Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00099559
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 757 33 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 757 33 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b249de0-d017-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000417/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup akcesoriów i części komputerowych, komputerów, drukarek wielofunkcyjnych, nośników danych, pakietów biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352 2. Wymaga się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Uwaga: korespondencja przesłana w inny sposób niż poprzez platformę nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana jako
złożona nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu
korespondencji. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wszelkie wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania lub innych dokumentów - odbywa się za https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352 i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 2.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352
poprzez kliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje wformie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352
Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352 do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej
wersji (zalecane przeglądarki: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox)d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki
korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.
złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Oferta wraz z załącznikami oraz wszelkie inne dokumenty przekazywane w późniejszym czasie Zamawiającemu muszą zostać podpisane elektronicznymkwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wszelkie pozostałe szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel: 32 757 33 60 fax: 32 757 33 62;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy
w Katowicach jest Pani Justyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP/8/21 pn: „Dostawa sprzętu komputerowego.”
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; .5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
22.11. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
22.12. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/8/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 483536,59 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: dostawa zestawów składających się z komputera, pakietu biurowego i licencji dostępowej w ilości 55 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ do niniejszego postępowania.

4.2.5.) Wartość części: 218392,03 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium: cena – waga 60 pkt.

Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------------------------ x 60
Cena brutto badanej oferty

2) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 40 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
● brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.
● 1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.
● 2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.
● 3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.
● 4 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 40 pkt.
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym - zał. 1.I do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej dłuższego niż 4 lata, Zamawiający przyzna pkt na poziomie 4 lat.
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym - zał. 1.I do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej krótszego niż 1 rok, Zamawiający nie przyzna dodatkowych pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym - zał. 1.I do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie będzie świadczył obsługi posprzedażowej i w związku z tym nie przyzna dodatkowych pkt.
Wymogi Zamawiającego w ramach obsługi posprzedażowej:
● Telefoniczne lub mailowe wsparcie techniczne dotyczące oferowanego sprzętu w języku polskim.
o W przypadku wsparcia telefonicznego Zamawiający wymaga możliwości uzyskania wsparcia technicznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00. Zamawiający wymaga aby opłata za połączenie z numerem telefonu wsparcia technicznego była zgodna z cennikiem operatora Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości stosowania numerów telefonów o podwyższonej płatności.
o W przypadku wsparcia mailowego Zamawiający wymaga czasu reakcji ze strony Wykonawcy najpóźniej w następnym dniu roboczym pod warunkiem dokonania zgłoszenia do godziny 12:00. Zgłoszenia dokonane po 12:00 będą traktowane jako zgłoszone w następnym dniu roboczym.
● Szczegółowa diagnostyka oferowanego sprzętu w przypadku jego nieprawidłowego działania realizowana na poniższych zasadach:
o Zamawiający zobowiązany jest w pierwszej kolejności do skorzystania z telefonicznego lub mailowego wsparcia technicznego.
o W przypadku braku możliwości szczegółowej diagnostyki za pomocą telefonicznego lub mailowego wsparcia technicznego Zamawiający wyśle zapotrzebowanie do Wykonawcy na szczegółową diagnostykę. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowej diagnostyki w głównej siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego zlecenia.
o Rezultatem szczegółowej diagnostyki musi być raport sporządzony przez Wykonawcę w języku polskim
● Dobór kompatybilnych elementów do oferowanych komputerów na poniższych zasadach:
o Zamawiający musi zgłosić chęć rozbudowy komputera Wykonawcy drogą mailową.
o Wykonawca w terminie 7 dni roboczych musi udzielić odpowiedzi Zamawiającego zawierającej informację o producencie i modelu kompatybilnego elementu i możliwości jego zakupu.

W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części I za kryteria: cena oraz okres świadczenia obsługi posprzedażowej. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia obsługi posprzedażowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: dostawa zestawów składających się z laptopa, myszy komputerowej, torby na laptop, routera, pakietu biurowego i licencji dostępowej w ilości 13 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ do niniejszego postępowania.

4.2.5.) Wartość części: 60108,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3) Kryterium: cena – waga 60 pkt.

Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------------------------ x 60
Cena brutto badanej oferty

4) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 40 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
● brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.
● 1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.
● 2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.
● 3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.
● 4 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 40 pkt.
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym - zał. 1.II do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej dłuższego niż 4 lata, Zamawiający przyzna pkt na poziomie 4 lat.
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym - zał. 1.II do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej krótszego niż 1 rok, Zamawiający nie przyzna dodatkowych pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym - zał. 1.II do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie będzie świadczył obsługi posprzedażowej i w związku z tym nie przyzna dodatkowych pkt.
Wymogi Zamawiającego w ramach obsługi posprzedażowej:
● Telefoniczne lub mailowe wsparcie techniczne dotyczące oferowanego sprzętu w języku polskim.
o W przypadku wsparcia telefonicznego Zamawiający wymaga możliwości uzyskania wsparcia technicznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00. Zamawiający wymaga aby opłata za połączenie z numerem telefonu wsparcia technicznego była zgodna z cennikiem operatora Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości stosowania numerów telefonów o podwyższonej płatności.
o W przypadku wsparcia mailowego Zamawiający wymaga czasu reakcji ze strony Wykonawcy najpóźniej w następnym dniu roboczym pod warunkiem dokonania zgłoszenia do godziny 12:00. Zgłoszenia dokonane po 12:00 będą traktowane jako zgłoszone w następnym dniu roboczym.
● Szczegółowa diagnostyka oferowanego sprzętu w przypadku jego nieprawidłowego działania realizowana na poniższych zasadach:
o Zamawiający zobowiązany jest w pierwszej kolejności do skorzystania z telefonicznego lub mailowego wsparcia technicznego.
o W przypadku braku możliwości szczegółowej diagnostyki za pomocą telefonicznego lub mailowego wsparcia technicznego Zamawiający wyśle zapotrzebowanie do Wykonawcy na szczegółową diagnostykę. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowej diagnostyki w głównej siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego zlecenia.
o Rezultatem szczegółowej diagnostyki musi być raport sporządzony przez Wykonawcę w języku polskim
● Dobór kompatybilnych elementów do oferowanych laptopów na poniższych zasadach:
o Zamawiający musi zgłosić chęć rozbudowy laptopa Wykonawcy drogą mailową.
o Wykonawca w terminie 7 dni roboczych musi udzielić odpowiedzi Zamawiającego zawierającej informację o producencie i modelu kompatybilnego elementu i możliwości jego zakupu.

W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części II za kryteria: cena oraz okres świadczenia obsługi posprzedażowej. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia obsługi posprzedażowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: dostawa zestawów składających się z drukarki wielofunkcyjnej i materiałów eksploatacyjnych w ilości 21 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ do niniejszego postępowania.

4.2.5.) Wartość części: 73475,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5) Kryterium: cena – waga 60 pkt.

Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------------------------ x 60
Cena brutto badanej oferty

6) Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 40 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
● brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.
● 1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.
● 2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.
● 3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.
● 4 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 40 pkt.
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym - zał. 1.III do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej dłuższego niż 4 lata, Zamawiający przyzna pkt na poziomie 4 lat.
W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym - zał. 1.III do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej krótszego niż 1 rok, Zamawiający nie przyzna dodatkowych pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym - zał. 1.III do SWZ okresu świadczenia obsługi posprzedażowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie będzie świadczył obsługi posprzedażowej i w związku z tym nie przyzna dodatkowych pkt.
Wymogi Zamawiającego w ramach obsługi posprzedażowej:
● Telefoniczne lub mailowe wsparcie techniczne dotyczące oferowanego sprzętu w języku polskim.
o W przypadku wsparcia telefonicznego Zamawiający wymaga możliwości uzyskania wsparcia technicznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00. Zamawiający wymaga aby opłata za połączenie z numerem telefonu wsparcia technicznego była zgodna z cennikiem operatora Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości stosowania numerów telefonów o podwyższonej płatności.
o W przypadku wsparcia mailowego Zamawiający wymaga czasu reakcji ze strony Wykonawcy najpóźniej w następnym dniu roboczym pod warunkiem dokonania zgłoszenia do godziny 12:00. Zgłoszenia dokonane po 12:00 będą traktowane jako zgłoszone w następnym dniu roboczym.
● Szczegółowa diagnostyka oferowanego sprzętu w przypadku jego nieprawidłowego działania realizowana na poniższych zasadach:
o Zamawiający zobowiązany jest w pierwszej kolejności do skorzystania z telefonicznego lub mailowego wsparcia technicznego.
o W przypadku braku możliwości szczegółowej diagnostyki za pomocą telefonicznego lub mailowego wsparcia technicznego Zamawiający wyśle zapotrzebowanie do Wykonawcy na szczegółową diagnostykę. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowej diagnostyki w głównej siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego zlecenia.
o Rezultatem szczegółowej diagnostyki musi być raport sporządzony przez Wykonawcę w języku polskim
● Dobór kompatybilnych elementów do oferowanych drukarek na poniższych zasadach:
o Zamawiający musi zgłosić chęć rozbudowy drukarek Wykonawcy drogą mailową.
o Wykonawca w terminie 7 dni roboczych musi udzielić odpowiedzi Zamawiającego zawierającej informację o producencie i modelu kompatybilnego elementu i możliwości jego zakupu.

W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części III za kryteria: cena oraz okres świadczenia obsługi posprzedażowej. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia obsługi posprzedażowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej;
- Dla części I i II Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Dla części III Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli:
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje należycie 2 dostawy* drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi o wartości nie mniejszej niż 51 000,00 zł netto każda.
* Za dostawę drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi Zamawiający uznaje wyłącznie dostawę drukarek i dodatkowych materiałów eksploatacyjnych. Przez dodatkowe materiały eksploatacyjne rozumie się tonery lub bębny, które nie są standardowym wyposażeniem drukarki.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu zawierającego dostawy zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź realizowane nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww. przedmiotowi zamówienia, z podaniem:
- nazwy jednostki, dla której była lub jest realizowana dostawa,
- przedmiotu dostawy,
- daty realizacji dostawy,
- wartości dostawy
oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że dostawa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie
(np. referencje). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej dostawy wskazanej w wykazie dostaw zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione
w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność
z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania
w imieniu Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał następujących podmiotowych środków dowodowych:
- dot. III części: wykazu dostaw zrealizowanych, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego również realizowanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest realizowana dostawa, przedmiotu dostawy, daty realizacji dostawy, wartości dostawy, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została zrealizowana lub jest realizowana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego jest realizowana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg Załącznika Nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części I :
1) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: dokument wygenerowany z licencjonowanego oprogramowania testującego zawierający wynik z przeprowadzenia testu w oferowanej konfiguracji, o ile potwierdzeniem osiągniętego wyniku nie będzie wpis w bazie wyników na stronie https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018;2) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: certyfikat poprawnej współpracy z oferowanym systemem operacyjnym;
3) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów;
d) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania i produkcji;
e) Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub fabryki producenta
4) w zakresie warunków gwarancji:
a) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w okresie gwarancji, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6.I).
5) w zakresie wsparcia technicznego producenta: adres strony internetowej oraz opis sposobu realizacji wymagania dostępu do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części II:
1) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: dokument wygenerowany z licencjonowanego oprogramowania testującego zawierający wynik z przeprowadzenia testu w oferowanej konfiguracji, o ile potwierdzeniem osiągniętego wyniku nie będzie wpis w bazie wyników na stronie https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018;
2) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: certyfikat poprawnej współpracy z oferowanym systemem operacyjnym;
3) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów;
d) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania i produkcji;
e) Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub fabryki producenta.
4) w zakresie warunków gwarancji:
a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta
5) w zakresie wsparcia technicznego producenta: adres strony internetowej oraz opis sposobu realizacji wymagania dostępu do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części III:
1) Dla drukarek wielofunkcyjnych w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) certyfikat ISO 9001 dla producenta drukarki wielofunkcyjnej co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów;
d) certyfikat ISO 14001 dla producenta drukarki wielofunkcyjnej co najmniej w zakresie projektowania i produkcji.
2) Dla materiałów eksploatacyjnych w zakresie gwarancji:
a) Oświadczenie Producenta o spełnieniu warunków gwarancji realizowanej przez Producenta;
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków gwarancji realizowanej przez Wykonawcę

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części I :
1) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: dokument wygenerowany z licencjonowanego oprogramowania testującego zawierający wynik z przeprowadzenia testu w oferowanej konfiguracji, o ile potwierdzeniem osiągniętego wyniku nie będzie wpis w bazie wyników na stronie https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018;2) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: certyfikat poprawnej współpracy z oferowanym systemem operacyjnym;
3) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów;
d) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania i produkcji;
e) Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub fabryki producenta
4) w zakresie warunków gwarancji:
a) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w okresie gwarancji, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6.I).
5) w zakresie wsparcia technicznego producenta: adres strony internetowej oraz opis sposobu realizacji wymagania dostępu do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części II:
1) w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: dokument wygenerowany z licencjonowanego oprogramowania testującego zawierający wynik z przeprowadzenia testu w oferowanej konfiguracji, o ile potwierdzeniem osiągniętego wyniku nie będzie wpis w bazie wyników na stronie https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018;
2) w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: certyfikat poprawnej współpracy z oferowanym systemem operacyjnym;
3) w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów;
d) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania i produkcji;
e) Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub fabryki producenta.
4) w zakresie warunków gwarancji:
a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta
5) w zakresie wsparcia technicznego producenta: adres strony internetowej oraz opis sposobu realizacji wymagania dostępu do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części III:
1) Dla drukarek wielofunkcyjnych w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania:
a) deklaracja zgodności CE;
b) deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;
c) certyfikat ISO 9001 dla producenta drukarki wielofunkcyjnej co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów;
d) certyfikat ISO 14001 dla producenta drukarki wielofunkcyjnej co najmniej w zakresie projektowania i produkcji.
2) Dla materiałów eksploatacyjnych w zakresie gwarancji:
a) Oświadczenie Producenta o spełnieniu warunków gwarancji realizowanej przez Producenta;
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków gwarancji realizowanej przez Wykonawcę

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/476352 w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

wyjaśnienie dot. pkt 3.14. W języku angielskim mogą być składanie tylko i wyłącznie przedmiotowe środki dowodowe.
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI