Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 223
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-005
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 638-35-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp-uci@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e75e94f-9ba1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028975/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plodz.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń oraz wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. 2. Korespondencję, powołując się w tytule na nazwę i numer
postępowania, należy kierować: 2.1. za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”; 2.2. drogą elektroniczną na adres: zp-uci@info.p.lodz.pl. 3. Zgłoszenie
do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na
subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 4.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres
e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, używa
polecenia „zarejestruj się”. 5. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych,
zamawiający zaleca zatem wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia
oferty w postępowaniu. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem
nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem
https:/plodz.ezamawiajacy.pl. 7. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z korzystaniem z
Platformy, wykonawca może skorzystać z instrukcji zamieszczonych w jej zakładce pn. „Regulacje i
procedury procesu zakupowego” lub skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania informatycznego
pod nr (22) 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail:
oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź; 2. kontakt z inspektorem
ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego:
rbi@adm.p.lodz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4. dane
osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie
(02-672), przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436,
NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl; 5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa”; 6. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki
Łódzkiej; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z Ustawy; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: 9.1. na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9.2. na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: 10.1. w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 10.2. prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. Dane osobowe mogą być przekazywane do
organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie
przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną
wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w
imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UCI 3/383/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 377996 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22444 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Dostawa sprzętu na potrzeby EZD - 38 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
sprzętu
komputerowego na potrzeby Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera Załącznik nr 1 do SWZ pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych
parametrów technicznych” (dalej „Załącznik nr 1”). Zamawiający wymaga, aby oferowane
urządzenia posiadały co najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1.
4.2.5.) Wartość części: 18544,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska
największą wartość punktową, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. "Opis
kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty". 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez
przeprowadzenia negocjacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Dostawa sprzętu na potrzeby LAN - 6 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
sprzętu
komputerowego na potrzeby Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera Załącznik nr 1 do SWZ pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych
parametrów technicznych” (dalej „Załącznik nr 1”). Zamawiający wymaga, aby oferowane
urządzenia posiadały co najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1. Zadanie 2 - Dostawa sprzętu na potrzeby LAN -
4.2.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska
największą wartość punktową, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. "Opis
kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty". 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez
przeprowadzenia negocjacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ; 2. wypełniony formularz cenowy –
Załącznik nr 2A do SWZ; 3. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ; 4. stosowne
pełnomocnictwo (a) - w przypadkach opisanych w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez prawnie upoważnionych
przedstawicieli każdego z wykonawców, musi zostać dołączone do oferty. 3. Jeżeli oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona w
prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zamawiający
zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. zmiany danych
teleadresowych Wykonawcy, 2. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3. zmiany terminu
realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i
obowiązki Stron umowy, 4. innym niż wskazany w pkt 1.1. – 1.3., jeżeli zmiana umowy nie jest
istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 Ustawy Pzp. 5. zmiany treści umowy w przypadku
zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu
pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze
parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego,
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych
parametrach. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany
będzie do pisemnego poinformowania zamawiającego o braku możliwości dostarczenia
wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i
typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania
zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony zamawiającego w okresie 2 dni
roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę
sprzętu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie obu Zadań: minimalnie do 10 dni - maksymalnie do 20 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.