Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00239196
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 757 33 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 757 33 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c5f7622-30d2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000417/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego, akcesoriów komputerowych oraz drukarek

1.2.5 Zakup akcesoriów i części komputerowych, komputerów, drukarek wielofunkcyjnych, nośników danych, pakietów biurowych

1.2.6 Zakup 2 zestawów komputerowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (dot. części I i II)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 2. Wymaga się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Uwaga: korespondencja przesłana w inny sposób niż poprzez platformę nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana jako
złożona nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu korespondencji. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wszelkie wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
przesyłania odwołania lub innych dokumentów - odbywa się za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje siędatę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435
poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 do
konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (zalecane przeglądarki: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox)d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a.akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Oferta wraz z załącznikami oraz wszelkie inne dokumenty przekazywane w późniejszym czasie Zamawiającemu muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wszelkie pozostałe szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel: 32 757 33 60fax: 32 757 33 62;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy wKatowicach jest Pani Justyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP/11/21 pn: „Dostawa sprzętu komputerowego”. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;11.Nie przysługuje
Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;12. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego
udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/11/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 529410,47 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245964,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania:
• zestawów, składających się z: komputera stacjonarnego, pakietu biurowego, licencji dostępowej i jednego lub dwóch adapterów, w ilości 22 sztuk,
• monitorów komputerowych w ilości 4 sztuk.

Zamawiający wymaga, aby:
● wszystkie zaoferowane komputery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej,
● wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego,
● wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej,
● wszystkie zaoferowane adaptery pochodziły od jednego producenta,
● wszystkie zaoferowane monitory komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 100014,94 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium: cena – waga 60 pkt.

Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------------------------ x 60
Cena brutto badanej oferty

2) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 30 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
● brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.
● 1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.
● 2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.
● 3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.


3) Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt

Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami.

W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części I za kryteria: cena, okres świadczenia obsługi posprzedażowej oraz kryterium społeczne. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.

Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został określony w SWZ w pkt. 18.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania 28 sztuk zestawów składających się z: laptopa, myszy komputerowej, torby na laptop, routera, pakietu biurowego i licencji dostępowej

Zamawiający wymaga, aby:
● wszystkie zaoferowane laptopy pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
● wszystkie zaoferowane myszy komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
● wszystkie zaoferowane torby na laptop pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu.
● wszystkie zaoferowane routery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
● wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego.
● wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 124171,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium: cena – waga 60 pkt.

Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------------------------ x 60
Cena brutto badanej oferty

2) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 30 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
● brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.
● 1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.
● 2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.
● 3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.

3) Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt

Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami.


W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części II za kryteria: cena, okres świadczenia obsługi posprzedażowej oraz kryterium społeczne. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.

Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został określony w SWZ w pkt. 18

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia obsługi posprzedażowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania 5 sztuk zestawów składających się z: drukarki wielofunkcyjnej i materiałów eksploatacyjnych.

Zamawiający wymaga, aby:
● wszystkie zaoferowane drukarki wielofunkcyjne pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej,
● zaoferowane materiały eksploatacyjne, tj. moduły bębnów światłoczułych (o ile występują w zaoferowanym modelu drukarki wielofunkcyjnej) i tonery umożliwiły wydruk minimum 80000 stron przy 5% zaczernieniu zgodnie z normą ISO/IEC19752 wliczając w to materiały eksploatacyjne fabrycznie dostarczone z drukarką wielofunkcyjną przez producenta urządzenia,
● wszystkie zaoferowane bębny (o ile występują w zaoferowanym modelu drukarki wielofunkcyjnej) pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu,
● wszystkie zaoferowane tonery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 21777,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium: cena – waga 60 pkt.

Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------------------------ x 60
Cena brutto badanej oferty

2) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 40 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
● brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.
● 1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.
● 2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.
● 3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.
● 4 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 40 pkt.

W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części III za kryteria: cena oraz okres świadczenia obsługi posprzedażowej. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.

Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ w pkt. 18.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia obsługi posprzedażowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części I :

1) w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.I do SWZ.
2) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej:
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:
- Single-Core wynik minimum 950 punktów,
- Multi-Core wynik minimum 3150 punktów;
oraz
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:
- CPU Mark wynik minimum 6000 punktów.
3) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy
z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).
4) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) europejska deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;
d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu,
że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części II:

1) w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.II do SWZ.
2) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej:
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:
- Single-Core wynik minimum 600 punktów,
- Multi-Core wynik minimum 1800 punktów;
oraz
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:
- CPU Mark wynik minimum 5000 punktów.
3) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy
z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).
4) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) europejska deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;
d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu,
że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części III:

1) w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.III do SWZ.
2) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) europejska deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu,
że oferowany model drukarki objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty w części I:
1) w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.I do SWZ.
2) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej:
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:
- Single-Core wynik minimum 950 punktów,
- Multi-Core wynik minimum 3150 punktów;
oraz
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:
- CPU Mark wynik minimum 6000 punktów.
3) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy
z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).
4) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) europejska deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;
d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu,
że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.

Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty w części II:
1) w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.II do SWZ.
2) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej:
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:
- Single-Core wynik minimum 600 punktów,
- Multi-Core wynik minimum 1800 punktów;
oraz
- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:
- CPU Mark wynik minimum 5000 punktów.
3) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy
z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).
4) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) europejska deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;
d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu,
że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.

Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty w części III:
1) w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.III do SWZ.
2) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) europejska deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu,
że oferowany model drukarki objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wyjaśnienie do pkt. 4.2.10: Pod pojęciem "7 dni" Zamawiający rozumiem 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 23 grudnia 2021 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI