Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-28
  • Numer ogłoszenia565679-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565679-N-2020 z dnia 2020-07-28 r.

Uniwersytet w Białymstoku: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50562207000000, ul. Świerkowa  20B , 15-328  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 457 117, , e-mail ac-dzp@uwb.edu.pl, , faks 085 745 70 73.
Adres strony internetowej (URL): www.uwb.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://dzp.uwb.edu.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://dzp.uwb.edu.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20 B, 15-328 Białystok, pokój 1, parter - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Białymstoku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III)
Numer referencyjny: Dzp-391/29/D/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
29


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ) – zadania nr 1 - 29.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30213000-5
33195100-4
30232100-5
30232110-8
30232150-0
30233132-5
38520000-6
48820000-2
30233000-1
48700000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, opisu technicznego i funkcjonalnego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca winien podać typ i model urządzenia oraz opis techniczny wszystkich parametrów zgodnie z określonymi wymaganiami, nazwy oferowanych pakietów oraz numery katalogowe producenta oprogramowania (PN). Niedopuszczalny jest zapis tak/nie. Opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”; z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu/oprogramowania i jego elementy oferuje Wykonawca.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ppkt 4) lit. a) SIWZ Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca składa wszystkie dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).2. Dokumenty:a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).3. Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 20 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy lub jego części, w przypadku konieczności dostarczenia innego modelu urządzenia, wynikającej z faktu, że zaoferowane urządzenie przestało być dostępne na rynku, bez względu na przyczynę niedostępności urządzenia, jednakże bez zmiany ceny określonej w niniejszej umowie i z zachowaniem tożsamych lub wyższych parametrów technicznych zaoferowanego urządzenia.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, gdy:1) wystąpiła okoliczność, o której mowa w § 14 ust. 2 umowy – o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy,2) wystąpiła siła wyższa, w rozumieniu § 11 umowy, uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami – o czas występowania siły wyższej.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w sytuacji/w zakresie zmiany stawki podatku VAT lub możliwości zastosowania 0% stawki VAT w warunkach wskazanych w § 3 ust. 3 umowy, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Wsparcia Studentów i Doktorantów Niepełnosprawnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 lic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Prawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): macierz dyskowa - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30233000-1, 48820000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Uniwersyteckiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy AIO - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5, 30232110-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Zarządzania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): drukarka - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5, 30232110-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zasilacz UPS - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Historii i Stosunków Międzynarodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Edukacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy - 1 szt., Monitor LCD - 3 szt., stojak do monitora - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 33195100-4, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): kamera internetowa - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Edukacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy AIO - 7 szt., urządzneie wielofunkcyjne - 1 szt., skaner - 1 szt., dysk SSD - 2 szt., pakiet biurowy standardowy - 7 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30232100-5, 38520000-6, 30233132-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Historii i Stosunków Międzynarodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy - 7 szt., monitor LCD - 7 szt., pakiet biurowy standardowy - 7 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 33195100-4, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Biologii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy AIO - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., skaner - 1 szt., notebook - 6 szt., pakiet biurowy syandardowy - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5, 38520000-6, 30213000-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): dysk 6 TB do macierzy - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30233132-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): Karta Fibre Channel do serwera - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48820000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy mini - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48700000-5, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Zarządzania i Wydziału Ekonomii i Finansów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 3 szt., drukarka - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30232100-5, 30232150-0, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydział Chemii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 1 szt., dysk zewnętrzny USB 2 TB - 2 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30233132-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ)" zestaw komputerowy - 1 szt., monitor LCD - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., dysk zewnętrzny USB 1 TB - 2 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 33195100-4, 30232100-5, 30233132-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 3 szt., pakiet biurowy standardowy - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy AIO - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 7 szt., zestaw komputerowy - 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 9 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30213000-5, 30232100-5, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilościach i wymaganiach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” (zał. nr 1 do SIWZ) oraz „Szczegółowym formularzu cenowym” (zał. nr 3 do SIWZ): notebook - 2 szt., pakiet biurowy standardowy Mac- 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uczelni – ZP- 6d/20.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu do identyfikacji ryb do Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza na potrzeby realizacji projektu pt.„Wzmacnianie naturalnych populacji najcenniejszych ichtiotaksonów (w tym wędrownych ryb łososiowatych) w oparciu o przyjazne środowisku innowacyjne przedsięwzięcia w postaci nowatorskich technik wylęgarniczych, w tym urządzanie tarlisk, opracowanie pasz dla ryb przeznaczonych do zarybień wraz z oceną ich wpływu na zdrowotność i potencjał rozrodczy ryb oraz środowiskowy monitoring pod kątem rozwoju infrastruktury społeczno-gospodarczej regionu” realizowanej w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”; (Umowa nr 00001-6521.1-OR1600002/17/18 z dnia 25 czerwca 2018 roku)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI