Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 116
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolanta.kustrzynska@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b1137b-ae53-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006694/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Instrukcje korzystania z platformy, w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych dokumentów i oświadczeń przekazywanych przy użyciu platformy, znajduje sią w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” na stronie internetowej pod adresem https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet2.Ogólne zasady korzystania z platformy opisane są w rozdziale XVII SWZ.3.Wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienie oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem platformy https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Korespondencja” Za datę przekazania oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4.Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na platformie w zakładce „ Oferty”. poprzez załączenie wypełnionego „Formularza ofertowego”. Załączenie pliku następuje w zakładce „Oferty" w sekcji „Dokumenty” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany. Wykonawca w analogiczny sposób powinien dodawać do oferty inne wymagane oświadczenia i dokumenty. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”.5.Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ przesyłając za pośrednictwem platformy przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".6.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wśród formatów powszechnych, a nie występujących w w/w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf9.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z 10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB.11. Zamawiający w przypadku awarii platformy lub przerwy technicznej dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jolanta.kustrzynska@p.lodz.pl. Nie dotyczy to składania ofert.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuję ozasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dziekan Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, b) kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Politechnice Łódzkiej: emailwladyslaw.wojtowicz@p.lodz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych z dopiskiem „Administrator bezpieczeństwa informacji”, c) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędnedo wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KrajowegoRejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel platformy, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.ple) dane osobowe są przechowywane przez okres:- 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, - dłuższy niż 4 lata, zgodnie z art. 78 ust. 4 uPzp jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata; dane osobowe przechowywane są przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,- niezbędny do realizacji celu projektu, domomentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z zapisów umowy z instytucją współfinansującą lub przepisów prawa, f) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób automatyzowany stosowanie do art. 22 RODO, h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/W3/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Komputery stacjonarnepoz. 1– Dostawa komputera stacjonarnego - 1 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej I-34;poz. 2 - Dostawa komputera stacjonarnego – 2 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 3 - Dostawa komputera stacjonarnego – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33; poz. 4 - Dostawa komputera stacjonarnego – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 5 - Dostawa komputera stacjonarnego – 4 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej I-32;poz. 6 – Dostawa komputera stacjonarnego – 1 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej I-32;poz. 7 – Dostawa komputera stacjonarnego – 3 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej I-32;Zamawiający nie zastrzega liczby Części na jaką Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje arkuszu asortymentowo-cenowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta sprzętu (G)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Laptopypoz. 1 - Dostawa laptopa – 2 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej I-34;poz. 2 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej I-34;poz. 3 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 4 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 5 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 6 – Dostawa laptopa – 1 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej I-34;poz. 7 – Dostawa laptopa – 2 szt. dla Katedry Fizyki Molekularnej K-31;poz. 8 - Dostawa laptopa – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 9 - Dostawa laptopów – 2 szt. dla Instytutu Chemii Organicznej;Zamawiający nie zastrzega liczby Części na jaką Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje arkuszu asortymentowo-cenowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta sprzętu (G)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Monitorypoz. 1 - Dostawa monitora – 1 szt. dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej I-34;poz. 2 - Dostawa monitora – 2 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 3 - Dostawa monitora – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 4 – Dostawa monitora – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 5 – Dostawa monitora – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;Zamawiający nie zastrzega liczby Części na jaką Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje arkuszu asortymentowo-cenowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta sprzętu (G)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 Urządzenia wielofunkcyjnepoz. 1 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 2 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta sprzętu (G)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Akcesoria komputerowepoz. 1 – Dostawa napędu zewnętrznego nagrywarki CD DVD USB – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 2 – Dostawa dysku zewnętrznego – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 3 – Dostawa dysku zewnętrznego – 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 4 – Dostawa adaptera HDMI - VGA – 2 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;poz. 5 – Dostawa pióra - 1 szt. dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33poz. 6 – Dostawa Hub 1 szt. – dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników I-33;