Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033941
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb5eeccd-9dd1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.39 sprzęt komputerowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjamiędzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa sięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawcazamierzającywziąćudziałwpostępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy:złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisanezostały w Regulaminie korzystania zminiPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacjiwynosi150 MB.Za datę przekazaniaoferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liściewszystkich postępowańklikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiającyinformuje,że:1.AdministratoremdanychosobowychudostępnionychwramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochronydanychosobowych: adres e-mail:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ wKrakowie,ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osoboweprzetwarzane będą wzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnegociążącegonazamawiającym,wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodniezart.6ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływutakichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw.zustawązdnia29stycznia2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodaneosoboweprzetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1litb)RODO.5.odbiorcamidanychosobowychbędąosobylubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrolewzakresieichkompetencji;6.Dane osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeliczastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecały czas trwania umowy.Danetemogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynikato z ustawy z dnia14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnymiarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 zpóźn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danychosobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawyPZP,związanymzudziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikajązustawyPZP;8.wodniesieniudodanychosobowychdecyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórych danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;•prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystaniezprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowaniawodniesieniudoprzechowywania,w celu zapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lubwceluochronypraw innej osobyfizycznej lubprawnej, lub zuwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lubpaństwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego nazamawiającymlubwykonanieumowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonymwprzepisachustawyPZP,związanymzudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP;8. wodniesieniu dodanychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawaosóbktórychdanesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;•prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowaniaw odniesieniu doprzechowywania,wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznejlubprawnej,lubzuwaginaważnewzględyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargido PrezesaUrzęduOchronyDanych Osobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - stacja robocza RTG z oprogramowaniem Tomocon/E-film na zasadach określonych w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %TERMIN GWARANCJI - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 60 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty2) Kryterium terminu gwarancj – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium terminu gwarancji Wdn – najkrótszy oferowany termin gwarancji (w miesiącach)Wdb – najdłuższy termin gwarancji (w miesiącach)Zamawiający zaznacza, że termin gwarnacji powinien być wyrażony w miesiącach (brak okreslenija terminu gwarnacji w miesiącach skutkować będzie odrzuceniem oferty)Minimalny termin dla pakiet nr 1 wynosi 60 miesięcy.W zakresie pakietu nr 1 deklaracja gwarancji dotyczyc będzie : Monitoru Eizo RX250 lub równoważnego, Monitoru Eizo RX660 lub równoważnego, Komputera stacji diagnostycznej typu HP Z2 lub równoważnego.Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %TERMIN GWARANCJI - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 60 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty2) Kryterium terminu gwarancj – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium terminu gwarancji Wdn – najkrótszy oferowany termin gwarancji (w miesiącach)Wdb – najdłuższy termin gwarancji (w miesiącach)Zamawiający zaznacza, że termin gwarnacji powinien być wyrażony w miesiącach (brak okreslenija terminu gwarnacji w miesiącach skutkować będzie odrzuceniem oferty)Minimalny termin dla pakiet nr 1 wynosi 60 miesięcy.W zakresie pakietu nr 1 deklaracja gwarancji dotyczyc będzie : Monitoru Eizo RX250 lub równoważnego, Monitoru Eizo RX660 lub równoważnego, Komputera stacji diagnostycznej typu HP Z2 lub równoważnego.Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - drukarka medyczna DICOM z wyposażeniem na zasadach określonych w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %TERMIN GWARANCJI - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 60 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty2) Kryterium terminu gwarancj – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium terminu gwarancji Wdn – najkrótszy oferowany termin gwarancji (w miesiącach)Wdb – najdłuższy termin gwarancji (w miesiącach)Zamawiający zaznacza, że termin gwarnacji powinien być wyrażony w miesiącach (brak okreslenija terminu gwarnacji w miesiącach skutkować będzie odrzuceniem oferty)Minimalny termin dla pakiet nr 2 wynosi 24 miesiące.Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %TERMIN GWARANCJI - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 60 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty2) Kryterium terminu gwarancj – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium terminu gwarancji Wdn – najkrótszy oferowany termin gwarancji (w miesiącach)Wdb – najdłuższy termin gwarancji (w miesiącach)Zamawiający zaznacza, że termin gwarnacji powinien być wyrażony w miesiącach (brak okreslenija terminu gwarnacji w miesiącach skutkować będzie odrzuceniem oferty)Minimalny termin dla pakiet nr 2 wynosi 24 miesiące.Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - drukarka medyczna z wyposażeniem dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na zasadach okreslonych w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %TERMIN GWARANCJI - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 60 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty2) Kryterium terminu gwarancj – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium terminu gwarancji Wdn – najkrótszy oferowany termin gwarancji (w miesiącach)Wdb – najdłuższy termin gwarancji (w miesiącach)Zamawiający zaznacza, że termin gwarnacji powinien być wyrażony w miesiącach (brak okreslenija terminu gwarnacji w miesiącach skutkować będzie odrzuceniem oferty)Minimalny termin dla pakiet nr 3 24 miesiące.Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %TERMIN GWARANCJI - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 60 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty2) Kryterium terminu gwarancj – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium terminu gwarancji Wdn – najkrótszy oferowany termin gwarancji (w miesiącach)Wdb – najdłuższy termin gwarancji (w miesiącach)Zamawiający zaznacza, że termin gwarnacji powinien być wyrażony w miesiącach (brak okreslenija terminu gwarnacji w miesiącach skutkować będzie odrzuceniem oferty)Minimalny termin dla pakiet nr 3 24 miesiące.Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 –opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.14. Wprzypadku składania ofert przezpodmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyćpełnomocnictwo doreprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawcówwspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia zostanie wybrana,Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówieniapublicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś zdokumentów, o którychmowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia tamusi być poświadczona za zgodność z oryginałem przezWykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzieleniezamówienia oraz w przypadku podmiotówudostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednioWykonawcylub tych podmiotów powinny byćpoświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający możezażądaćprzedstawieniaoryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelnelubbędąwzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców,oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy zWykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrakpodstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą:a) terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, o czas występowania okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy;b) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,c) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,e) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,f) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającegog) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap(https://epuap.gov.pl/wps/portal):/5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI