Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentralna Komisja Egzaminacyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-10
  • Numer ogłoszenia572831-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572831-N-2020 z dnia 2020-08-10 r.

Centralna Komisja Egzaminacyjna: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Komisja Egzaminacyjna, krajowy numer identyfikacyjny 01492522400000, ul. Józefa Lewartowskiego  6 , 00-190  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 536 65 31, , e-mail przetargi@cke-efs.pl, , faks 22 536 65 46.
Adres strony internetowej (URL): www.cke.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.cke.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.cke.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
na adres pocztowy siedziby Zamawiającego Centralna Komisja Egzaminacyjna: ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 405

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: CKE/ 8 /2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego w ilościach o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, przy czym zał. 1a - część 1, zał. 1b - część 2.2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części. Część nr 1:Zadanie I - 15 laptopów + 15 stacji dokującychZadanie II - 28 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5511 + 56 monitorów Zadanie III - 5 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5590 + 6 monitorów Zadanie IV - 1 monitor 34 cale Część nr 2:Zadanie V - 4 laptopy do przetwarzania danych + 4 stacje dokujące + 2 monitory Zadanie VI - 1 komputer All In One 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30231300-0
30237200-1
30213000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 245988,74
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy Pzp, w szczególności posiadają zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:1a) w zakresie Części nr 1 - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości tego sprzętu minimum 100 000,00 PLN brutto;1b) w zakresie Części nr 2 - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości tego sprzętu minimum 40 000,00 PLN brutto2. Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.3. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa powyżej, muszą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w:- ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca,- ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca,natomiast brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp musi spełnić każdy z Wykonawców.4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki o których mowa powyżej musi spełniać łącznie z tymi podmiotami, z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w:- ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot,- ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot,oraz wykazać, że podmioty, na których zasoby się powołuje nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 i 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie aktualne na dzień składania ofert - wg treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ.W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie każdego z ww. Wykonawców, w tym również okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. W celu wykazania spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego:1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi być aktualny na dzień jego składania.3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy oraz braku podstaw do wykluczenia zostanie dokonana ‎wg formuły spełnia-nie spełnia. 4. Jeżeli Wykonawca, w oświadczeniu, o których mowa w ust.1, wykazał, że polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to podpisane przez podmiot udostępniający zasoby Wykonawca załącza w oryginale wraz z składaną ofertą.Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności:1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); 3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (oryginał) – wg. wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ – Część 1, Załącznik 4b do SIWZ – Część 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - wg treści Formularza oferty (Załącznik nr 4a/4b).3. Jako integralną część oferty Wykonawca składa (wraz z ofertą) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowy oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5a do SIWZ, załącznik nr 5b do SIWZ – stanowiący załącznik nr 1 do Formularza oferty dla danej części.4. Integralną część oferty stanowią również:1) wydruk/i wyniku/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych procesorów mierzoną testem Passmark CPU Mark dostępnym na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - która wynosi co najmniej:a) 8930 punktów Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie I część 1 – Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.b) 12490 punkty Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.c) 13670 punktów w teście PassMark CPU Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie VI część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/i wynik/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z ww. strony.2) wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych kart graficznych mierzoną testem PassMark Performance Test, dostępnym na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php – która wynosi co najmniej:a) 2570 punktów w G3D Rating w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie I część 1 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.b) 1550 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.c) 2570 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.d) 1550 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie VI część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z ww. strony;2) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające posiadanie certyfikatów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego, serwisu, dopuszczenia do obrotu, tj.:a) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez producenta sprzętu certyfikatu ISO 9001 potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego tj. projektowania, montażu/produkcji, serwisu i sprzedaży rozwiązań z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy (zadanie I w części 1);b) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez producenta sprzętu certyfikatu ISO 14001 potwierdzającego wdrożenie normy ISO 14001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego tj. projektowania, montażu/produkcji z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy (zadanie I w części 1);c) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu certyfikatu ISO 9001 przez firmę serwisującą potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych tj. montażu i serwisu rozwiązań z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie świadczenia usług serwisowych dla ww. normy (zadanie I, II, III, IV w części 1).d) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu deklaracji zgodności CE lub równoważnej, tj. deklaracji/certyfikatu dopuszczającego oferowany przedmiot do obrotu na terenie UE (zadanie I w części 1) e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie potwierdzenia kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (zadanie I w części 1)3) Oświadczenia Producenta: a) Oświadczenie producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia kryteria środowiskowe w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych zgodnie z opz (zadanie I w części 1)b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanych urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez producenta i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym producenta zgodnie z opz (zadanie I w części 1)Dokumenty z ust. 4 stanowią integralną część oferty i nie mogą być uzupełniane. Brak złożenia ww. dokumentów wraz z ofertą skutkuje, niezgodnością oferty z treścią SIWZ, co stanowi podstawę do odrzucenia oferty.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał (lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) wg treści określonej w załączniku nr 7 lub 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, które w zakresie poszczególnych części wynosi: Część 1 – 6 500,00 PLN (sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)Część 2 – 1 500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być ‎wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto: 88 1010 1010 0159 6113 9130 0000 z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego cz. nr .....” , postępowanie nr CKE/8/20202) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;‎4) gwarancjach ubezpieczeniowych;‎5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ‎ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ‎‎(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).‎4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy określony w ppkt. 1).5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.Oryginał gwarancji lub poręczenia zaleca się włożyć do oferty. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1) Kryterium „cena” 60,00
2) Kryterium „przedłużenie terminu gwarancji” 20,00
3) Kryterium „skrócenie terminu dostawy” 8,00
4) Kryterium „posiadanie Certyfikatu TCO” 12,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku zaistnienia następujacych okoliczności:1) w trakcie realizacji umowy wydarzenie/a noszące znamiona „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, strony umowy niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową realizacje umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zmawiającego wynikające z treści umowy; 2) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji przedmiotu umowy lub obowiązki stron związane z odprowadzeniem danin publicznych, postanowienia umowy zostaną dostosowane do ww. wymagań określonych w ww. przepisach prawa w zakresie w jakim ww. wymagania są niezgodne z treścią umowy. Zmiany zostaną dokonane niezwłocznie po zmianie stanu prawnego w drodze aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy;3) konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, leżącymi po stronie Zamawiającego lub spowodowanej przyczynami niezależnymi od stron umowy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub terminów poszczególnych dostaw nie przekroczy 90 dni. Strony umowy dokonają zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że zmiana umowy z ww. powodów możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany;4) konieczności zmiany parametrów zaoferowanego sprzętu w ramach realizacji zamówienia, dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technologicznego lub w przypadku zaprzestania produkcji, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy i nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.2. Wyżej wymienione zmiany wymagają podpisania aneksu przez strony w terminie 3 dni lub innym uzgodnionym przez strony od zgłoszenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę potrzeby dokonania zmian.3. Pozostałe zmiany umowy Zamawiający może wprowadzić, gdy nastąpi co najmniej jedna z okoliczności określona w art. 144 ust. 1 pkt. 2 –ust.3. ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego - cz. 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1:Zadanie I - 15 laptopów + 15 stacji dokującychZadanie II - 28 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5511 + 56 monitorów Zadanie III - 5 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5590 + 6 monitorów Zadanie IV - 1 monitor 34 cale
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30231300-0, 30237200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 197935,28
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium „cena” 60,00
2) Kryterium „przedłużenie terminu gwarancji” 20,00
3) Kryterium „skrócenie terminu dostawy” 8,00
4) Kryterium „posiadanie Certyfikatu TCO” 12,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Na potwierdzenie posiadania ww. certyfikatów w kryterium "posiadanie Certyfikatu TCO" (w celu uzyskania punktacji) Wykonawca musi załączyć do oferty wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego - cz. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2:Zadanie V - 4 laptopy do przetwarzania danych + 4 stacje dokujące + 2 monitory Zadanie VI - 1 komputer All In One
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48053,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium „cena” 60,00
2) Kryterium „przedłużenie terminu gwarancji” 20,00
3) Kryterium „skrócenie terminu dostawy” 8,00
4) Kryterium „posiadanie Certyfikatu TCO” 12,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Na potwierdzenie posiadania ww. certyfikatów w kryterium "posiadanie Certyfikatu TCO" (w celu uzyskania punktacji) Wykonawca musi załączyć do oferty wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup wyposażenia 2 pracowni komputerowych w narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego – komputery stacjonarne z monitorem i oprogramowaniem (17 sztuk).