Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz projektora dla Wydziału Grafiki Akademii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz projektora dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00539254
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz projektora dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz projektora dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db7d6b9-9444-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079929/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne dotyczące
sposobu porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami:
1.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
1.2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu platformy zakupowej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings oraz poczty elektronicznej.
1.3. W przedmiotowym postępowaniu złożenie oferty, podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków
dowodowych odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
1.4. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452).
2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
zostały podane w rozdziale VIII pkt 2 SWZ.
3. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia oferty w niniejszym postępowaniu
został opisany w rozdziale VIII pkt 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”)
przetwarza dane zawarte w ofertach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna
Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2022
r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej:
„Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
2. W świetle powyższego ASP w Krakowie informuje, że:
a) Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu
Jana Matejki 13, 31-157 Kraków, REGON: 000275783, NIP: 675 00 07 570.
b) W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail: iod@asp.krakow.pl.
c) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do
wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowych i upoważnieni pracownicy ASP w Krakowie, a także
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
e) Pani/ Pana dane będą przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku w, którym
zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów, które będą przechowywane przez
okres lat 10 od dnia 1 stycznia roku następującego po roku w, którym umowa ta została zawarta.
f) Posiada Pani/Pan prawo do:
• dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w sytuacji gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej
Administratorowi zgody;
• przenoszenia danych;
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
– w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym.
g) Ma Pani/ pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/
Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
h) Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/ Pan zobowiązany do ich podania, a
konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
i) Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą podlegały profilowaniu.
j) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
k) ASP w Krakowie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych
osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-2630-41/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Laptop, ilość: 2 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty w zakresie wszystkich części zamówienia (każda część zamówienia będzie oceniana osobno) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena oferty brutto - „C” 60 %
2) Okres gwarancji - „G” 40 %



1.1. Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
On = Cmin/ Cbad x 60


gdzie:
O n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
C min – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
C bad – cena brutto ocenianej oferty
1.1.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Cena oferty brutto” to 60 %.
1.1.2. Zamawiający, w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza „Razem wartość brutto” w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
1.2. Sposób oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji” – G według wzoru:
G n = G bad./ G max x 40
gdzie:
G n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert
G bad – okres gwarancji ocenianej oferty
1.2.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji” to 40 %.
1.2.2. Minimalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
1.2.3. Maksymalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające dłuższy termin gwarancji nie będą dodatkowo punktowane.
1.2.4. Zamawiający, w kryterium „Okres gwarancji”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza znajdującego się pod tabelami zawierającymi kalkulacje poszczególnych części w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za kryteria wymienione wyżej.
3. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 %.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komputer stacjonarny, ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty w zakresie wszystkich części zamówienia (każda część zamówienia będzie oceniana osobno) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena oferty brutto - „C” 60 %
2) Okres gwarancji - „G” 40 %



1.1. Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
On = Cmin/Cbad x 60


gdzie:
O n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
C min – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
C bad – cena brutto ocenianej oferty
1.1.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Cena oferty brutto” to 60 %.
1.1.2. Zamawiający, w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza „Razem wartość brutto” w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
1.2. Sposób oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji” – G według wzoru:
G n = G bad./Gmax x 40

gdzie:
G n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert
G bad – okres gwarancji ocenianej oferty
1.2.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji” to 40 %.
1.2.2. Minimalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
1.2.3. Maksymalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające dłuższy termin gwarancji nie będą dodatkowo punktowane.
1.2.4. Zamawiający, w kryterium „Okres gwarancji”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza znajdującego się pod tabelami zawierającymi kalkulacje poszczególnych części w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za kryteria wymienione wyżej.
3. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 %.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Monitor, ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty w zakresie wszystkich części zamówienia (każda część zamówienia będzie oceniana osobno) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena oferty brutto - „C” 60 %
2) Okres gwarancji - „G” 40 %



1.1. Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
On = Cmin/Cbad x 60


gdzie:
O n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
C min – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
C bad – cena brutto ocenianej oferty
1.1.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Cena oferty brutto” to 60 %.
1.1.2. Zamawiający, w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza „Razem wartość brutto” w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
1.2. Sposób oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji” – G według wzoru:
G n = G bad./Gmax x 40

gdzie:
G n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert
G bad – okres gwarancji ocenianej oferty
1.2.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji” to 40 %.
1.2.2. Minimalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
1.2.3. Maksymalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające dłuższy termin gwarancji nie będą dodatkowo punktowane.
1.2.4. Zamawiający, w kryterium „Okres gwarancji”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza znajdującego się pod tabelami zawierającymi kalkulacje poszczególnych części w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za kryteria wymienione wyżej.
3. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 %.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Myszka ilość: 2 szt. , klawiatura ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty w zakresie wszystkich części zamówienia (każda część zamówienia będzie oceniana osobno) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena oferty brutto - „C” 60 %
2) Okres gwarancji - „G” 40 %



1.1. Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
On = Cmin/Cbad x 60


gdzie:
O n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
C min – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
C bad – cena brutto ocenianej oferty
1.1.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Cena oferty brutto” to 60 %.
1.1.2. Zamawiający, w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza „Razem wartość brutto” w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
1.2. Sposób oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji” – G według wzoru:
G n = G bad. / Gmax x 40

gdzie:
G n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert
G bad – okres gwarancji ocenianej oferty
1.2.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji” to 40 %.
1.2.2. Minimalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
1.2.3. Maksymalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające dłuższy termin gwarancji nie będą dodatkowo punktowane.
1.2.4. Zamawiający, w kryterium „Okres gwarancji”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza znajdującego się pod tabelami zawierającymi kalkulacje poszczególnych części w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za kryteria wymienione wyżej.
3. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 %.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komputer PC, ilość: 1 szt. na który składają się elementy składowe (zestawy): procesor, płyta główna, karta graficzna, pamięć RAM, dysk SSD M.2, chłodzenie, obudowa, zasilacz, system operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty w zakresie wszystkich części zamówienia (każda część zamówienia będzie oceniana osobno) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena oferty brutto - „C” 60 %
2) Okres gwarancji - „G” 40 %



1.1. Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
On = Cmin/ Cbad x 60


gdzie:
O n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
C min – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
C bad – cena brutto ocenianej oferty
1.1.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Cena oferty brutto” to 60 %.
1.1.2. Zamawiający, w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza „Razem wartość brutto” w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
1.2. Sposób oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji” – G według wzoru:
G n = G bad./ Gmax x 40

gdzie:
G n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert
G bad – okres gwarancji ocenianej oferty
1.2.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji” to 40 %.
1.2.2. Minimalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
1.2.3. Maksymalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające dłuższy termin gwarancji nie będą dodatkowo punktowane.
W zakresie części piątej zamówienia na potrzeby oceny ofert zamawiający dokona porównania ofert posługując się średnią arytmetyczną ustaloną z terminów gwarancji podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym dla zestawów stanowiących elementy składowe całej części zamówienia, za wyjątkiem: zestaw nr 4, 9.
1.2.4. Zamawiający, w kryterium „Okres gwarancji”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza znajdującego się pod tabelami zawierającymi kalkulacje poszczególnych części w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za kryteria wymienione wyżej.
3. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 %.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektor, ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty w zakresie wszystkich części zamówienia (każda część zamówienia będzie oceniana osobno) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena oferty brutto - „C” 60 %
2) Okres gwarancji - „G” 40 %



1.1. Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:
On = Cmin/ Cbad x 60


gdzie:
O n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
C min – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
C bad – cena brutto ocenianej oferty
1.1.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Cena oferty brutto” to 60 %.
1.1.2. Zamawiający, w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza „Razem wartość brutto” w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
1.2. Sposób oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji” – G według wzoru:
G n = G bad./Gmax x 40

gdzie:
G n – oceniana oferta
n – liczba porządkowa oferty
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert
G bad – okres gwarancji ocenianej oferty
1.2.1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium „Okres gwarancji” to 40 %.
1.2.2. Minimalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
1.2.3. Maksymalny punktowany okres gwarancji został określony w zał. nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”. Oferty zawierające dłuższy termin gwarancji nie będą dodatkowo punktowane.
1.2.4. Zamawiający, w kryterium „Okres gwarancji”, będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wiersza znajdującego się pod tabelami zawierającymi kalkulacje poszczególnych części w zał. nr 5 do SWZ – „Formularz cenowy”, według wzoru określonego powyżej – oddzielnie dla każdej części.
2. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za kryteria wymienione wyżej.
3. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 %.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu za wyjątkiem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ składany wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” uzupełniony w zakresie parametrów ofertowanego asortymentu -
dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2.1.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
2.1.2. Nie będzie dopuszczalne uzupełnienie dokumentów przedmiotowych, jeśli przedłożone z ofertą dokumenty potwierdzają, że oferta jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia, a oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie.
2.1.3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. zał. nr 2 – „Formularz ofertowy” wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
2. Zał. nr 4 - oświadczenia wykonawcy,
3. zał. nr 5 – „Formularz cenowy” wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - zgodnie z zapisami § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, o ile fakt umocowania nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Załącznik nr 4 do SWZ – „Oświadczenia Wykonawcy” - składany na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zawierające także oświadczenie wykonawcy że nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz uprawniającego do złożenia oferty w ich imieniu.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, uprawniające do złożenia oferty w ich imieniu. Pełnomocnictwo załączone do oferty, powinno zawierać w szczególności:
a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) mocodawców tj. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) osobę ustanowionego pełnomocnika,
d) jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania),

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 umowy;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; Zmiana ta nie może skutkować podwyższeniem wynagrodzenia;
e) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe;
g) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
h) wysokości ceny, w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
i) powierzenia określonego zakresu podwykonawcy;
j) zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia;
k) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:
 w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
 w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;
l) w przypadku konieczności zmiany umowy wynikającej z okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp.
2. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), w celu
przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i
podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, ze zm.).
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, o której mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału ogłoszenia, z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę/ poszukuję grafika - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę usługę/ poszukuję grafika, do współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI