogramowanie do tworzenie kopii zapasowych – wsparcie producenta – max. 40 %.Wykonawca za zaoferowanie wsparcia producenta dla oferowanego systemu w wymiarze 2 lat otrzyma 15 pkt.Wykonawca za zaoferowanie wsparcia producenta dla oferowanego systemu w wymiarze 3 lat lub więcej otrzyma 40 pkt.Uwaga: Minimalny wymiar wsparcia producenta dla oferowanego systemy wynosi 12 miesięcy. Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych, dodatkowo wykonanie ścianki ozdobnej na taras w formie lameli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa dróg w rejonie ulicy Krajewskiego w Zambrowie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Dostawa i montaż systemów bezpieczeństwa dla Archiwum Państwowego w Lublinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa 30 szt laptopów dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI