IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1/ w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, akcyzowego kwota brutto wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana kwoty brutto, o której mowa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2/ terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 umowy, mającej wpływ na niezachowanie terminu określonego w § 3 ust. 4 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-21, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, Gwarancja: minimum 24 maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia w części 1, • Zwolnienie z VAT: - Drukarka: KOD DA1: DLM1, DLK1 - Jednostka centralna komputera – KOD: A, KOD B - Monitor KOD: M2, M3 - Skaner - KOD S1 (Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30232110-8, 30230000-0, 30216110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 78254,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
50,00 |
Parametry techniczne |
30,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT Zamawiający zastrzega, że w części 1 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 - dostawa notebooków dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 - dostawa notebooków dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 i 2A do SIWZ • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30213100-6, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37383,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
50,00 |
Parametry techniczne |
40,00 |
Termin gwarancji |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 – dostawa urzadzeń drukujących dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – dostawa urządzeń drukujących dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia • Zwolnienie z VAT: - Urządzenie drukujące – KOD D1 (Podstawa: Ustawa z dnia 11 mar ca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30213100-6, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5882,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
50,00 |
Parametry techniczne |
30,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: - w części 3- do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT*, Zamawiający zastrzega, że w części 3 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 – dostawa niestandardowego zestawu kompterowego dla Sekcji Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 – dostawa niestandardowego zestawu komputerowego dla Sekcji Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 i 4A do SIWZ • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia • Zwolnienie z VAT: - Zestaw komuterowy (Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: - w części 4 - do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT*, Zamawiający zastrzega, że w części 4 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 – dostawa niestandardowego monitora dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – dostawa niestandardowego monitora dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 5A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 950,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Podstaw Techniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Podstaw Techniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 i 6A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 12 miesięcy maximum 24 miesiące na przedmiot zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3116,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Działu Promocji Uczelni i Wymiany Międzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Działu Promocji Uczelni i Wymiany Międzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 i 7A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 12 miesięcy maximum 24 miesiące na przedmiot zamówienia • Zwolnienie z VAT: - Zestaw komputerowy (Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- w części 7 - do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT*, * Zamawiający zastrzega, że w części 7 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 – dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 – dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 i 8A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 – dostawa notebooków dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 – dostawa notebooków dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 i 9A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Parametry techniczne |
20,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia w części 9 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
zęść 10 – dostawa niestandardowego systemu komputerowego (tablica multimedialna wraz z systemem sterowania) dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 – dostawa niestandardowego systemu komputerowego (tablica multimedialna wraz z systemem sterowania) dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 i 10A do SIWZ • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16260,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Parametry techniczne |
20,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia w części 10 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.